Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
22046z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu komputerowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu komputerowego

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Informatyki Resortu Finansów
ul. SAMORZĄDOWA 1
26-601 Radom
powiat: Radom
tel. 48 367 36 00, fax 48 367 36 73
cirf.zamowienia.podprogowe@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 367 36 00, f
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA sprzętu komputerowego".
I.
Opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki świadczenia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu:
Część I:
Element
UPS
IlośćModel
2 szt.Power Walker LINE-INTERACTIVE
(2200VA/1200W, 2xPL/IEC, AVR)
IlośćModel
Część II:
Element
Tablet 1
1 szt. Tablet OUKITEL RT7 5G 12/256GB 32000mAh Black Rugged
Tablet 2
1 szt. Tablet BLACKVIEW Active 8 Pro 10.36" 8/256 GB LTE Wi-Fi
Router
3 szt. Router TP-LINK TL-MR100 4G LTE

Dokument nr: CIRF.DZ2.271.103.2024

Składanie ofert:
3. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej w terminie do dnia 30.04.2024 r. do godz.
12:00 na adres e-mail: cirf.zamowienia.podprogowe@mf.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
II.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Dotyczy obu Części: do 21 dni od daty otrzymania zamówienia i potwierdzenia (w
formie elektronicznej) gotowości jego realizacji.
Miejsce dostawy: Centrum Informatyki Resortu Finansów, Biuro w Warszawie, 00-916
Warszawa, Ul. Świętokrzyska 12.

Wymagania:
w postępowaniu realizowanym na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.)
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na obie Części.
III.
Inne istotne warunki zamówienia:
1. Odbiór produktów będzie polegał na sprawdzeniu ilościowym elementów dostawy,
sprawdzeniu kompletności, stwierdzeniu braków uszkodzeń mechanicznych oraz
zgodności produktu w zakresie, który określa rozdział I ust. 1 niniejszego Zaproszenia,2.
IV.
sprawdzeniu działania urządzeń, a także sprawdzeniu zgodności dostawy z terminem
realizacji zamówienia.
Z tytułu wymiany produktów wadliwych na wolne od wad nie przysługuje Wykonawcy
dodatkowe wynagrodzenie. W przypadku braku dostawy zgodnej z zamówieniem
Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od Zamówienia w całości w
terminie 7 dni od upływu terminu.
Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów napraw gwarancyjnych, w
tym kosztów odbioru i dostawy produktów podlegających naprawie gwarancyjnej.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wady produktów wymienionych w rozdziale I
ust. 1 w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, zawierającego informację
o uszkodzeniach lub niesprawności produktów.
W przypadku braku możliwości usunięcia wady w terminie, o którym mowa w ust. 4,
Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad,
w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia wady, usterki bądź innej niesprawności.
W przypadku wymiany produktu na nowy, wolny od wad, okres gwarancji za wady
fizyczne i wady prawne biegnie na nowo od daty dostarczenia prawidłowego produktu.
Wykonawca zobowiązuje się, że każdy nowy produkt, o którym mowa w ust. 5, będzie
posiadał takie same parametry i standardy jak produkty, które opisuje rozdział I ust. 1, lub
inne uzgodnione z Zamawiającym, ale o nie gorszym standardzie i pożądanej przez
Zamawiającego funkcjonalności.
Wykonawca przyjmuje postanowienia zawarte w ust. 1-8 i w przypadku wyboru jego
oferty, zobowiązuje się do realizacji zamówienia na ww. warunkach.
Warunki finansowe/rozliczenia/płatności:
1. Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
(rekomendowane jest wystawienie faktury w postaci elektronicznej) przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia.
3. Za datę zapłaty wynagrodzenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
V.
Sposób obliczenia ceny oferty:
1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Formularz ofertowy
stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia ofert.
2. Wartości w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego oraz cena oferty powinna
być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia,
a w szczególności opłaty i podatki, w tym podatek od towarów i usług oraz opłaty
serwisowe.
VI.
Kryteria oceny ofert:
Dla obu Części:
Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria oceny ofert:
Lp.
Kryterium
Waga
21.
Cena
100,00%
Kryterium ,,Cena" (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie
maksymalnego przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu
ofertowym. Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna
100,00 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C=
gdzie:
VII.
C min
Co
C min
x 100,00 pkt
Co
- najniższa cena brutto z ocenianych ofert
(zł)
- cena brutto badanej oferty (zł)
Składanie ofert:
1. Ofertę oraz wszystkie dokumenty, również te składane na wezwanie Zamawiającego należy
sporządzić w języku polskim.
2. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza ofertowego, którego wzór
stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia ofert.
4. Oferta, która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana.
5. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
6. Do oferty należy dołączyć:
a) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej;
b) pełnomocnictwo, jeżeli sposób reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych
załączonych dokumentów.
VIII.
IX.
Wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do wyjaśnienia lub uzupełnienia oferty
najwyżej ocenionej tj. takiej, która uzyskała najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
W zakresie pozostałych ofert Zamawiających może odstąpić od wyjaśnienia lub
uzupełnienia treści dokumentów.
2. Niniejsze Zaproszenie do złożenia ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do
udzielenia zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia.
4. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych
w Zaproszeniu do składania ofert i powiadomi wybranego Wykonawcę o przyjęciu oferty.
5. Wykonawcom nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów związanych z przygotowaniem
oferty i złożeniem oferty.
6. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych ze złożeniem oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.