łódzkie (Głowno)
lubuskie (Trzebiechów)
łódzkie (Łódź)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rzewnie Rzewnie 19 06-225 Rzewnie powiat: makowski 297613409, faks 297613445 sekretariat@ugrzewnie.pl https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/pn/gminarzewnie/demand/notice/public/128203/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Rzewnie |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 297613409, faks 2976 |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg w gminie Rzewnie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę odcinków dróg: 1. Bindużka - odcinek o długości 0,180 mb 2. Bindużka odcinek o długości 0,960 mb 3. Bindużka - odcinek o długości 0,345 km 4. Brzóze Duże - odcinek o długości 0,314 km 5. Brzóze Duże - odcinek o długości 0,205 km 6. Brzóze Małe - odcinek o długości 0,490 km 7. Boruty-Łachy - odcinek o długości 0,780 km 8. Chrzanowo - odcinek o długości 0,499 km 9. Chrzanowo - odcinek o długości 0,220 km 10. Chrzczony - odcinek o długości 0,110 km 11. Chrzczony - odcinek o długości 0,376 km 12. Dąbrówka - odcinek o długości 0370 km 13. Drozdowo- Łachy - odcinek o długości 1,240 km 14. Grudunki - odcinek o długości 0,280 km 15. Grudunki - Bindużka - odcinek o długości 0,420 km 16. Łachy Włościańskie - odcinek o długości 0,388 km 17. Łasiewity - odcinek o długości 0,200 km 18. Łasiewity Kolonie - odcinek o długości 0,485 km 19. Łaś - odcinek o długości 0,500 km 20. Małki - Odcinek o długości 0,150 km 21. Mroczki Kawki - oscinek o długości 0,598 km 22. Napiórki Ciężkie - Pruszki - odcinek o długości 0,990 km 23. Nowe Łachy - odcinek o długości 0,190 km 24. Orłowo - odcinek o długości 0,674 km 25. Orłowo - odcinek o długości 0,309 km 26. Rzewnie - odcinek długości 0,207 km 27. Rzewnie Kolonia - Dąbrówka - odcinek o długości 1,290 km 28. Słojki - odcinek o długości 0,770 km Łącznie długość wszystkich odcinków : 13,54 km Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w załącznikach: a) Załączniki nr 8 do SWZ - Przedmiary robót (wszystkie odcinki) b) Załączniki nr 9 do SWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót c) Załącznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja techniczna (wszystkie odcinki) CPV: 45233000-9, 45100000-8,45111200-0,45233140-2,45233220-7,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00302742, PIROŚ.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/156691 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę ,,Lista ogłoszeń o postępowaniach", następnie zakładkę ,,Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce ,,Archiwalne"). 2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy: o bez logowania - poprzez funkcjonalność ,,Zadaj pytanie", o poprzez funkcjonalność ,,Przystąp do postępowania" i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce ,,Korespondencja". 3) Przystąpienie do postępowania: a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Rzewnie https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet b) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się", c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu, e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.ch od 9:00 do 17:00:-pod numerem telefonu: (22)5768790 -pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl 8. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; o komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje; o zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0); o włączona obsługa JavaScript; o zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 10. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 12. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzewnie, Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie. Możecie się Państwo z nami skontaktować w następujący sposób: listownie na adres: Urząd Gminy Rzewnie,Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie, przez email: rzewnie@bipgminy.pl, telefonicznie: 297613409.2. W Urzędzie Gminy Rzewnie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem możecie się Państwo kontaktować pod adresem Urząd Gminy Rzewnie, Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie, iodo@ugrzewnie.pl tel.: 29 761 34 09.3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(dalej: RODO) tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie:a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,b)wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych) oraz innemu podmiotowi niż upoważniony na podstawie przepisów prawa tj. podmiotowi obsługującemu system informatyczny. 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.6. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.7. Podanie danych osobowych, w zakresie określonym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/pn/gminarzewnie/demand/notice/public/128203/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-13 11:00 Miejsce składania ofert: https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę odcinków dróg: 1. Bindużka - odcinek o długości 0,180 mb 2. Bindużka odcinek o długości 0,960 mb 3. Bindużka - odcinek o długości 0,345 km 4. Brzóze Duże - odcinek o długości 0,314 km 5. Brzóze Duże - odcinek o długości 0,205 km 6. Brzóze Małe - odcinek o długości 0,490 km 7. Boruty-Łachy - odcinek o długości 0,780 km 8. Chrzanowo - odcinek o długości 0,499 km 9. Chrzanowo - odcinek o długości 0,220 km 10. Chrzczony - odcinek o długości 0,110 km 11. Chrzczony - odcinek o długości 0,376 km 12. Dąbrówka - odcinek o długości 0370 km 13. Drozdowo- Łachy - odcinek o długości 1,240 km 14. Grudunki - odcinek o długości 0,280 km 15. Grudunki - Bindużka - odcinek o długości 0,420 km 16. Łachy Włościańskie - odcinek o długości 0,388 km 17. Łasiewity - odcinek o długości 0,200 km 18. Łasiewity Kolonie - odcinek o długości 0,485 km 19. Łaś - odcinek o długości 0,500 km 20. Małki - Odcinek o długości 0,150 km 21. Mroczki Kawki - oscinek o długości 0,598 km 22. Napiórki Ciężkie - Pruszki - odcinek o długości 0,990 km 23. Nowe Łachy - odcinek o długości 0,190 km 24. Orłowo - odcinek o długości 0,674 km 25. Orłowo - odcinek o długości 0,309 km 26. Rzewnie - odcinek długości 0,207 km 27. Rzewnie Kolonia - Dąbrówka - odcinek o długości 1,290 km 28. Słojki - odcinek o długości 0,770 km Łącznie długość wszystkich odcinków : 13,54 km Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w załącznikach: a) Załączniki nr 8 do SWZ - Przedmiary robót (wszystkie odcinki) b) Załączniki nr 9 do SWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót c) Załącznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja techniczna (wszystkie odcinki) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie roboty budowlane obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz, U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) dróg, o łącznej wartości robót co najmniej 3 000 000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 1 według wzoru z Załącznika nr 7 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Szczegółowe warunki udzielenia zaliczki wskazano w projektowanych postanowieniach umownych - stanowiących załącznik nr 2 do SWZ 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje zmiany możliwość dokonania zmiany umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 2 do SWZ. - projektowane postanowienia umowne 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2025