mazowieckie (Płock)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Żyrardów)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa tężni solankowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Iwanowice Ojcowska 11 32-095 Iwanowice Włościańskie powiat: krakowski tel. 12 3884003 wew. 24 mbednarczyk@iwanowice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Iwanowice Włościańskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12 3884003 wew. |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert na: ,,Budowa tężni solankowej na rynku w miejscowości Sieciechowice" 2. ZAMÓWIENIE Zamówienie obejmuje budowę tężni solankowej z ławkami i zewnętrznej instalacji elektrycznej na rynku w miejscowości Sieciechowice. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową tężni na rynku w miejscowości Sieciechowice. Całość zamierzenia budowlanego zakłada budowę tężni solankowej wraz z ławkami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, w skład której wchodzą następujące instalacje: o Zewnętrzna instalacja elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi, lub ,,równoważnymi". Dokument nr: IGKR.271.2.11.2024.MB Składanie ofert: MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Iwanowice, Ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice z dopiskiem: Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: ,,Budowa tężni solankowej na rynku w miejscowości Sieciechowice+" ,,Nie otwierać przed dniem 26.04.2024 r. do godz. 12.00" Oraz nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy ( dopuszcza się odcisk pieczęci). Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawa zamówień publicznych (Dz.U.z 2022r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł. netto Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie BIP Urzędu Gminy Iwanowice. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Okres gwarancji: Oferent w przypadku wyboru oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo po zakończeniu robót budowlanych na podstawie protokołu odbioru robót, w terminie do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 5. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy do niniejszego zapytania ofertowego. 6. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ważnych ofert: najniższa cena - waga - 100 % Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wg kryterium ceny: Px = N : W x Z Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto ) N - najniższa cena ( brutto ) z zaoferowanych W - cena ( brutto ) z badanej oferty Z - znaczenie czynnika (100 %) Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto. Proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami. Formularz ofertowy musi być opatrzony pieczątkami firmy i podpisami osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji wykonawcy. 9. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ Wykonawca zostaje związany ofertą ( ważność oferty) przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny. Uwagi: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iwanowice, reprezentowana przez Wójta Gminy Iwanowice, ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwanowice jest Pan Paweł Chochół kontakt: adres e-mail: iodo@iwanowice.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. ,,Budowa tężni solankowej na rynku w miejscowości Sieciechowice" nr IGKR.271.2.2.2024.MB prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: OSOBA DO KONTAKTÓW W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAPYTANIA: Marta Bednarczyk, email: mbednarczyk@iwanowice.pl, tel. 12 3884003 wew. 24 - sprawy formalne |
© eurobudowa.pl 2004-2024