Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie audytów energetycznych wraz z rejestrem ex-ante

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytów energetycznych wraz z rejestrem ex-ante

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 25
50-375 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 71 320 5100, 71 320 5020, tel. 781 060 781, tel. 071 320 51 26
lidia.nowakowska-los@upwr.edu.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 320 5100, 71
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do składania ofert na wykonanie audytów energetycznych wraz z rejestrem ex-ante dla wskazanych poniżej budynków Uniwersytetu Przyrodniczego.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania zgodnie z harmonogramem czasowym audytów energetycznych wraz z raportem ex-ante dla sześciu budynków UPWr:

C1 - Grunwaldzka 53 - dane budynku:
- wysokość obiektu- 23,79
- powierzchnia zabudowy - 523 m2
- powierzchnia użytkowa - 1435 m2
- kondygnacje- 6/1
- kubatura- 10411 m3

E11 - Chełmońskiego 38D- dane budynku:
- wysokość obiektu- 9,65 m
- powierzchnia zabudowy - 883,4 m2
- powierzchnia użytkowa - 2344,61 m2
- kondygnacje- 2/1
- kubatura- 9194 m3

E13 - Chełmońskiego 38E- dane budynku:
- wysokość obiektu- 11,66 m
- powierzchnia zabudowy - 878 m2
- powierzchnia użytkowa - 2165,19 m2
- kondygnacje- 2/1
- kubatura- 9500 m3

F1 - Chełmońskiego 37B - dane budynku:
- wysokość obiektu- 11,5 m
- powierzchnia zabudowy - 783 m2
- powierzchnia użytkowa - 1046 m2
- kondygnacje- 2
- kubatura- 6356 m3

F2 - Chełmońskiego 37 - dane budynku:
- wysokość obiektu- 9,27m
- powierzchnia zabudowy - 804,26 m2
- powierzchnia użytkowa - 756 m2
- kondygnacje- 1
- kubatura- 7455,49 m3

F8 - Chełmońskiego 37A- dane budynku:
- wysokość obiektu- 12,97 m
- powierzchnia zabudowy - 1463,8 m2
- powierzchnia użytkowa - 3465,3 m2
- kondygnacje- 3
- kubatura - 10420 m3

b. Audyt energetyczny powinien zawierać ocenę efektywności zużycia energii, analizę ekonomiczno- energetyczną możliwych usprawnień w budynkach, wybór optymalnego zakresu energooszczędnych usprawnień oraz wstępny szacunek kosztów tych rozwiązań zgodnie z obowiązującymi przepisami o zakresie i formie audytów energetycznych, m.in. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 z późn. zm.).

c. Audyt musi prezentować propozycje technologii oraz wariantów przedsięwzięć wykorzystania OZE dla zaspokojenia zapotrzebowania na energię elektryczną i ciepło a także szacunkowy koszt wybudowania instalacji i kosztów towarzyszących wymaganych do prawidłowego i długotrwałego działania instalacji.

d. Audyt musi być wykonany w sposób umożlwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie z programu Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)

Dokument nr: A0KACERI.272.24.2024

Składanie ofert:
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
a. Oferty na piśmie z podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w Centrum Eksploatacji, Remontów i Inwestycji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Ul. C. K. Norwida 25, budynek A2 pok. 135 lub skan podpisanej oferty wraz z załącznikami na adres e-mail: lidia.nowakowska-los@upwr.edu.pl
b. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 29.04.2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
a. Należy podać terminy realizacji prac dla poszczególnych części Zamówienia z zastrzeżeniem, iż graniczne terminy nie będą dłuższe niż przedstawione poniżej.
o C1; E11; E13- audyt energetyczny dla poszczególnych budynków - 35 dni od daty podpisania umowy;
Raport ex-ante dla poszczególnych budynków- 40 dni od daty podpisania umowy
o F1; F2; F8- audyt energetyczny dla poszczególnych budynków - 75 dni od daty podpisania umowy;
Raport ex-ante dla poszczególnych budynków- 80 dni od daty podpisania umowy
Oferent powinien uwzględnić w swojej ofercie, w oparciu o posiadane możliwości i dostępność wykwalifikowanego personelu, możliwy najkrótszy termin realizacji zadania.

Wymagania:
1. INFORMACJE OGÓLNE:
a. Tryb udzielania zamówienia: Do postępowania stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019).
b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
c. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
d. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a. W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy są uprawnieni do czynnego
udziału w obrocie gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz którzy świadczą usługi
w tożsamym zakresie (wydruk z KRS/ CEiDG).

b. Nie dopuszcza się powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom i firmom zewnętrznym.

c. Wykonawca -Audytor musi posiadać pełną zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia, tj. posiadać uprawienia do pracy na stanowisku audytor energetyczny, specjalistyczną wiedzę techniczną, wykształcenie wyższe inżynierskie, np. w zakresie energetyki, budownictwa, inżynierii środowiska, architektury. Wykonawca powinien dysponować audytorami posiadającymi wpis do ,,Wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznego prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

d. Wykonawca będzie się posługiwał wiedzą techniczną, aktualnie obowiązującą metodologia
i przepisami dot. sporządzania audytów energetycznych.

e. Wykonawca oświadcza, że w przeciągu ostatnich 3 lat do dnia ogłoszenia niniejszego zapytania
ofertowego, sporządził prawidłowo min. 2 audyty energetyczne dla budynków użyteczności publicznej.

f. Ostateczny termin odbioru dokumentacji audytowej to 40 dni dla pierwszej tury budynków oraz 80 dni dla tury drugiej od daty podpisania umowy.

g. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem niniejszej oferty.

h. Wykonawca jest związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia.
6. GWARANCJA I RĘKOJMIA ZA WADY:
a. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie braki i wady w wykonanym audycie energetycznym, zmniejszające jego wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w Zapytaniu ofertowym oraz wynikające z jego przeznaczenia.
b. Wykonawca udziela gwarancji na wykonany audyt energetyczny na okres 3 lata od daty podpisania Protokołu Odbioru audytu energetycznego.

c. Wykonawca w okresie gwarancji w ramach wynagrodzenia przysługującego z Oferty, zobowiązuje się do wprowadzenia wymaganych poprawek i uzupełnień związanych z merytoryczną częścią audytu w terminie 7 dni od wezwania przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub pisemnej.

7. WARUNKI PŁATNOŚCI ZA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy łączne wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie wynikającej ze złożonej oferty, w terminie do30 dni po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag dla danej Części Zamówienia.

8. KRYTERIA OCENY OFERTY
a. W celu wyboru oferty najkorzystniejszej, zostaną uwzględnione następujące kryteria:
o Cena oferty (C) - waga kryterium max 85%
o termin wykonania (D) - waga kryterium max 15%
gdzie podana wyżej waga procentowa jest wagą punktową według zasady: jeden % = jeden pkt

b. Opis kryterium oceny ofert (zasady przyznawania ofercie punktów):
o Kryterium ,,cena oferty" (wskaźnik oznaczony jako ,,C") - oferta z najniższą ceną brutto, uzyska 85 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej według następującego wzoru:
najniższa oferowana cena
C = --------------------------------------------- x 85 pkt
cena oferty badanej

o Kryterium termin wykonania (wskaźnik oznaczony jako ,,D") - oferta z najkrótszym terminem wykonania uzyska maksymalnie 15 pkt, kolejne oferty proporcjonalnie do proponowanego czasu wykonania w porównaniu do oferty z najkrótszym terminem w przeliczeniu na dni.

c. Cena oferty musi być wyrażona w walucie polski złoty.

d. W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie zobowiązania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, której cena przewyższy kwotę jaką
Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie zamówienia. Kwota ta wynika z szacowanej wartości zamówienia.

9. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania wraz z załącznikami.
2. Wszystkie dokumenty powinny posiadać odpowiednie podpisy i pieczęci zgodnie z formą
reprezentowania podmiotu określoną w CEiDG lub KRS.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane

11. DODATKOWE INFORMACJE:
a. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
b. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
c. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert lub dokumentów.
d. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu umowy przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych oraz posiada ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
e. Zamawiający poprawi w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie,
o oczywiste omyłki rachunkowe.
e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osobą do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest ze strony Zamawiającego:
- Pan Ryszard Kozłowski
tel. 781 060 781
e-mail: ryszard.kozlowski@upwr.edu.pl

- Pani Lidia Nowakowska - Łoś
tel. 071 320 51 26
e-mail: lidia.nowakowska-los@upwr.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.