Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa krzeseł

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa krzeseł

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Cieszynie
ul. Garncarska 8
43-400 Cieszyn
powiat: cieszyński
tel. 33 479 46 06, 33 479 47 06, tel 334794615, fax 334 794655
oddzial.administracyjny@cieszyn.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Cieszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 479 46 06, 3
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Zamawiający - Sąd Rejonowy w Cieszynie zaprasza do składania ofert na zadanie: ,,DOSTAWA krzeseł dla Sądu Rejonowego w Cieszynie".
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł dla Sądu Rejonowego w Cieszynie.
2. Zamawiający w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia (Opz) określił minimalne, wymagane parametry techniczne krzeseł stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania krzeseł o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku zaoferowania krzeseł o parametrach gorszych niż wymagane oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści zapytania.

Dokument nr: ZO.7.2024

Składanie ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 29.04.2024 r. do godz. 10.00 na adres Sąd Rejonowy w Cieszynie, Ul. Garncarska 8,43-400 Cieszyn , w zamkniętej kopercie z napisem dostawa krzeseł dla Sądu Rejonowego w Cieszynie
12. Ofertę prosimy przesłać na adres Sąd Rejonowy w Cieszynie Ul. Gancarska 8 43-400 Cieszyn lub złożyć osobiście na biurze podawczym Sądu pok. nr 10.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia od momentu podpisania umowy do 17 maja 2024 r.

Wymagania:
5. Termin i forma płatności: przelew do 21 dni po dostawie i otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
7. Z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
8. W przypadku, kiedy dwie lub więcej ofert będą zawierały taką samą cenę, Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej, w której cena nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż w ofercie pierwotnej.
9. Zamawiający, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wymaga złożenia certyfikatów, atestów, świadectw itp. potwierdzających spełnienie warunków wskazanych w Opz. Z treści dokumentów musi wynikać, których mebli dotyczą (np. nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą producenta mebli przedstawionych w ofercie Wykonawcy - nie dotyczy tapicerki).
10. Atesty winny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawioną do wydawania tego rodzaju dokumentów. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dodatkowo Zmawiający dopuszcza dokumenty wystawione przez inną jednostkę np. Instytut, Laboratorium i inny zakład mający w swoim przedmiocie działalności działalność badawczą.
11. Kompletna oferta powinna zawierać:
a) wypełniony Formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego);
b) dołączone wymagane atestów, certyfikaty, świadectwa itp. Zgodnie z informacjami podanymi w Opz
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
14. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert.
15. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
d) została złożona po terminie składania ofert.
16. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oferta wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona.
17. Ewentualne zmiany do Zapytania ofertowego oraz wynik postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej postępowania https://cieszyn.sr.gov.pl
18. Nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawie.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.