Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Mszana Dolna
ul. marsz. J. Piłsudskiego 2
34-730 Mszana Dolna
powiat: limanowski
tel. 18/3379406, 18/3379410
przetargi@mszana-dolna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Mszana Dolna
Wadium: nie dotyczy
Nr telefonu: tel. 18/3379406, 18/
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na cenę dostaw/usług/robót budowlanych* pn.:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Ul. Kazimierza Wielkiego
w km 0+001,75 - 0+261,50 w miejscowości Mszana Dolna.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto obowiązujący w Urzędzie Miasta Mszana
Dolna, wprowadzony Zarządzeniem nr 19/2021 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 26.02.2021r.,
zmieniony Zarządzeniem nr 49/2021 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 28.04.2021r. oraz
Zarządzeniem nr 115/2022 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 14.11.2022r., Zarządzeniem
nr 119/2023 Burmistrza Miasta Mszana Dolna z dnia 29.12.2023r.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Ul. Kazimierza Wielkiego
w km 0+001,75 - 0+261,50 w miejscowości Mszana Dolna.
1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego,
zgodnie z Prawem Budowlanym i Kodeksem Cywilnym, nad realizacją zadania pn.
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi gminnej ul.
Kazimierza Wielkiego w km 0+001,75 - 0+261,50 w miejscowości Mszana Dolna.
Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego zapytania będzie przedstawicielem
Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora na budowie przez
sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Inspektor
nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie przedmiotowej inwestycji.
W wyniku rozstrzygniętego postepowania przetargowego nr IGK.271.2.2024 ,,Przebudowa drogi
gminnej Ul. Kazimierza Wielkiego w km 0+001,75 - 0+261,50 w miejscowości Mszana Dolna"
najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę: 624 584,71 zł brutto.
3). Do podstawowych obowiązków Inspektora należy:
a) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane,
b) świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli
i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
c) wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych
niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących
prowadzonych prac;
d) zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym,
STWiORB, przedmiarami robót, wstępną promesą, dokumentacją prawną, terenem budowy, jegouzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości
i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
e) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
g) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych
do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie
posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie
oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
h) sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz
czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego
przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
i) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde
wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
Inspektor nadzoru inwestorskiego wyłoniony w drodze niniejszego zapytania będzie przedstawicielem
Inwestora, jako zleceniodawcy i będzie reprezentował interesy Inwestora na budowie przez
sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Inspektor
nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za należyte wykonanie przedmiotowej inwestycji.

Dokument nr: ZP.PP.5.2024

Otwarcie ofert: Zamawiający dokona jawnego otwarcia złożonych przez Wykonawców ofert w dniu 24.04.2024r.
o godz. 10:30 w swojej siedzibie: Urząd Miasta Mszana Dolna, Ul. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna.

Specyfikacja:
Szczegółowy zakres robót zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną,
przedmiarem robót dostępny na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ummszanadolna,a,2425594,przebudowa-drogi-gminnej-ul-kazimierza-
wielkiego-w-km-000175-026150-w-miejscowosci-mszana-dolna.html

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta
Mszana Dolna, Ul. marsz. J. Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna - Dziennik podawczy w formie: pisemnej
(osobiście, listownie), lub elektronicznie na adres Zamawiającego: przetargi@mszana-dolna.pl.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (oferty odrzucone).

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru rozpoczyna się od momentu podpisania umowy z Zamawiającym.
Termin zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem upływa z dniem odbioru
końcowego robót budowlanych. Przewidywany termin zakończenia robót to: do 6 miesięcy od dnia
podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 15.11.2024r.

Wymagania:
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
3. Warunki płatności:
Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie w formie zapłaty częściowej oraz końcowej po wystawieniu
przez Wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia w terminie 14 dni od daty
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4. Informacja na temat wadium - nie dotyczy
5. Sposób obliczenia ceny:
1) Cena ofertowa winna określać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
2) Cenę podaje się w walucie polskiej.
3) Cena ofertowa jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
W ramach skalkulowanej ceny Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji całości przedmiotu
zamówienia oraz uzyskania zamierzonego efektu końcowego, jeżeli w trakcie prowadzenia robót pojawi
się konieczność wykonania dodatkowych prac niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia,
wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena wykonania zamówienia -
100%.
5) Z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu dopuszcza się
prowadzenie negocjacji w sprawie obniżenia ceny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny
i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.7. Sposób przygotowania oferty:
1) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę;
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim;
3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
5) Dopuszczalne formy składania ofert:
a) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym
podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentacji
Wykonawcy.
Wykonawcy składają ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego:
przetargi@mszana-dolna.pl. Program szyfrujący dostępny we wszystkich systemach Windows, macOS,
Linux *7ZIP* do szyfrowania i kompresowania plików.
Wykonawcy składają ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego:
przetargi@mszana-dolna.pl. Po godzinie 10.00 - do godziny 10:30 Wykonawca przesyła na adres
Zamawiającego przetargi@mszana-dolna.pl hasło do odszyfrowania przesłanego pliku z ofertą.
b) w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Miasta w Mszanie Dolnej ul. marsz.
J. Piłsudskiego 2,
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie /opakowaniu, zapieczętowanej
w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
Na kopercie należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe na zadanie pn. .......................................................
Nie otwierać przed dniem ........................ do godz.................."
9) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
10) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień, dotyczących treści
złożonych ofert.
11) Zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia
dodatkowych ofert w zakresie dotyczącym ceny, w określonym przez siebie terminie. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonej wcześniej ofercie.
12) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie
podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
13) Jeżeli firma, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać
ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty
przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.
8. Wykonawca składając ofertę cenową, składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 1)
2) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem)
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania (załącznik nr 2)
4) klauzulę informacyjną RODO9.
Informacje dotyczące zawierania umowy:
Wybrany Zleceniobiorca ma podpisać umowę w komórce merytorycznej w Urzędzie Miasta
w Mszana Dolna, ul. Piłsudskiego 2.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty cenowej.

Kontakt:
Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą: pisemnie, drogą elektroniczną - na maila:
przetargi@mszana-dolna.pl.
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
1) Ewa Kozicka w zakresie procedury zapytania ofertowego: tel. 18/3379406,
e-mail: przetargi@mszana-dolna.pl
2) Joanna Marszalik - w sprawach merytorycznych: tel. 18/3379410,
e-mail: inwestycje@mszana-dolna.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.