Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ekspertyza określająca utrzymanie właściwego stanu siedliska chronionych gatunków roślin

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ekspertyza określająca utrzymanie właściwego stanu siedliska chronionych gatunków roślin

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
al. J. Piłsudskiego 38
35-001 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 785 00 44, fax. 17 852 11 09
zampub@rzeszow.rdos.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 785 00 44, f
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ekspertyza określająca utrzymanie właściwego stanu siedliska chronionych gatunków roślin.

Zamówienie realizowane w ramach zadania pn.: ,,Ekspertyza określająca utrzymanie właściwego stanu siedliska chronionych gatunków roślin" finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa polegająca na opracowaniu ekspertyzy określającej wpływ działań Nadleśnictwa Rozwadów przeprowadzonych na terenie zlokalizowanym w m. Kotowa Wola, gm. Zaleszany, powiat stalowowolski, woj. podkarpackie, na osiągnięcie lub utrzymanie właściwego stanu ochrony gatunków chronionych roślin - fiołka bagiennego (Viola uliginosa), mieczyka dachówkowatego (Gladiolus imbricatus) oraz bobrka trójlistkowego (Menyanthes trifoliata) oraz wskazującej ewentualną konieczność podjęcia działań naprawczych i ich zakres.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Zamawiający dopuszcza powierzenie całości lub części zamówienia podwykonawcom.
7. Zamówienie nie będzie dzielone na części.
8. Wykonawca będzie miał wgląd do dokumentacji zgromadzonej na potrzeby postępowania w sprawie nałożenia obowiązku przeprowadzenia działań naprawczych,
w związku z wystąpieniem szkody w środowisku w gatunkach chronionych - fiołek bagienny (Viola uliginosa), mieczyk dachówkowaty (Gladiolus imbricatus), bobrek trójlistkowy (Menyanthes trifoliata), na obszarze Nadleśnictwa Rozwadów, spowodowanej działaniami zarządcy terenu w 2021 i/lub 2022 r.).

CPV: 90721700-4

Dokument nr: WOA.261.41.2024.LB.4

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 roku w formie:
o pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego 38 lub
o faksem na numer: 178521109 lub
o skanu przesłanego na e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl lub
o elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem przesłanej e-mailem na adres: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl lub
o elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem przesłanej na adres
e- PUAP Urzędu: /rdos-rzeszow/skrytka.
(liczy się moment wpływu oferty do RDOŚ w Rzeszowie).

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 września 2024 r.

Wymagania:
3. Wykonawca w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz oferty złoży oświadczenie, że wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z postanowieniami umowy, w sposób zgodny z zapytaniem ofertowym w szczególności załącznikiem nr 1 - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz aktami prawnymi dotyczącymi przedmiotu umowy.
4. Termin płatności: Płatne w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury.

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
a) 1 osobę spełniającą wymogi eksperta botanika, oraz
b) 1 osobę spełniającą wymogi eksperta hydrologii i/lub hydrogeologii.
Minimalny poziom spełnienia warunku został opisany poniżej.

Ekspert botanik posiadający dyplom ukończenia studiów wyższych w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie nauki biologiczne lub w dziedzinie nauk rolniczych w dyscyplinie nauki leśne oraz wykazujący się autorstwem/współautorstwem co najmniej 2 prac: publikacji naukowych/ekspertyz/ inwentaryzacji/monitoringów przyrodniczych
z zakresu botaniki;

Ekspert hydrolog i/lub hydrogeolog posiadający dyplom ukończenia studiów wyższych
w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie nauki o Ziemi i środowisku oraz wykazujący się autorstwem/współautorstwem co najmniej 2 prac: publikacji naukowych/ekspertyz z zakresu hydrologii i/lub hydrogeologii.
Jedna osoba może jednocześnie pełnić dwie funkcje.
2) Wykonanie poboru i badań prób wody przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jedn.
Dz. U. z 2024 r. poz. 54).
2. W celu wykazania spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą przedłoży następujące dokumenty:
1) kserokopie opracowań:
a) 2 opracowanie z zakresu botaniki,
b) 2 opracowanie z zakresu hydrologii lub hydrogeologii,
2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
3) Wykonawca w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - Formularzu oferty złoży oświadczenie, że pobór i badanie prób wody będzie wykonane przez laboratorium,
o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 54).

V. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
i opisem sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert:
Cena - 100%.
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy, jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumenty, o których mowa w części IV ust. 2 pkt 1-2.
4. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy na Ofercie.
5. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
6. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się
z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.
7. Wykonawca nie może wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania.
VIII. Pozostałe postanowienia
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
2. Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania zostanie przekazana Wykonawcom, do których przesłano zapytanie ofertowe, Wykonawcom, którzy zwrócili się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego oraz zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego lub warunków postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom, do których przesłano zapytanie ofertowe, Wykonawcom, którzy zwrócili się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w terminie przez siebie wskazanym.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentu/dokumentów wymaganego/wymaganych w cz. VI, ust. 2 zapytania ofertowego lub dokument/dokumenty jest/są niekompletny/niekompletne, zawiera/zawierają błędy lub budzi/budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do jego/ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Nieuzupełnienie dokumentu lub niezłożenie wyjaśnień w przypadkach określonych w ust. 5 i 6 powoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
1) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
o niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
10. Zamawiający odrzuca ofertę bez wzywania do jej uzupełnienia w przypadku:
1) gdy treść Oferty nie odpowiada innym wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego,
2) złożenia Oferty po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
3) gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę,
4) braku podpisu na ofercie Wykonawcy lub osoby upoważnionej.
11. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy:
1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia publicznego i nie jest uzasadnione lub możliwe zwiększanie tej kwoty,
2) nie złożono żadnej oferty lub oferty niepodlegającej odrzuceniu,
3) wystąpią okoliczności, których nie dało się przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania,
4) postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
15. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej ,,ustawą",
z niniejszego postępowania wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006 str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej "rozporządzeniem 765/2006"
i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78
z 17.03.2014 str. 6 z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
16. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 15.
17. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 15, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
IX. Informacje dodatkowe
1. Wykonawca zapozna się z Polityką środowiskową dostępną na stronie internetowej RDOŚ w Rzeszowie pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow/system-ekozarzadzania-i-audytu-emas i zobowiąże się postępować zgodnie z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska.
2. Wszystkie pisma związane z postępowaniem w tym wyniki postępowania, wezwania do wyjaśnień, wezwania do uzupełnień zostaną przekazane w formie elektronicznej na adresy e-mail podane przez Wykonawców w złożonych ofertach.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Wykonawca zapozna się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami:
W razie wątpliwości i pytań Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcą:
o w zakresie przedmiotu zamówienia: Panią Annę Fleszar, tel. (17) 785 00 44 wew. 331, e- mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl oraz Panią Izabelę Kania, tel. (17) 785 00 44 wew. 333, e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl,
o w zakresie procedury: Panią Beatę Knutel oraz Panią Lidię Bułatek tel. 17 785 00 44 wew. 221, e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.