dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Udanin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie ul. Juliusza Słowackiego 6 26-640 Skaryszew powiat: radomski tel. (48) 610 30 89, (48) 610 30 95, fax. (48) 610 30 89 urzad@skaryszew.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Skaryszew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (48) 610 30 89, |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi inwestorskiemu określony został w postępowaniu nr RIR.271.2.2024.AS dla zadania ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://www.zamowienia.skaryszew.pl Link do postępowania: https://www.zamowienia.skaryszew.pl/#/offer/c8b2d584-8a59-4c90-888f- 5dc8f7e99d20 5. OBOWIĄZKI INSPEKTORA Do obowiązków Inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w ustawie z dnia 07.07.1994 r. ,,Prawo budowlane", w tym: 1. Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na budowie, 2. Koordynacja robót budowlanych wszystkich branż, 3. Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę, 4. Dokonywanie odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 5. Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeśli wymagane), 6. Sprawdzenie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, 7. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, 8. Sprawdzenie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót i dokumentacji powykonawczej faktycznie wykonanych robót, 9. Koordynowanie prac inspektorów branżowych, 10. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, 11. Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót, 12. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 13. Czuwanie nad realizacją harmonogramu, 14. Dbanie o interesy inwestora przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 15. Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej 16. Pobyt na obiekcie będącym przedmiotem realizowanej inwestycji w zależności od rzeczywistych potrzeb, udział w odbiorach częściowych i końcowych oraz obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone, 17. Sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 18. Potwierdzenie usunięcia wad oraz faktycznie wykonanych robót, 19. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, 20. Kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania, 21. Sprawdzenie obmiarów robót oraz potwierdzenie wykonania robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, 22. Zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do pierwotnej dokumentacji projektowej, wnioskowanych przez wykonawcę, 23. Sygnalizowanie inwestorowi wszelkich okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, uczestniczenie w odbiorach pogwarancyjnych, wg terminów przyjętych przez inwestora i wykonawcę robót, 24. Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego, 25. Zapewnienie ciągłości nadzoru przez osobę uprawnioną zaakceptowaną przez Zamawiającego na czas urlopu wypoczynkowego, choroby i innych okoliczności losowych. Dokument nr: RIR.7011.14.2024.AS Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy w Skaryszewie, 26-640 Skaryszew, Ul. Juliusza Słowackiego 6, KANCELARIA OGÓLNA - Parter pokój nr 14 lub SEKRETARIAT (I piętro, pokój nr 27) w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 roku do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce wykonywania zamówienia: Skaryszew Ul. Dzierzkowska. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Okres realizacji przedmiotu zamówienia określa się od daty podpisania umowy do daty odbioru końcowego robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego na zadaniu ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze pousterkowym i gwarancyjnym. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania. Wymagania: 3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie będzie prowadzone w trybie zapytania ofertowego dla zamówień na usługi o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł. Zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Zarządzeniem nr 16/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skaryszew z dnia 8 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi: a) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - Koordynator zespołu inspektorów c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy prawo budowlane oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65). 8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Cena brutto - 100% (max. 100) W kryterium ceny brutto poszczególne oferty otrzymają następującą liczbę punktów PC: C min PC = ---- × 100 C bad Gdzie: C min - oznacza najniższą cenę oferowaną wśród złożonych ofert; C bad - oznacza cenę badanej oferty. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tj. uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym kryterium. Obliczając punktację, Zamawiający zastosuje zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. 9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2) Oferta zawiera następujące elementy: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 b) Uprawnienia budowlane Koordynatora zespołu inspektorów wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna zawierać: a) nazwę i adres siedziby Wykonawcy, b) dane osoby do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia, c) datę wystawienia i okres ważności oferty. 2. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Kopertę oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować na w/w dane i zatytułować następująco: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" Oferty złożone po wyżej wskazanym terminie nie będą uwzględniane. 11. OCENA OFERT 1. Proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 3. Faktury wystawiane za realizację zadania winny być wystawiane z 30-dniowym terminem płatności od daty złożenia faktury. 12. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty. 13. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. 14. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY: 1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, b) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu, c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym, 2. W przypadku złożenia oferty dodatkowej oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: a) zawiera cenę lub koszt wyższy niż w złożonej ofercie lub b) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonych przez beneficjenta w wezwaniu do złożenia ofert. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeśli Wykonawca nie przedłoży/nie prześle wraz z ofertą wszystkich wymaganych dokumentów wskazanych w zapytaniu ofertowym, bądź jeśli Wykonawca nie złoży formularza ofertowego zgodnego ze wzorem określonym przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeśli Wykonawca nie wywiązywał się z należytej realizacji usług o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia. 5. Z tytułu odrzucenia oferty, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu. 15. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, nastąpi w przypadku wystąpienia: ? klęski żywiołowej, ? nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim - ponadskalowe opady deszczu, ? zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; ? zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; ? zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; ? w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty; ? w związku z panującą obecnie pandemią COVID-19 zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić także w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń lub okoliczności lub następstw panującej pandemii uniemożliwiających realizacje przedmiotowego zadania w terminie. b) Zmiany osobowe ? zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach; ? zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg postępowań; c) zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia. ? zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 16. DODATKOWE INFORMACJE 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn na każdym jego etapie oraz do zwrócenia się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienie i uzupełnienie złożonych ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia żadnego z Wykonawców bez podawania przyczyny. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy złożą ofertę z taką samą ceną Zamawiający poprosi o złożenie ofert dodatkowych. Uwagi: 2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skaryszew, ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, Tel/fax: (48) 610 30 89, e-mail: urzad@skaryszew.pl; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skaryszew jest Pan Tomasz Kalita kontakt: e-mail: iodo@skaryszew.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj" nr postępowania RIR.7011.14.2024.AS prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, w okresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ponadto przechowujemy Pani/Pana dane w celach archiwalnych w terminach wymaganych przepisami prawa. Pani/Pana dane możemy jednak przetwarzać dłużej w sprawach, w których nie doszło do przedawnienia zobowiązania podatkowego lub termin ten uległ wydłużeniu, a przetwarzanie jest niezbędne do zrealizowania celu, dla którego zebraliśmy Pani/Pana dane; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Kontakt: 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Pani Anna Szydło - e-mail: a.szydlo@skaryszew.pl, tel. 48 610 30 89 wew. 112 Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie, ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew e-mail: urzad@skaryszew.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024