Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i wymiana wypełnienia filtrów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i wymiana wypełnienia filtrów

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: AQUANET S.A
Ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 8359 100
gajkowski@aquanet.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 8359 100
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o zamówieniu pn.: DOSTAWA i wymiana wypełnienia filtrów zlokalizowanych na terenie przepompowni ścieków (II). (dalej również ogłoszenie)

4. Opis przedmiotu zamówienia:

4.1. W zakres usługi wchodzi:

4.1.1. Mechaniczne wydobycie starego (zużytego) materiału filtracyjnego wraz z pracami towarzyszącymi.

4.1.2. Załadunek, wywóz i utylizacja starego wypełnienia wraz z dostarczeniem kopii Kart Przekazania Odpadu.

4.1.3. Dostarczenie nowego wypełnienia.
Wymagania dla dostarczonego złoża sorpcyjnego dla Przepompowni Ścieków (PŚ):

Poznań Ul. Hetmańska,
Kamionki, Ul. Platanowa,
Sławica, Ul. Gacka,
Murowana Goślina, Ul. Na Stoku,
Poznań Ul. Klinkierowa/Głogowska
Kamińsko ul Tarninowa
Kamińsko Ul. Międzylesie:

a) Wymagana ilość - łącznie 8,7m3, w tym:

- 2,2 m3 Przepompownia Ścieków Hetmańska,
- 1,5 m3 Przepompownia Ścieków w Kamionkach, Ul. Platanowa,
- 0,8 m3 Przepompownia Ścieków w Sławicy, Ul. Gacka,
- 1,5 m3 Przepompownia Ścieków w Murowanej Goślinie, Ul. Na Stoku,
- 2,3 m3 Przepompownia Ścieków w Poznaniu, Ul. Głogowska,
- 0,2 m3 Przepompownia Ścieków w Kamińsku, Ul. Tarninowa,
- 0,2 m3 Przepompownia Ścieków w Kamińsku, Ul. Międzylesie

b) Przeznaczenie - redukcja siarkowodoru z oczyszczanego powietrza,

c) Podstawowe wymagania wypełnienia:

- typ węgla: formowany, nieimpregnowany katalityczny o dużej wydajności sorpcyjnej siarkowodoru,
- rodzaj impregnacji: brak, materiał katalityczny,
- pojemność CTC: min 60%,
- powierzchnia BET (N2): min 1050 m2/g,
- twardość: min 95%,
- zawartość wilgoci: max 10%,
- forma ziaren: pellet, nie dopuszcza się innej formy ziarna,
- granulacja: 4 mm,
- gęstość nasypowa: ok 450 kg/m3.

Wymagania dla dostarczonego złoża sorpcyjnego dla Przepompowni Ścieków (PŚ):

Poznań Ul. Głogowska/Klinkierowa,

a) Wymagana ilość - łącznie 2,3 m3, w tym:

- 2,3 m3 Przepompownia Ścieków w Poznaniu, Ul. Głogowska

b) Podstawowe wymagania wypełnienia:

- typ węgla: formowany, impregnowany,
- rodzaj impregnacji: przystosowany do redukcji wysokich stężeń siarkowodoru,
- pojemność CTC węgla bazowego: min 55%,
- twardość: min 95%,
- zawartość wilgoci: max 15%,
- forma ziaren: pellet, nie dopuszcza się innej formy ziarna,
- granulacja: 4mm,
- gęstość nasypowa: ok. 570 kg/m3,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania losowego próbek do analizy jakościowej w specjalistycznym laboratorium.

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

- karta katalogowa produktu,
- karta charakterystyki zgodna z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego nr 1907/2006 z numerem rejestracji właściwej REACH.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku powyższych dokumentów.

4.1.4. Zasypanie dostarczonego nowego materiału (wypełnienia) do instalacji oczyszczania powietrza,

4.1.5. Dostarczenie sprzętu niezbędnego do wykonania usługi,

4.1.6.Uruchomienie instalacji.

4.1.7. Łączny czas wykonania prac określonych powyżej - max 5 dni robocze.

Całość wykonania usługi musi być zgodna z zasadami bhp.

4.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Otwarcie ofert: 8.8. Otwarcie oferty nastąpi w dniu 26.04.2024 r. o godz. 8:30 (oczywiście może być każda godz., ale po wyznaczonej godz. i terminie składania ofert.

Składanie ofert:
8.1. Oferty należy złożyć pisemnie pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail gajkowski@aquanet.pl do dnia 26.04.2024 r.do godz. 8:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia:

31.05.2024 r.

Wymagania:
2.1. Regulamin udzielania zamówień sektorowych przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - dalej ,,Regulamin".

2.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu).

3. Negocjacje

3.1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, o których mowa w §21 ust.1 Regulaminu

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami, których oferty nie będą podlegały wykluczeniu.

Cena zaoferowana po negocjacjach nie może być wyższa od zaproponowanej w pierwotnie złożonej ofercie.

3.2. Przedmiotem negocjacji będzie cena, zakres i termin realizacji.

3.3. Negocjacje prowadzone będą z każdym Wykonawcą oddzielnie.

3.4. Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu i którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.

3.5. Informacje dotyczące terminu i szczegółów organizacyjnych negocjacji Zamawiający przekaże po otwarciu ofert.

3.6. W negocjacjach może uczestniczyć umocowany przedstawiciel Wykonawcy (w przypadku, gdy uczestnikiem negocjacji jest osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty przetargowej, należy przedłożyć pełnomocnictwo dla tej osoby przed rozpoczęciem negocjacji). Uwaga! Pełnomocnictwo należy przedłożyć przy pomocy wybranego środka komunikacji.

3.7. Wykonawca, który nie przystąpi do negocjacji podtrzymuje swoją pierwotną ofertę.
6. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami:

6.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa przy pomocy poczty elektronicznej.
7. Termin związania ofertą:

7.1. Wykonawca związany jest ofertą do dnia 31.05.2024 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7.2. Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.

8.2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia.

8.3. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.

8.4. Przez podpisanie oferty, Zamawiający rozumie skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty), który tym samym stanie się podpisanym dokumentem elektronicznym i będzie wiążący dla Wykonawcy( zawsze dopuszczalne jest opatrzenie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.

8.5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu podpisanego przez upoważnioną osobę.
8.6. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

8.7. Kompletna oferta musi zawierać:

ofertę Wykonawcy wraz z wskazaniem cen jednostkowych netto obsługi danego rodzaju czujnika, wysokości miesięcznego wynagrodzenia netto oraz całkowitą wartość usługi netto przez okres obowiązywania umowy;
aktualny KRS lub CEiDG dla osób fizycznych lub pełnomocnictwo do zawarcia umowy;
podpisany załącznik nr 4 do Umowy tj. oświadczenie Zleceniobiorcy o niepodleganiu wykluczeniu.

Wszystkie w/w dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (np. 7z), który następnie należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:

Oferta firmy...................... nazwa postępowania: Dostawa i wymiana wypełnienia filtrów zlokalizowanych na terenie przepompowni ścieków.

Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 60 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.

Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail igor.gajkowski@aquanet.pl od dnia 26.04.2024 r. od godz. 8:00 do dnia 26.04.2024 r. do godz. 8:30

W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:

Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy ............. nazwa postępowania: Dostawa
i wymiana wypełnienia filtrów zlokalizowanych na terenie przepompowni ścieków.

Oferty złożone po terminie składania ofert oraz złożone niezgodnie z powyższymi wymogami, w szczególności nie zabezpieczone hasłami oraz dla których Wykonawcy nie dostarczyli haseł w określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
8.9. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

9. Podstawy do wykluczenia z postępowania.

Brak oświadczenie na formularzu oferty np.: Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania z tytułu zalegania z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

10. Podstawy odrzucenia oferty, o ile zostały przewidziane:

Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia.

Zamawiający odrzuca ofertę jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny.

Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Zamawiający odrzuca ofertę jeśli oferta złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub naliczenia kar umownych.

11. Opis Kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

11.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 100 %,
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena 100% 100 punktów

11.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

kryterium ,,Cena" (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt

gdzie:
Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej "i"

11.3. W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

12. Sposób obliczenia ceny

12.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający może dopuścić złożenie oferty w innej walucie, np. w euro. W takim przypadku należy wskazać sposób, w jaki oferta zostanie przeliczona na PLN, np. wg średniego kursu NBP z dnia składania ofert.

12.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.

12.3. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie kosztorysu ofertowego lub wykazu cen lub innego dokumentu, na podstawie którego dokonano obliczenia ceny.

13. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia;

Przekazanie informacji o wyborze lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania przesłana zostanie do wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała:
Informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty.
Informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert.
Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.
Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o odrzuceniu ofert i/lub wykluczeniu Wykonawcy/ców z postępowania podając podstawę odrzucenia/wykluczenia.

13.1. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.

13.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności (wg kryteriów oceny ofert).

13.3. W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przepisy § 86-90 Regulaminu stosuje się odpowiednio;

Nie dotyczy.

16. Podstawy do unieważnienia postępowania.

Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostali Wykluczeni.

Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

17. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy lub wzór umowy;

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.

18. Dodatkowe informacje:

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.
Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia nie później niż 4 dni. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej nie później niż 1 dzień.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bez ujawnienia źródła zapytania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Poufne badanie ofert:

Dotyczy procesu badania i oceny ofert przed wyborem najkorzystniejszej oferty.

Przez treść oferty można rozumieć zgodność zaoferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia co do ilości, zakresu, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania zamówienia.

Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie.
Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę , którego oferta została poprawiona.

UWAGA!

Oczywistą omyłką rachunkową jest błąd w obliczeniach popełniony przez Wykonawcę, który da się poprawić wyłącznie w jeden sposób. Polega na uzyskaniu nieprawidłowego wyniku działania arytmetycznego np. błędne zsumowanie, odjecie, pomnożenie poszczególnych pozycji.

Oczywistą omyłką pisarską jest wynik przeoczenia, pominięcia, który nie zmienia treści oświadczenia woli Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego usługi/dostawy/roboty budowlane były wykonywane.
Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.

19. Informacja o środkach ochrony prawnej

W postępowaniach, których wartość przekracza 130 000,00 złotych, wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu.

W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zlecający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców biorących udział w postępowaniu.

Uwagi:
14. Obowiązek informacyjny RODO

- załącznik do ogłoszenia wg wzoru obowiązującego w Spółce

Kontakt:
6.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Imię i nazwisko: Igor Gajkowski

Adres: ul. Dolna Wilda 126, 61 - 492 Poznań

e- mail: igor.gajkowski@aquanet.pl

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Igor Gajkowski
mail: igor.gajkowski@aquanet.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.