Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
20759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
powiat: piotrkowski
fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961
przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wola Krzysztoporska
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: (44) 61-63-960
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NAZWA ZADANIA:
Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek w Szkole
Podstawowej w Krzyżanowie
2. Przedmiot i zakres zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla
sprzątaczek w Szkole Podstawowej w Krzyżanowie.
2.2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności:
I. Jadalnia wraz z pomieszczeniem kuchni
1) Demontaż i utylizacja płytek podłogowych oraz istniejącego wyposażenia.
2) Wykucie otworu w ścianie działowej do pomieszczenia kuchni o wymiarach 0,9 x 2,00.
3) Demontaż oraz utylizacja istniejącego grzejnika w pomieszczeniu kuchni.
4) Przebudowa instalacji c.o. wraz z zakupem i montażem nowego grzejnika.
5) Wykonanie hydroizolacji podłogowej (folia w płynie) w pomieszczeniu kuchni oraz jadalni
6) Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej (przeniesienie zlewu z jadalni do kuchni)
7) Przebudowa instalacji elektrycznej (umieszczenie przewodów elektrycznych podtynkowo oraz
zasilanie do podgrzewacza wody, kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym oraz okapem
elektrycznym).
8) Zamurowanie istniejącego otworu w ścianie między brudownikiem a pomieszczeniem
kuchennym - 80 x 200 m
9) Zabudowanie płytą GK na stelażu stalowym istniejącego pionu z rurami w pomieszczeniu
jadalni oraz pomieszczeniu kuchni.
10) Wykonanie zabudowy rur instalacji wodociągowej i grzewczej zlokalizowanych pod sufitem
zabudową z płyt k/g na stelażu metalowym w pomieszczeniu jadalni - ok 12 mb.
11) Wykonanie zabudowy sufitowej typu Armstrong w pomieszczeniu kuchni wraz z montażem
lampy rastrowej ledowej - zabudowa instalacji wodociągowej.
12) Wyrównanie powierzchni ścian i sufitu poprzez szlifowanie i szpachlowanie w pomieszczeniu
jadalni - pow. ok 69 m2
13) Wyrównanie powierzchni ścian poprzez szlifowanie i szpachlowanie w pomieszczeniu kuchni -
pow. ok 24 m2
14) Zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitu farbą dostosowaną do
pomieszczeń kuchni (odporną na szorowanie, wilgoć) - pow. ok 93 m2
15) Ułożenie płytek gresowych podłogowych na całej powierzchni pomieszczeń - ok. 20,5 m2. Kolor
płytek do ustalenia z dyrektorem szkoły.
16) Ułożenie płytek ceramicznych na ścianie za zlewem dwukomorowym oraz szafka
w pomieszczeniu kuchni - ok 2,5 m2. Kolorystyka szafek oraz płytek do ustalenia
z dyrektorem szkoły.
17) Zakup i montaż nowego elektrycznego przepływowego podgrzewaczy do wody o mocy min. 5,5
kW
18) Malowanie ościeżnic drzwiowych wewnętrznych farbą przeznaczoną do metalu - 2 szt.
19) Demontaż i utylizacja istniejących 2 szt. lamp sufitowych w pomieszczeniu jadalni oraz montaż
nowej 2 szt. lampy rastrowych ledowych natynkowych.
20) Demontaż i utylizacja 1 włącznika prądu oraz 1 gniazdka elektrycznego w pomieszczeniu
jadalni oraz montaż nowego włącznika wraz z 2 gniazdkami - jedno do wykonania w miejscu
ustalonym z dyrektorem szkoły.
21) Demontaż kratek wentylacyjnych w pomieszczeniu jadalni i kuchni oraz montaż 2 szt. nowych
kratek wentylacyjnych ( 1 sz. pomieszczenie kuchni oraz 1 szt. pomieszczenie jadalni)
22) Zakup i dostawa fabrycznie nowej lodówki - klasa energetyczna A lub B, wysokość 180cm -
185 cm
23) Zakup i dostawa fabrycznie nowej kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym oraz okapem.
- Płyta gazowa: 4 pola grzewcze, ruszt emaliowany, zapalarka gazu, zabezpieczenie
przeciwwypływowe gazu. Piekarnik elektryczny klasa energetyczna A, chłodne drzwi
piekarnika.
24) Sprzęt AGD w tym samym kolorze - do ustalenia z dyrektorem szkoły.
25) Malowanie rur instalacji grzewczych wraz z grzejnikiem farbą odporną na wysokie temperatury.
26) Montaż nowej osłony na grzejnik w pomieszczeniu jadalni z płyt MDF przeznaczonych do
oddziałów szkolnych oraz spełniających wszystkie niezbędne normy bezpieczeństwa p. poż.
27) Zakup i montaż nowych 3 szt. rolet wolno wiszących o wymiarach 1,20x 1,60m. Kolorystyka do
uzgodnienia z dyrektorem szkoły.
28) Zakup i montaż nowych szafek kuchennych - wiszące dwudrzwiowe - 3 szt. w tym jedna
z okapnikiem nad zlew, stojące dwudrzwiowe - 2 szt.
29) Zakup i montaż zlewu dwukomorowego, baterii nad zlewem wraz z szafką.
30) Zakup i montaż nowych drzwi płycinowych wraz z ościeżnicą regulowaną.
II. Pokój woźnych
1) Uzupełnienie ubytków oraz pęknięć tynków ścian, zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie
ścian farbą emulsyjną od wysokości lamperii do sufitu - pow. ok 17,7 m2
2) Uzupełnienie ubytków oraz pęknięć tynków sufitu, zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie
sufitu farbą emulsyjną - pow. ok 18,550 m2
3) Uzupełnienie ubytków oraz pęknięć tynków ścian, zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie
nowej lamperii wykonanej do wysokości 2,06m farbą olejną -pow. ok. 35,6 m2
4) Demontaż istniejącego gniazdka elektrycznego i 1 szt. włącznika prądu oraz montaż nowego
gniazdka elektrycznego i włącznika prądu.
5) Malowanie ościeżnicy drzwiowej wewnętrznej farbą przeznaczoną do metalu.
6) Malowanie rur instalacji grzewczych wraz z grzejnikiem farbą odporną na wysokie temperatury.
7) Montaż nowej osłon z płyt MDF przeznaczonych do oddziałów szkolnych oraz spełniających
wszystkie niezbędne normy bezpieczeństwa p. poż.
8) Zakup i montaż nowej rolety wolnowiszącej - kolorystyka do uzgodnienia z dyrektorem szkoły.
III. Pomieszczenie ,,brudownik"
1) Wykucie otworu w ścianie działowej do pomieszczenia jadalni o wymiarach 0,9 x 2,00
2) Wykonanie zabudowy sufitowej typu Armstrong wraz z montażem lampy rastrowej ledowej
3) Zakup i montaż nowych 2 szt. ościeżnic i drzwi wewnętrznych o wym. 0,80 x 2,00m
4) Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej poprzez doprowadzenie instalacji wodno-
kanalizacyjnej z pomieszczenia kuchni
5) Zakup i montaż zestawu gospodarczego (komora + bateria + syfon)
6) Przebudowa instalacji elektrycznej, montaż gniazdka i włącznika prądu
7) Wyrównanie powierzchni ścian poprzez tynkowanie i szpachlowanie - pow. ok 24 m2
8) Ułożenie płytek gresowych podłogowych na całej powierzchni pomieszczenia - ok. 2 m2 -
kolorystyka do uzgodnienia z dyrektorem szkoły.
9) Ułożenie płytek ceramicznych na ścianie nad zestawem gospodarczym - ok 1 m2
2.3. Uwagi:
1) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszystkie materiały i robociznę niezbędne do
prawidłowego wykonania zadania (między innymi zabezpieczyć przed uszkodzeniem i
zabrudzeniem powierzchnię podłóg, okna i drzwi oraz lampy i inne przedmioty
znajdujące się w pomieszczeniach).
2) Wszystkie materiały muszą spełnić aktualne normy i aprobaty techniczne.
3) Materiały przed wybudowaniem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
4) Roboty budowlane należy wykonać w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i zgodnie
z przepisami BHP.
5) Kolorystyka do uzgodnienia z Dyrekcją placówki.
6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej składającej się z
atestów, deklaracji, aprobat technicznych dotyczących zastosowanych materiałów z opisem
,,Wybudowano w budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie"
7) W zakresie Wykonawcy jest demontaż wieszaków, kołków, haczyków po zdemontowanych
elementach zawieszonych na ścianach oraz szpachlowanie otworów z wyłączeniem kołków
wskazanych przez Dyrekcję placówki.
8) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia do stanu pierwotnego wszystkich zabrudzonych
bądź uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac elementów budynku.

Dokument nr: ZFP.271.2.37.2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2024 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola
Krzysztoporska.

Składanie ofert:
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1) Oferty należy składać w terminie do dnia 30.04.2024 r. do godz. 12:00
w wybrany przez Wykonawców sposób:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej przy Ul. Kościuszki 5 (pok. nr 11),
- pocztą,
- faksem na nr (44) 61-63-960
- elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Oferta powinna zawierać opis:
Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek w Szkole Podstawowej w
Krzyżanowie
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 24.06.2024r. do 16.08.2024r.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) - wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska
nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień
publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru sporządzonym po
wykonaniu zamówienia.
3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena-waga 100%.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia, osoba do kontaktu:
1) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy
w Biuletynie Informacji Publicznej.
2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części prac stanowiących
przedmiot zamówienia, a także do unieważnienia prowadzonego postępowania.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień
co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta
zostanie odrzucona.
6) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy
zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki.
8. Podstawy wykluczenia z postępowania
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których
zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r . o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj.
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.
U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 120 ze zm.), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to:
- Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających
skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z
Białorusi;
- Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w
odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność
Ukrainy lub im zagrażających.
Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest
Wójt Gminy Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska
NIP 771-10-29-208, REGON 590647902
tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl
2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska:
e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remont kuchni wraz z pomieszczeniami
zaplecza dla sprzątaczek w Szkole Podstawowej w Krzyżanowie", znak sprawy ZFP.271.2.37.2024. W
związku z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605
ze zm.), - postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska
nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. ze zm. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień
publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach :
- na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia
umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji.
5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której
dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na
podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów
o ochronie danych osobowym, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi
informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe. Dane osobowe mogą być również przekazywane do
państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz
zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca
roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia).
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
o dostępu do swoich danych osobowych,
o sprostowania swoich danych osobowych,
o do żądania usunięcia swoich danych osobowych,
o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
o sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
o żądać przeniesienia swoich danych osobowych,
o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
o do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
7) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Anna Miniatorska - tel. (44) 61-63-973.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.