Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
1 Praskiego Pułku Nr 33
05-075 Warszawa
powiat: Warszawa
wesola.poczta@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127793/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objęte są usługi z zakresu utrzymania letniego i zimowego dróg gminnych na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.

CPV: 90620000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00296028, 8/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127793/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 10:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 700,- zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 30 kwietnia 2024 roku o godz. 10:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 29 maja 2024 roku.
2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1020150,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objęte są usługi z zakresu utrzymania letniego i zimowego dróg gminnych na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług polega na realizacji usług z zakresu utrzymania letniego i zimowego dróg gminnych na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do zwalczania śliskości zimowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie pojazdami spełniającymi normy czystości spalin
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi dotyczącej zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł (brutto) lub zamiennie minimum dwóch usług dotyczących zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł (brutto) każda
- z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
oraz
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi dotyczącej letniego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 200 000,- zł (brutto) lub zamiennie minimum dwóch usług dotyczącej letniego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 100 000,- zł brutto (każda) - z podaniem wartości, daty wykonania, z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Uwaga:
Pod pojęciem jednej usługi, zamawiający rozumie wykonanie jednego zamówienia udzielonego w ramach jednej umowy, obejmujące swoim zakresem utrzymanie jezdni, chodników i parkingów.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje (będzie dysponował) sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada/dysponuje (będzie dysponował):
- posypywarki (min. 2 szt.): wyposażone min. w możliwość: regulowania szerokości posypywania, asymetrycznego posypywania, regulowaną gęstość posypywania 10g/30g/m2, oraz sprawny system zraszający.
- pługi (min. 3 szt.): o szerokości roboczej pługa nie mniejszy niż 2,5 m, lemiesz pługa musi być zakończony końcówką gumową o równych krawędziach.
- pojazd asenizacyjny (beczkowóz) - min. 1 szt.
- pompa pływająca (np. klasy NIAGARA nr 1 lub wydajniejsza) - min. 2 szt.
- koparko-ładowarka,
- równiarka,
- ciągnik rolniczy.
oraz
- zamiatarki (min. 2 szt.): wyposażone min. w:
a) sprawny zespół szczotek umożliwiający zamiecenia jezdni jak też lewych i prawych opasek,
b) sprawnie działający system zraszania,
- zmywarki (min. 1 szt.) wyposażone w sprawny system dysz umożliwiający zmycie całej szerokości jezdni ulicy,
- pojazd asenizacyjny (beczkowóz) - min. 1 szt.
- pompa pływająca (np. klasy NIAGARA nr 1 lub wydajniejsza) - min. 2 szt.
- motopompa (np. Koshin KTH 50 i KTH 80X lub podobnej klasy) - min. 1 szt.
UWAGA:
- w przypadku posypywarki wyposażonej w pług (spełniającej w/w parametry) jednostka taka zostanie uznana jako spełniająca jednocześnie warunek co do wymaganej liczby pługów jak
i posypywarek.
- pługi i posypywarki muszą posiadać satelitarny system lokalizacji i kontroli pracy (GPS) oraz bezprzewodową łączność z bazą Wykonawcy.
- Zamiatarki jak i zmywarki muszą być wyposażone w bezprzewodową łączność z bazą Wykonawcy jak i satelitarny system lokalizacji i kontroli pracy (GPS) zapewniający Zamawiającemu następujący zakres informacji: liczba jednostek sprzętowych wykonujących zadysponowane prace, godziny wyjazdu z bazy, prędkość jazdy pojazdu i lokalizacja pojazdu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz usług sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
2) Wykaz sprzętu, w którym wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi od realizacji zamówienia minimum:
- posypywarki (min. 2 szt.): wyposażone min. w możliwość: regulowania szerokości posypywania, asymetrycznego posypywania, regulowaną gęstość posypywania 10g/30g/m2, oraz sprawny system zraszający.
- pługi (min. 3 szt.): o szerokości roboczej pługa nie mniejszy niż 2,5 m, lemiesz pługa musi być zakończony końcówką gumową o równych krawędziach.
- pojazd asenizacyjny (beczkowóz) - min. 1 szt.
- pompa pływająca (np. klasy NIAGARA nr 1 lub wydajniejsza) - min. 2 szt.
- koparko-ładowarka,
- równiarka,
- ciągnik rolniczy.
oraz
- zamiatarki (min. 2 szt.): wyposażone min. w:
a) sprawny zespół szczotek umożliwiający zamiecenia jezdni jak też lewych i prawych opasek,
b) sprawnie działający system zraszania,
- zmywarki (min. 1 szt.) wyposażone w sprawny system dysz umożliwiający zmycie całej szerokości jezdni ulicy,
- pojazd asenizacyjny (beczkowóz) - min. 1 szt.
- pompa pływająca (np. klasy NIAGARA nr 1 lub wydajniejsza) - min. 2 szt.
- motopompa (np. Koshin KTH 50 i KTH 80X lub podobnej klasy) - min. 1 szt.
UWAGA:
- w przypadku posypywarki wyposażonej w pług (spełniającej w/w parametry) jednostka taka zostanie uznana jako spełniająca jednocześnie warunek co do wymaganej liczby pługów jak
i posypywarek.
- pługi i posypywarki muszą posiadać satelitarny system lokalizacji i kontroli pracy (GPS) oraz bezprzewodową łączność z bazą Wykonawcy.
- Zamiatarki jak i zmywarki muszą być wyposażone w bezprzewodową łączność z bazą Wykonawcy jak i satelitarny system lokalizacji i kontroli pracy (GPS) zapewniający Zamawiającemu następujący zakres informacji: liczba jednostek sprzętowych wykonujących zadysponowane prace, godziny wyjazdu z bazy, prędkość jazdy pojazdu i lokalizacja pojazdu.
Wykaz sprzętu sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 700,- zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 30 kwietnia 2024 roku o godz. 10:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 29 maja 2024 roku.
2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonywania usług, zakresu rzeczowego wykonywanych usług, w następujących przypadkach:
1) Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usług i zdarzeń losowych,
2) Zaniechania niektórych usług.
3) Zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) Zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę,
5) Zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
6) Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do zwalczania śliskości zimowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie pojazdami spełniającymi normy czystości spalin
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-29

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.