Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów stanu technicznego budynku świetlic wiejskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów stanu technicznego budynku świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sobótka
ul. Rynek 1
55-050 Sobótka
powiat: wrocławski
tel. 71/335 12 20
mkorczak@sobotka.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Sobótka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71/335 12 20
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.:
pn. ,,Wykonanie przeglądów stanu technicznego budynku świetlic wiejskich i Urzędu Miasta i Gminy Sobótka oraz placów zabaw w Gminie Sobótka na 2024 r."
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o w art. 2 ust 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. przeprowadzenie okresowego rocznego przeglądu stanu technicznego budynku urzędu Miasta i Gminy Sobótka oraz budynków świetlic wiejskich - w oparciu o 62 ust.l pkt.l Prawa budowlanego,
2. dokonanie odpowiednich wpisów w książkach obiektów budowlanych,
3. przeprowadzenie rocznych przeglądów placów zabaw,
4. sporządzenie protokołów z przeprowadzonych przeglądów (podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe) oraz sporządzenie opinii i zaleceń na podstawie przeprowadzonych kontroli i badań.
5. Kontrola musi odbyć się w obecności przedstawiciela obiektu.
6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 71356100-9

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę cenową należy złożyć elektronicznie na adres e-mail: mkorczak@sobotka.pl
2. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 26.04.2024 r., godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin zakończenia usługi do dnia 31.07.2024 r.

Wymagania:
9. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, od terminu składani ofert.
10. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) Zaparafowany wzór umowy,
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji a wpisu tego nie można uzyskać w ogólno dostępnych portalach internetowych.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres mkorczak@sobotka.pl,
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. Wzór umowy
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ustawą wyklucza się;
1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Magdalena Korczak i Alina Mielą.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu do 8.00 do 15.00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.