Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa tężni solankowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa tężni solankowej

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Iwanowice
Ojcowska 11
32-095 Iwanowice Włościańskie
powiat: krakowski
tel. 12 3884003 wew. 24
mbednarczyk@iwanowice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Iwanowice Włościańskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12 3884003 wew.
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na:

,,Budowa tężni solankowej na rynku w miejscowości Sieciechowice"
2. ZAMÓWIENIE

Zamówienie obejmuje budowę tężni solankowej z ławkami i zewnętrznej instalacji elektrycznej na rynku w miejscowości Sieciechowice.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową tężni na rynku w miejscowości Sieciechowice. Całość zamierzenia budowlanego zakłada budowę tężni solankowej wraz z ławkami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, w skład której wchodzą następujące instalacje:

o Zewnętrzna instalacja elektryczna.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi, lub ,,równoważnymi".

Dokument nr: IGKR.271.2.11.2024.MB

Składanie ofert:
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Iwanowice, Ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice

z dopiskiem:

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:

,,Budowa tężni solankowej na rynku w miejscowości Sieciechowice+"

,,Nie otwierać przed dniem 26.04.2024 r. do godz. 12.00"

Oraz nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy ( dopuszcza się odcisk pieczęci).

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawa

zamówień publicznych (Dz.U.z 2022r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł. netto
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie BIP Urzędu Gminy Iwanowice.

Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.).
Okres gwarancji: Oferent w przypadku wyboru oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo po zakończeniu robót budowlanych na podstawie protokołu odbioru robót, w terminie do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia.
Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy do niniejszego zapytania ofertowego.

6. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ważnych ofert:
najniższa cena - waga - 100 %

Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Wg kryterium ceny:

Px = N : W x Z

Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto )

N - najniższa cena ( brutto ) z zaoferowanych

W - cena ( brutto ) z badanej oferty

Z - znaczenie czynnika (100 %)

Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto.

Proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami.
Formularz ofertowy musi być opatrzony pieczątkami firmy i podpisami osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji wykonawcy.
9. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Wykonawca zostaje związany ofertą ( ważność oferty) przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iwanowice, reprezentowana przez Wójta Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwanowice jest Pan Paweł Chochół kontakt: adres e-mail: iodo@iwanowice.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. ,,Budowa tężni solankowej na rynku w miejscowości Sieciechowice" nr IGKR.271.2.2.2024.MB prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:

? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_________________

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTÓW W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAPYTANIA:

Marta Bednarczyk, email: mbednarczyk@iwanowice.pl, tel. 12 3884003 wew. 24 - sprawy formalne

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.