Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienia nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienia nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ryki
ul. Karola Wojtyły 29
08-500 Ryki
powiat: rycki
tel. (81) 8657 110 wew. 136, fax (81) 8657 111
ryki@ryki.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ryki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (81) 8657 110 w
Termin składania ofert: 2024-05-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" pn. ,,Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Rykach"
2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" pn. ,,Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Rykach"
(obejmującego opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego).
2.2. Podstawowe informacje z zakresu przedmiotu zamówienia (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający zarówno informacje nt. objętego nadzorem inwestorskim zadania inwestycyjnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", jak również wymagania dotyczące usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - zawarto w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego);
2.2.1. Krótki opis inwestycji (zadania inwestycyjnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", objętego nadzorem inwestorskim, stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania):
a) adres inwestycji: Ul. J. Kochanowskiego 21, 08-500 Ryki, dz. ewid. nr 4772/77;
b) w zakres zadania wchodzi wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. ,,Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w
Rykach";
c) inwestycja obejmuje przebudowę istniejącego żłobka w celu połączenia budynku z nowoprojektowaną częścią, rozbudowę obiektu o nową część z oddziałem żłobkowym dla 28 dzieci, modernizację kotłowni gazowej znajdującej się w budynku przylegającego do żłobka Przedszkola Miejskiego nr 5 oraz zagospodarowanie terenu, w tym m.in: ciągi piesze, taras przy budynku, przyłączenie obiektu do sieci, usunięcie kolizji z istniejącymi instalacjami;
d) ogólny zakres prac do wykonania w ramach zamówienia - dokumentacja projektowa i roboty budowlane powinny objąć swoim zakresem:
- przebudowę budynku Żłobka Miejskiego w celu połączenia go z projektowaną częścią,
- rozbudowę budynku żłobka o nową część z oddziałem dla 28 dzieci,
- modernizację kotłowni gazowej (wymianę kotłów gazowych) wraz z przyłączeniem projektowanej części budynku do kotłowni,
- zagospodarowanie terenu działki obejmujące w szczególności układ komunikacyjny wraz z budową tarasu przy południowej elewacji budynku, likwidację piaskownicy,
- przyłączenie projektowanej części do istniejących przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznych i teletechnicznych,
- przebudowę zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej będącej w kolizji z projektowaną rozbudową budynku,
- inne, niezbędne prace, wynikające ze specyfiki zamówienia;
- na etapie projektowania należy uzyskać warunki techniczne przyłączenia do sieci (lub zwiększenia zapotrzebowania na odbiór mediów);
UWAGA: Sposób organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych musi pozwalać na bezpieczne funkcjonowanie bez żadnych zakłóceń zarówno żłobka, jak i przyległego budynku przedszkola;
2.2.2. Zarys wymagań dotyczących usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania (opisanego powyżej w pkt 2.2.1):
a) nadzór inwestorski nad realizacją zamówienia w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" pn. ,,Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Rykach" dotyczy następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej;
b) dla każdej z ww. branż istnieje możliwość złożenia oferty częściowej (w zakresie sprawowania funkcji Wykonawcy - Inspektora w odp. branży); jeden Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część - jeżeli dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami branżowymi;
c) do pełnienia funkcji Koordynatora Zespołu Zamawiający wyznaczy Wykonawcę - Inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej;
d) w zw. z realizacją zadania w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" zadaniem Wykonawców - Inspektorów będzie zarówno monitoring wykonania dokumentacji projektowej, jak i koordynowanie, nadzorowanie wykonania robót budowlanych oraz rozliczenie zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim (w zakresie poszczególnych branż oraz całości zadania w przypadku Koordynatora Zespołu);
2.3. Jak wspomniano powyżej (patrz: pkt 2.2.2.b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na 3 części, wg poniższego zestawienia:
2.3.1. część 1. zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w branży konstrukcyjno-budowlanej (wraz ze sprawowaniem funkcji Koordynatora Zespołu),
2.3.2. część 2. zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w branży sanitarnej,
2.3.3. część 3. zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w branży elektrycznej;
2.4. Przedmiot zamówienia, którym mowa w pkt. 2.1 - 2.3 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania (opis przedmiotu zamówienia).
2.5. Nadzór inwestorski prowadzony będzie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami w danej specjalności bez ograniczeń w danej specjalności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;
2.7. Inspektorzy Nadzoru zobowiązani są do nadzorowania realizacji robót w takich odstępach czasu, aby była zachowana skuteczność nadzoru. Wykonawcy -Inspektorzy zobowiązani są do niezwłocznego przyjazdu na teren wykonywania robót na każde żądanie Zamawiającego.
2.9. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A.4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ / z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 3 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
2021-2027.

CPV: 71247000-1, 71520000-9, 71248000-8, 71540000-5

Dokument nr: WIR.7011.3.2024

Otwarcie ofert: 7.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.05.2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki

Składanie ofert:
7.1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6.12 należy złożyć w terminie do dnia 02.05.2024 r. do godz. 11:00,
a) pocztą tradycyjną lub osobiście na adres siedziby Zamawiającego tj.: Urząd Miejski w Rykach
ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki
z dopiskiem: OFERTA w postępowaniu na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" pn. ,,Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Rykach"
b) elektronicznie na adres e-mail: ryki@ryki.pl
tytuł wiadomości powinien brzmieć: OFERTA w postępowaniu na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" pn. ,,Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Rykach"

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 3 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Wykonawcy - Inspektorzy wykonują usługi przez okres trwania opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a następnie robót budowlanych (łącznie 12 m-cy od daty podpisania umowy z Wykonawcą zadania realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", tzn. od dnia 18.04.2024 r.) wraz z odbiorem końcowym i przeglądami oraz odbiorami w okresie gwarancyjnym (na wykonaną kompletną dokumentację projektową Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego dokumentacji; gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia o długości zg. z ofertą Wykonawcy zadania, tzn. 60 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych);
UWAGA:
1) Termin zakończenia całości zadania realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" został określony w umowie z Wykonawcą zadania do dnia 18 kwietnia 2025 r. - zg. z zapisami przywołanej umowy wykonanie I fazy - projektowej nastąpi w ciągu 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy (czyli do 18 sierpnia 2024), natomiast II faza - wykonawcza powinna zostać ukończona w ciągu kolejnych 8 miesięcy.
2) Wykonawcy usługi nadzoru inwestorskiego wykonują swoje obowiązki do momentu końcowego odbioru robót, zaś obowiązki związane z okresem gwarancyjnym do końca tego okresu, a w przypadku niewykonania robót (zadania) do momentu ustalenia wysokości wzajemnych roszczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą zadania w formule ,,zaprojektuj i wybuduj".
3) Termin, o którym mowa w pkt. 1 może ulec zmianie w przypadku przedłużenia terminu wykonania umowy z Wykonawcą zadania realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" (na zasadach określonych w ww. umowie oraz po spełnieniu przesłanek wskazanych w art. 454 ustawy Pzp).
3.2. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: z dniem podpisania umowy;

Wymagania:
2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym program funkcjonalno-użytkowy (PF11) są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania (w wyniku którego wyłoniono Wykonawcę zadania w formule ,,zaprojektuj i wybuduj") na platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95096962-ccb6-11ee-875e-a22221c84ba7 (jako załączniki nr 1 i 1a do SWZ);
Rozdział 4
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
4.1.1. posiadają odpowiednie doświadczenie - tzn. osoby skierowane do realizacji zamówienia jako pełniące funkcje Inspektorów nadzoru wykonały w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu złożenia ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jedną usługę sprawowania nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących budowę1 lub przebudowę2 budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 1 000 m3:
a) w przypadku 1. części zamówienia - w branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) w przypadku 2. części zamówienia - w branży sanitarnej,
c) w przypadku 3. części zamówienia - w branży elektrycznej;
sposób oceny spełniania warunku: weryfikacja nastąpi w oparciu o dane wskazane w załączniku nr 4 (wzorze wykazu osób - w kolumnie ,,doświadczenie") oraz załączone do oferty referencje, potwierdzające posiadane doświadczenie;
4.1.2. dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierować do jego realizacji:
a) w zakresie 1. części zamówienia - co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno -budowlanej i jednocześnie funkcję Koordynatora Zespołu (posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, których zakres uprawnia ją do projektowania i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych),
b) w zakresie 2. części zamówienia - co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawniającym ją do projektowania i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych),
c) w zakresie 3. części zamówienia - co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
(posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawniającym ją do projektowania i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych);
Uwaga:
1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania - Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 831),
2) Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
4.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
4.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja" wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
- czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 4.4. Przesłanki wykluczenia.
4.4.1. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, w przypadku gdy: 1) Wykonawca jest osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 463),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec Wykonawcy wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec Wykonawcy prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.4.2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4.4.3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4.4.4. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 4.4.3. Zapytania podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4.4.5. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 4.4.3. zapytania następuje na okres trwania ww. okoliczności.
4.4.6. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 4.4.4., Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4.4.7. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do
20 000 000 zł.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).
Rozdział 5
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
5.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.1.1.,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę (Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału warunków udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
5.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 5.1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, w przypadku gdy oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane
przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Rozdział 6
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
6.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w danej części zamówienia. Złożenie więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę na tę część zamówienia.
6.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
6.3. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
6.4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
6.5. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę.
6.6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6.7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
6.8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.10. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
6.11. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę.
6.12. Oferta musi zawierać:
a) formularz ofertowy - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
b) wymagane dokumenty i oświadczenia opisane w rozdziale 4 i 5 zapytania ofertowego (wg wzorów stanowiących załączniki nr 4 i nr 5),
c) pełnomocnictwo - o ile dotyczy;
6.13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy w oryginale (lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dołączyć do oferty - wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
6.14. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane są w taki sposób, aby wynikało, że łącznie są spełnianie przez wszystkich wykonawców
6.15. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
6.16. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.17. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.2. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną w terminie wskazanym w pkt. 7.1. na adresy wskazane w pkt 7.1. Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu w przypadku ofert składanych pocztą tradycyjną lub osobiscie ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, kurierską lub pocztą elektroniczną.
7.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA".
7.5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem ,,WYCOFANIE OFERTY".
Rozdział 8 OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
8.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w danej części zamówienia, na realizację zamówienia. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto za wykonanie danej części zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
8.2. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy.
8.3. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto, jaką poniesie na realizację danej części zamówienia.
8.4. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Rozdział 9 BADANIE OFERT
9.1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9.2. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytania Ofertowego,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
Rozdział 10
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
10.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
10.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Oferowana cena (C) 100% 100 pkt
10.3. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
10.4. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
10.5. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
P N
Pc = x 100 pkt
P B
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B - cena oferty badanej.
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
10.6. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w powyższym kryterium.
Rozdział 11
OCENA OFERT, OGŁOSZENIE WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
11.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w póstępówaniu ókreślónych w pkt 4 Zapytania Ofertowego.
11.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złóżóna w niewłaściwej fórmie;
b) jej treść nie będzie ódpówiadała treści zapytania ófertówegó;
c) jej złóżenie będzie czynem nieuczciwej kónkurencji;
d) óferta zawiera błędy w óbliczeniu ceny;
e) jest nieważna na pódstawie ódrębnych przepisów.
11.3. Zamawiający móże wezwać wykónawcę dó wyjaśnienia treści złóżónej óferty, jednak wyjaśnienia nie mógą prówadzić dó negócjacji lub zmiany treści óferty.
11.4. W tóku badania i óceny ófert Zamawiający móże żądać ód Wykónawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy tó kónkurencyjnóści) i wyjaśnień dótyczących treści złóżónych ófert.
11.5. Zamawiający zastrzega sóbie prawó sprawdzania w toku oceny oferty wiarygódnóści przedstawiónych przez Wykónawców dókumentów, óświadczeń, wykazów, danych i infórmacji.
11.6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykónawców takiej samej liczby punktów, decyduje data wpływu óferty.
11.7. Zamawiający udzieli zamówienia wykónawcy, któregó óferta zóstała wybrana jakó najkorzystniejsza w danej części zamówienia.
11.8. Wykónawcy, którzy złóżą óferty zóstaną zawiadómieni ó wynikach póstępówania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na fax lub adres pocztowy).
11.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach uzasadnionych, w szczególności, jeżeli najkorzystniejsze oferty w danej części zamówienia przekroczą kwotę zabezpieczoną w budżecie Zamawiającego.
Rózdział 12
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
12.1. Pódpisanie umówy nastąpi w siedzibie Zamawiającegó. O terminie i gódzinie pódpisania umówy, Wykónawca pówiadómióny zóstanie za póśrednictwem póczty elektronicznej na 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy.
12.2. W przypadku odmowy pódpisania umówy przez Wykónawcę móżliwe jest pódpisanie umówy z kólejnym Wykónawcą, który w póstępówaniu ó udzielenie zamówienia publicznegó uzyskał kólejną najwyższą liczbę punktów.
12.3. Przez ódmówę zawarcia umówy Zamawiający rózumie przesłanie przez
wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy lub nie złożenie w wyznaczonym terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także nie odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie korespondencyjnym.
12.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy mogą zostać wezwani do złożenia umowy regulującej ich współpracę.
15.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedkłada dokumenty potwierdzające, że osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru (w danej branży) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane.
Rozdział 13 POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
13.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 13.1.
Rozdział 14
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
14.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana w formie elektronicznej Wykonawcom.
14.3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania Ofertowego.
14.4. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania Ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenia zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano Zapytania Ofertowe.
14.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania Ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie zamawiającego.
Rozdział 15
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
15.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywają się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
15.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
15.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres email podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
15.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Gmina Ryki
ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki
Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
15.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: WIR.7011.3.2024;

Uwagi:
Rozdział 16 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego
pn.: ,,Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w mieście Ryki";
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Zapytaniem ofertowym oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
15.6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Grzegorz Kruk - tel. 81 8657 110 / wewn. 136, e-mail: ryki@ryki.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.