mazowieckie (Radom)
łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Tuszów Narodowy Tuszów Narodowy 225 39-332 Tuszów Narodowy powiat: mielecki tel.: (4817) 7743720 fax: (4817) 7743721 gmina@tuszownarodowy.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Tuszów Narodowy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (4817) 7743720 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: ,,Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych, tj. emulsją asfaltową i grysami, na terenie gminy Tuszów Narodowy w 2024 roku" Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Tuszów Narodowy, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto, stanowiącej załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Tuszów Narodowy nr: 05/2021 z dnia 18 stycznia 2021 roku. 1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia): Przedmiotem zapytania jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Tuszów Narodowy, polegającej na naprawie nawierzchni dróg grysem bazaltowym i emulsją asfaltową za pomocą remontera drogowego. Remont dróg polegać będzie na oczyszczeniu remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi, błota, spryskaniu emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca, wbudowaniu pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego z emulsją asfaltową zasypaniu pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm, zamiataniu - usunięciu luźnych grysów z nawierzchni jezdni. Do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji 2/5 mm oraz emulsji asfaltowej. Szacunkowa łączna masa wbudowanego materiału wynosi ok. 20-25 ton. CPV: 45233142-6 Dokument nr: DKP.DR.RC.01.2024 Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2024r. w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Tuszów Narodowy 39-332 Tuszów Narodowy 225 pokój nr 13, godz. 09:30 Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert: - ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku ,,Formularz ofertowy", - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 30 kwietnia 2024r., do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Tuszów Narodowy, 39-332 Tuszów Narodowy 225 w sekretariacie osobiście, pocztą na adres Zamawiającego, wysłać na adres mailowy: gmina@tuszownarodowy.pl lub wysłać na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: /i66bg3bk5e/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, - dokument wysyłany elektronicznie powinien zostać zabezpieczony hasłem, które należy przesłać przed otwarciem oferty, - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia do: 31.05.2024r. Wymagania: 4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: - Najniższej ceny - Cena-100%. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, której cena będzie najniższa, a Wykonawca spełni Warunki udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze maszynowe, pozwalające na wykonanie zakresu prac wymienionych w pkt. 1 zapytania. 5. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę jednostkową: netto, podatek VAT, brutto - cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym ceny jednostkowej netto za 1 tonę materiału (emulsja + grysy bazaltowe), podatku VAT oraz ceny brutto. 6. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający wymaga: aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ww. oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym. 6.2. Wykazanie się co najmniej jedną zrealizowaną w przeciągu trzech ostatnich lat robotą o podobnym zakresie. 6.3. Wykonawca przystępujący do realizacji zadania powinien wykazać się posiadaniem: - co najmniej jednego remontera drogowego typu Patcher o pojemności ok. 10 ton materiału. 7. Zawartość oferty Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: - formularz ofertowy Wykonawcy, - wykaz sprzętu/potencjału technicznego - załącznik nr 1, - wykaz robót (co najmniej jedna) wykonanych w przeciągu ostatnich trzech lat o podobnym zakresie. 10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom na podane adresy mailowe najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od terminu składania ofert. 11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 12. Istotne postanowienia umowy: Wynagrodzenie nie będzie podlegać waloryzacji. 1. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót oraz zestawienie wykoszonej powierzchni terenu, potwierdzone przez pracownika urzędu gminy. 2. Kary umowne: - za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia 100,00 zł za każdy 1 dzień opóźnienia, - za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 1000,00 zł. 3. Termin płatności 14 dni od daty złożenia prawidłowej faktury na dzienniku podawczym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy z należytą starannością. 13. Informacje dodatkowe: 1. Odcinki dróg gminnych, które należy wyremontować przy użyciu remontera drogowego zostaną wskazane przez pracownika urzędu gminy po podpisaniu umowy. 2. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 1 września 2019r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r, poz. 1605 z późn. zm.). Kontakt: 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Tuszowie Narodowym, ul. Tuszów Narodowy 225 tel. 17 774 37 25 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - Piotr Rogala, - Grzegorz Niedbała. |
© eurobudowa.pl 2004-2024