Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie
ul. Juliusza Słowackiego 6
26-640 Skaryszew
powiat: radomski
tel. (48) 610 30 89, (48) 610 30 95, fax. (48) 610 30 89
urzad@skaryszew.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Skaryszew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (48) 610 30 89,
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:
,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj"
Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi inwestorskiemu określony został w postępowaniu nr
RIR.271.2.2024.AS dla zadania ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej
na
osiedlu
Gaj"
zamieszczonym
na
stronie
internetowej
Zamawiającego
pod
adresem
https://www.zamowienia.skaryszew.pl
Link
do
postępowania:
https://www.zamowienia.skaryszew.pl/#/offer/c8b2d584-8a59-4c90-888f-
5dc8f7e99d20
5.
OBOWIĄZKI INSPEKTORA
Do obowiązków Inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w ustawie z dnia
07.07.1994 r. ,,Prawo budowlane", w tym:
1. Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na budowie,
2. Koordynacja robót budowlanych wszystkich branż,
3. Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na
budowę,
4. Dokonywanie odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót
budowlanych,
5. Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy
i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeśli wymagane),
6. Sprawdzenie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,
7. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola
prawidłowości ich fakturowania,
8. Sprawdzenie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót i dokumentacji powykonawczej faktycznie
wykonanych robót,
9. Koordynowanie prac inspektorów branżowych,
10. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego,
11. Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót,
12. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy,
13. Czuwanie nad realizacją harmonogramu,
14. Dbanie o interesy inwestora przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność
realizowanej inwestycji,
15. Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem,
przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
16. Pobyt na obiekcie będącym przedmiotem realizowanej inwestycji w zależności od rzeczywistych potrzeb,
udział w odbiorach częściowych i końcowych oraz obecność na budowie na każde wezwanie
Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika
budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,
17. Sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych
wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
18. Potwierdzenie usunięcia wad oraz faktycznie wykonanych robót,
19. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
20. Kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania,
21. Sprawdzenie obmiarów robót oraz potwierdzenie wykonania robót jako podstawy do zapłaty
wynagrodzenia wykonawcy robót,
22. Zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do pierwotnej
dokumentacji projektowej, wnioskowanych przez wykonawcę,
23. Sygnalizowanie inwestorowi wszelkich okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
uczestniczenie w odbiorach pogwarancyjnych, wg terminów przyjętych przez inwestora i wykonawcę
robót,
24. Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego,
25. Zapewnienie ciągłości nadzoru przez osobę uprawnioną zaakceptowaną przez Zamawiającego na czas
urlopu wypoczynkowego, choroby i innych okoliczności losowych.

Dokument nr: RIR.7011.14.2024.AS

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy
w Skaryszewie, 26-640 Skaryszew, Ul. Juliusza Słowackiego 6, KANCELARIA OGÓLNA -
Parter pokój nr 14 lub SEKRETARIAT (I piętro, pokój nr 27) w terminie do dnia 30 kwietnia
2024 roku do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce wykonywania zamówienia: Skaryszew Ul. Dzierzkowska.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres realizacji przedmiotu zamówienia określa się od daty podpisania umowy do daty odbioru końcowego
robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego na zadaniu ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji
w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z
udziałem w odbiorze pousterkowym i gwarancyjnym.
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania.

Wymagania:
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie będzie prowadzone w trybie zapytania ofertowego dla zamówień na usługi o wartości
szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł. Zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych i Zarządzeniem nr 16/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skaryszew z dnia 8 lutego 2021 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty
wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia
i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi:
a) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa,
b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej bez ograniczeń - Koordynator zespołu inspektorów
c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy prawo budowlane oraz
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego
oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo
budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).
8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena brutto - 100% (max. 100)
W kryterium ceny brutto poszczególne oferty otrzymają następującą liczbę punktów PC:
C min
PC =
---- × 100
C bad
Gdzie:
C min - oznacza najniższą cenę oferowaną wśród złożonych ofert;
C bad - oznacza cenę badanej oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tj. uzyska najwyższą ilość
punktów w przyjętym kryterium.
Obliczając punktację, Zamawiający zastosuje zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Oferta zawiera następujące elementy:
a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1
b) Uprawnienia budowlane Koordynatora zespołu inspektorów wraz z aktualnym na dzień
składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa.
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów)
określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do
reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące
w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna zawierać:
a) nazwę i adres siedziby Wykonawcy,
b) dane osoby do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia,
c) datę wystawienia i okres ważności oferty.
2. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Kopertę oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować na w/w dane
i zatytułować następująco:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Budowa wspólnego
miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj"
Oferty złożone po wyżej wskazanym terminie nie będą uwzględniane.
11. OCENA OFERT
1. Proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy
kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
3. Faktury wystawiane za realizację zadania winny być wystawiane z 30-dniowym terminem płatności od
daty złożenia faktury.
12. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.
13. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
14. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym,
2. W przypadku złożenia oferty dodatkowej oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a) zawiera cenę lub koszt wyższy niż w złożonej ofercie lub
b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonych przez beneficjenta w wezwaniu do
złożenia ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeśli Wykonawca nie przedłoży/nie prześle
wraz z ofertą wszystkich wymaganych dokumentów wskazanych w zapytaniu ofertowym, bądź jeśli
Wykonawca nie złoży formularza ofertowego zgodnego ze wzorem określonym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeśli Wykonawca nie wywiązywał się
z należytej realizacji usług o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia.
5. Z tytułu odrzucenia oferty, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
15. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU
PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej
z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, nastąpi w przypadku wystąpienia:
? klęski żywiołowej,
? nietypowych dla klimatu polskiego warunków
atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających
prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania,
przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne,
zjawiska niestandardowe w klimacie polskim - ponadskalowe opady deszczu,
? zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp.,
w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe,
w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
? zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
? zmiany będące następstwem działania organów
administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez
organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. Odmowa wydania przez organy administracji
wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu
lub organu, którego
konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub
oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie
możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące
niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
? w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej
przedmiotu w sposób należyty;
? w związku z panującą obecnie pandemią COVID-19 zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić
także w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń lub okoliczności lub następstw panującej pandemii
uniemożliwiających realizacje przedmiotowego zadania w terminie.
b) Zmiany osobowe
? zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi
uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub
w innych ustawach;
? zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano
określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub
wykształceniem spełniającym wymóg postępowań;
c) zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia.
? zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji projektu przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej,
w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym
wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
16. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania
przyczyn na każdym jego etapie oraz do zwrócenia się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienie
i uzupełnienie złożonych ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia żadnego z Wykonawców bez podawania
przyczyny.
3. W przypadku, gdy Wykonawcy złożą ofertę z taką samą ceną Zamawiający poprosi o złożenie ofert
dodatkowych.

Uwagi:
2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skaryszew, ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640
Skaryszew, Tel/fax: (48) 610 30 89, e-mail: urzad@skaryszew.pl;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skaryszew jest Pan Tomasz Kalita kontakt: e-mail:
iodo@skaryszew.pl;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie kompleksowego nadzoru
inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy
Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" nr postępowania RIR.7011.14.2024.AS prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, w okresie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Ponadto przechowujemy Pani/Pana dane w celach archiwalnych w terminach wymaganych
przepisami prawa. Pani/Pana dane możemy jednak przetwarzać dłużej w sprawach, w których nie doszło do
przedawnienia zobowiązania podatkowego lub termin ten uległ wydłużeniu, a przetwarzanie jest niezbędne
do zrealizowania celu, dla którego zebraliśmy Pani/Pana dane;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Prawo zamówień publicznych;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

Kontakt:
2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Pani Anna Szydło - e-mail: a.szydlo@skaryszew.pl, tel. 48 610 30 89 wew. 112
Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie,
ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew
e-mail: urzad@skaryszew.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.