Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów budynku po okresie zimowym i letnim oraz wykonanie przeglądu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów budynku po okresie zimowym i letnim oraz wykonanie przeglądu rocznego pawilonu należącego do budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bytomiu
ul. Piekarska 1
41-902 Bytom
powiat: Bytom
tel. 32 39 66 922, tel. 32/3966957
oferty@bytom.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 39 66 922, t
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
zapraszamy do złożenia oferty na :
,, Wykonanie 2 przeglądów budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy Ul. Piekarskiej 1, po okresie zimowym i letnim oraz wykonanie 1 przeglądu rocznego pawilonu należącego do budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy. Ul. Wrocławskiej 2 , zgodnie z prawem budowlanym (Dz.U.2023 poz. 682 z późn. zm.)

Dokument nr: SG.262.105.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć wg załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia w terminie do dnia 29.04.2024r. do godz. 9.00 w siedzibie Sądu w biurze podawczym bądź poczta elektroniczną na adres : oferty@bytom.sr.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
o Przegląd roczny pawilonu przy Ul. Wrocławskiej 2
o I przegląd po okresie zimowym budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu Ul. Piekarska 1 do dnia 31.05.2024 r.
o II przegląd budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu Ul. Piekarska 1 po okresie letnim do 30.11.2024r.

Wymagania:
Wartość zamówienia nie przekracza 130 tyś. Złotych w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U z 2023, poz. 1605 z późn. zm.) powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy PZP w trybie ,,Zapytania ofertowego".
Zamawiający wymaga od wykonawcy:
o stosownego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
o sporządzenia stosownego protokołu z przeglądu obiektu zgodnie z ustawą Dz.U.2003 nr 162 poz.1568 ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - wpis do rejestru Sądu Rejonowego w Bytomiu ul. Piekarska 1 nr A/579/2019
o powiadomienia Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bytomiu o wynikach przeprowadzonej kontroli, poświadczenie powiadomienia należy przekazać do wglądu Zamawiającemu.

Oferta powinna uwzględniać :
1) Formularz propozycji cenowej - Załącznik nr 1,

Przegląd budynku powinien być wykonany przez osoby posiadające uprawnienia konstrukcyjno - budowlane. W zakres przeglądu budynku nie wchodzą branże: elektryka, przewody kominowe, gaz itp.
Dla wybranego wykonawcy zostanie wystawione stosowne zlecenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów z tego tytułu.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, zwany dalej Administratorem;
o dane kontaktowe inspektora danych osobowych:iod@bytom.sr.gov.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

Kontakt:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32/3966957 ( Sekcja Gospodarcza ).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.