Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie ul. Władysława Broniewskiego 10C 32-500 Chrzanów powiat: chrzanowski Telefon: 32 763 27 52, 32 763 27 57 sekretariat@mbp.chrzanow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Chrzanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 32 763 27 5 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe dotyczące zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki." Tytuł zamówienia: ,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki." Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki" zlokalizowanego w Chrzanowie przy Ul. Władysława Broniewskiego 10 C, polegającego na dostawie i wymianie istniejącego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na typu led. Celem przedmiotu zamówienia jest zmniejszenie kosztów zużycia energii elektrycznej zamieniając dotychczasowe oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne na energooszczędne modele. Zasadniczym sposobem osiągnięcia znacznych oszczędności zużycia energii jest wymiana obecnie zamontowanego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki na ledowe. Istniejący system oświetlenia awaryjnego uruchomiony od czasu wybudowania obiektu tj. 2010 roku, aktualnie jest wyeksploatowany, ponieważ oprawy nie spełniają m.in. warunków długości czasu pracy. Zamawiający w załączeniu do zapytania ofertowego udostępnia plany istniejącej instalacji. Zakres prac Oferta musi zawierać koszty wszystkich prac związanych z przedmiotem zamówienia pod względem technicznym oraz wizualnym bez żadnych dodatkowych ukrytych kosztów. ,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki." obejmuje: 1. Dostawę i wymianę lamp ewakuacyjnych oraz lamp oświetlenia awaryjnego (w tym montaż natynkowy, do sufitów modułowych), opraw oświetleniowych (w tym zwieszanych) w ilości108 sztuk. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości wykorzystanego materiału przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia. 2. Składający ofertę dołączy szczegółową wycenę dostarczonych elementów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, ze szczegółowym uwzględnieniem liczby lamp, liczby opraw, modułów, osprzętu oraz wycenę usługi demontażu, montażu, utylizacji materiałów zużytych w czasie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający wymaga doprowadzenia miejsca prac po przeprowadzonych robotach do stanu pierwotnego, z uwzględnieniem wymiany płyt sufitowych z włókna szklanego na tego samego typu, w których będą prowadzone prace. 4. Dobór i rozmieszczenie opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z istniejącym planem instalacji oświetlenia w budynku, ze szczególnym uwzględnieniem istniejących instalacji i obwodów zasilających. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym barwę światła. 5. Oprawy oświetlenia bezpieczeństwa muszą posiadać moduły podtrzymania napięcia z auto testem. 6. Wszystkie lampy zarówno awaryjne, jak i ewakuacyjne muszą posiadać aktualny certyfikat CNBOP. 7. Oprawy należy dobrać w sposób zapewniający wymagany poziom natężenia oświetlenia w ciągach ewakuacyjnych. 8. Data produkcji modułów, użytych materiałów nie może być wcześniejsza niż 2023 rok. 9. Wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wraz z przekazaniem protokołu. 10. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 11. Utylizację niesprawnych części oświetlenia. 12. Inne niezbędne dla prawidłowej i kompletnej realizacji zadania. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem akumulatorów, dla których okres gwarancji powinien wynosić nie krócej niż 24 miesiące. CPV: 31518200-2, 31520000-7, 45316000-5 Dokument nr: AG.3.381.141.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 9 maja 2024 r. o godz. 12.00. Ofertę (skan dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby lub plik z podpisem elektronicznym) należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Zamawiającego: sekretariat@mbp.chrzanow.pl oraz sekretariat@biblioteka-chrzanow.pl z napisem w tytule wiadomości: Zapytanie ofertowe - Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: Wymagania 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, przy czym co najmniej jedna osoba winna legitymować się świadectwem kwalifikacji ,,E" - uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV, którego kopię Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przy podpisaniu umowy. 2. Rozwiązania techniczne mają gwarantować minimalną ingerencję w istniejącą infrastrukturę obiektu. Użyte materiały, które będą wykorzystane do modernizacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego muszą posiadać atesty i certyfikaty wymagane przez aktualnie obowiązujące przepisy oraz dopuszczone normy. 4. Wykonawca, przed złożeniem oferty, może skorzystać z możliwości zapoznania się z budynkiem w trakcie wizji lokalnej w terminie i czasie uzgodnionym indywidulanie. W celu umówienia się na wizję lokalną prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 763 27 52. Wizja lokalna jest możliwa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. 5. Zamawiający wymaga od oferentów wykazania posiadanego doświadczenia w realizacji podobnych przedmiotów zamówienia w zakresie modernizacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zrealizowanych w latach 2021-2024. W wykazie należy uwzględnić zakres, wartość oraz dane Zamawiających. 7. Wykonawca zagwarantuje, że po wymianie niesprawnych akumulatorów, oprawa oświetleniowa (lampa oraz moduł) nie utracą ważności certyfikatu wymaganego przez aktualnie obowiązujące przepisy. Sposób przygotowania i kalkulacji oferty 1. Oferty należy składać na załączonym Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.2. Oferta musi być opatrzona podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin obowiązywania. 3. W cenę oferty brutto Wykonawca zobowiązany jest wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Oferta nie może zawierać innych dodatkowych lub ukrytych kosztów. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca po przesłaniu oferty drogą elektroniczną, przed upływem terminu składania ofert, upewnił się, że jego oferta została skutecznie dostarczona do Zamawiającego. UWAGA! Liczy się data i godzina przesłania oferty na adres e-mailowy Zamawiającego: sekretariat@mbp.chrzanow.pl oraz sekretariat@biblioteka-chrzanow.pl Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 (trzydzieści) dni i rozpoczyna się od dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku przedłużenia terminu składnia ofert, termin związania ofertą, ulegnie automatycznie przesunięciu o ilość dni przedłużających termin składania ofert. Kryteria i zasady oceny oraz wyboru ofert 1. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty kompletne, złożone na załączonym do zapytania Formularzu oferty wraz z załącznikami potwierdzającymi spełnienie wymagań. 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeśli oferta została złożona przez Wykonawcę spełniającego wymagania określone przez Zamawiającego, oferta została złożona w terminie oraz Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 3. Zamawiający będzie przy wyborze oferty kierował się łączną ceną brutto oferty (100 % cena brutto). 4. W przypadku, gdy oferty złożone będą opiewać na tę samą kwotę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dodatkowych kryteriów wyboru lub negocjacji ceny. 5. Do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta o najniższej cenie brutto. 6. Zamawiający przewiduje zamknięcie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty na każdym jego etapie. Realizacja zamówienia i płatność 1. Zamawiający podpisze umowę z wybranym Wykonawcą na realizację przedmiotu zamówienia do 21 dni od wyboru oferty. 2. W przypadku niepodpisania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wybrania drugiej najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu lub rezygnację z zamówienia.3. Zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony bezpośrednio po wykonaniu przedmiotu zamówienia. 4. Termin płatności: do 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5. Forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury szczegółową wycenę zrealizowanej usługi. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych (o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto), na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Chrzanowie, których wartość nie przekracza 130 000 złotych netto. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy: 1. Formularz oferty. 2. Szczegółowa wycena wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z zakresem prac przedstawionym w niniejszym zapytaniu. 3. Wykaz zrealizowanych usług w zakresie modernizacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w latach 2021-2024. 4. Oświadczenie o posiadaniu stosownych uprawnień do wykonania przedmiotu zapytania ofertowego. 5. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwagi: Informacja dla Wykonawców dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Chrzanowie Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" informuję, że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie, ul. Władysława Broniewskiego 10 C, 32-500 Chrzanów, tel. 32 763 27 52 e- mail: sekretariat@mbp.chrzanow.pl o Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan się skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych pod adresem e-mail: e.baranowska@ewartbhp.pl o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Modernizację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki." realizowanego poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawoo o o o o o zamówień publicznych, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt, znak postępowania AG.3.381.141.2024 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną (art.18, art. 74 ustawy PZP) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na postawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu w formie zapytania ofertowego; konsekwencją niepodania danych określonych w zapytaniu jest brak możliwości uczestnictwa w dalszym postępowaniu dot. wyboru najkorzystniejszej oferty W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: Informację na ten temat można uzyskać w godzinach 8.00 -14.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu 32 763 27 52. Osoba do kontaktu Anna Kosowska-Czak kontakt: tel.: 32 763 27 52, 32 763 27 57 e-mail: sekretariat@mbp.chrzanow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025