Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1082z dziś
6879z ostatnich 7 dni
24188z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż centrali wentylacyjnej wraz z modernizacją instalacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż centrali wentylacyjnej wraz z modernizacją instalacji

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Assel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Batalionów Chłopskich 1
83-000 Pruszcz Gdański
powiat: gdański
608014796
lis.a@assel.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188860
Województwo: pomorskie
Miasto: Pruszcz Gdański
Wadium: ---
Nr telefonu: 608014796
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Montaż centrali wentylacyjnej wraz z modernizacją instalacji wentylacji mechanicznej" dla Assel Sp. z o.o. w ramach zadania Modernizacja układu wentylacji z wdrożeniem systemu wentylacji i klimatyzacji z rekuperacją dla projektu ,,Zwiększenie efektywności energetycznej działalności produkcyjnej Assel Sp. z o.o." realizowanego w ramach Działania 3.01 programu FENG 2021-2027
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0231/23 - Zwiększenie efektywności energetycznej działalności produkcyjnej Assel Sp. z o.o.

Część 1
Montaż centrali wentylacyjnej wraz z modernizacją instalacji

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zamówienie dotyczy demontażu istniejącej centrali wentylacyjnej, modernizację konstrukcji wsporczej pod nową centralę, montaż nowej centrali wentylacyjnej wraz z jej uruchomieniem w hali produkcyjnej. Demontaż urządzeń klimatyzacyjnych typu split wraz z instalacją chłodniczą, sterującą i skroplinową. Demontaż kanałów nawiewnych wewnętrznych.
1) Stan: nowe. 2) Miejsce dostawy i uruchomienia: Ul. Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdańsk 3) Zakres czynności dostawcy: a) wykonanie projektu konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacyjną b) demontaż istniejącej centrali wraz z jej utylizacją, c) częściowy demontaż kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wyciągowych, d) demontaż kanałów czepnych i wyrzutowych e) dostawa i montaż konstrukcji wsporczej pod nową centralę wentylacyjną f) montaż nowej centrali wentylacyjnej na zmodernizowanej konstrukcji wsporczej g) podłączenie instalacji wentylacji do nowej centrali wentylacyjnej h) demontaż kanałów wentylacyjnych zgodnie z projektem wykonawczym i) montaż nowych kanałów wentylacyjnych tekstylnych niepalnych j) montaż rozdzielni automatyki dla nowej centrali wentylacyjnej k) wykonanie okablowania pomiędzy szafą automatyki a elementami wykonawczymi zamontowanymi w centrali wentylacyjnej
l) podłączenie zasilania elektrycznego do szafy automatyki centrali wentylacyjnej m) uruchomienie centrali wentylacyjnej.
Zakres szczegółowy
1. Konstrukcja pod centralę wentylacyjną ? należy wykonać projekt techniczny konstrukcji wsporczej pod nową centralę wentylacyjną. Projekt musi być z godny z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
? na podstawie projektu należy sprefabrykować konstrukcję w wykonaniu z powłoką ocynku ogniowego i posadowić ją na dachu budynku.
? przy przekuciach i przewiertach przez strop, wykonać niezbędne obróbki wykończeniowe wraz z obróbkami dekarskimi uszczelniającymi pokrycie dachowe.
? na osadzonej konstrukcji zostanie zamontowana przy użycie dźwigu nowa centrala wentylacyjna
2. Demontaż centrali wentylacyjnej ? należy wyłączyć centralę wentylacyjną od napięcie, ? odłączyć wszystkie media (ciepło technologiczne, chłód i nawilżanie), ? odłączyć kanały wentylacyjne od centrali, ? zdemontować kanały czerpni i wyrzutowe z dachu za pomocą dźwigu, ? zdemontować połączenia ? przy użyciu dźwigu zdemontować centralę wentylacyjną ? centralę należy rozłożyć na mniejsze elementy i odwieźć do punku utylizacji, tak samo należy postąpić ze zdemontowanymi elementami kanałów wentylacyjnych
3. Montaż nowej centrali wentylacyjnej ? w nowej konstrukcji należy wykonać otwory w celu połączenia trwałego centrali wentylacyjnej z konstrukcją
? elementy nowej centrali przy pomocy dźwigu należy zamontować na konstrukcji wsporczej, ? elementy nowej centrali należy połączyć między sobą za pomocą połączeń systemowych producenta,
? tak złożoną centralę należy przy pomocy połączeń śrubowych przykręcić do konstrukcji wsporczej
? wykonać podłączenie kanałami wentylacyjnymi o obmiarze podanymi w projekcie pomiędzy nowo zamontowaną centralą wentylacyjną a istniejącym przejściem ściennym.
? Instalacja kanałowa izolowaną kauczukiem syntetycznym / lub równoważnym materiałem izolacyjnym z płaszczem z blachy ocynkowanej / kanały dwuścienne/
4. Modernizacja kanałów wentylacyjnych w hali produkcyjnej ? Demontaż istniejących kanałów wentylacyjnych nawiewnych zgodnie z projektem wykonawczym
? Demontaż armatury wentylacyjnej (nawiewniki, przepustnice itp.) ? Utylizacja zdemontowanych elementów wentylacyjnych ? Montaż kanałów przyłączeniowych wentylacyjnych ocynkowanych w klasie korozyjności C4 ? Montaż nowych kanałów nawiewnych z perforacją odpowiadającą przywołanych w dokumentacji projektowej przepływom powietrza w wykonaniu tekstylnym niepalnym.
? Wykonanie izolacji na kanałach wentylacyjnych ocynkowanych z kauczuku syntetycznego o gr. 32mm lub materiału równoważnego.
5. Montaż automatyki z uruchomieniem ? w miejscu ustalonym z użytkownikiem należy zamontować szafę automatyki dostarczoną przez
producenta centrali wentylacyjnej,
? montaż korytek kablowych pomiędzy szafą automatyki a elementami wykonawczymi automatyki zamontowanymi w centrali
? ułożenie przewodów sterujących i zasilających wraz z ich podłączeniem do odbiorników ? niezbędne podłączenie mediów do centrali (ciepło technologiczne, woda lodowa, instalacja chłodnicza i instalacja wodna do nawilżacza)
? uruchomienie centrali wentylacyjnej wraz ze sprawdzeniem algorytmu pracy centrali ? wykonanie pomiarów skuteczności instalacji wentylacji
Uwaga: Jeżeli dokumentacja niniejsza wskazywałyby w odniesieniu do urządzeń nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać Urządzenia oferowane przez Dostawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące.
Szczegółowy projekt instalacji zostanie udostępniony zainteresowanemu Wykonawcy po podpisaniu i odesłaniu przez niego umowy o poufności (szczegóły w sekcjach ,,dodatkowe warunki" pkt 26 i ,,załączniki").
W związku z warunkiem wskazanym w pkt. 2 sekcji ,,Dodatkowe warunki" Wykonawca musi dostosować się do warunków i harmonogramów produkcyjnych Zakładu: - używać do prac na wysokości podestów, wózków lub podnośników dopuszczonych do poruszania się po
posadzce ESD, - zabezpieczyć park maszynowy do produkcji elektroniki odpowiednimi materiałami np. podwieszonymi siatkami podczas demontażu i montażu kanałów pod stropodachem nad tym parkiem maszynowym, - dostosować harmonogram prac instalacyjnych do ciągłości pracy Zakładu, który aktualnie pracuje na dwie zmiany: pierwsza 6:00 - 14:00, druga 14:00 - 22:00. W związku z tym prace instalacyjne w dużej części będą musiały być wykonywane w godz.ch nocnych, w soboty, niedziele i Święta. W celu złożenia oferty wymagana jest wizja lokalna na obiekcie. Wizję lokalną można odbyć w dniu 30.04.2024r lub 06.05.2024 r. w godz.ch 8-16 pod adresem zakładu Zamawiającego (ul. Zastawna 25, 83000 Pruszcz Gdańsk) .
Okres gwarancji
24 miesiące (minimum)

CPV: 45331000-6, 45331210-1

Dokument nr: 2024-3089-188860, ZO.FENG.3.01.2.24

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
gdański
Gmina
Pruszcz Gdański
Miejscowość
Pruszcz Gdański

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Postepowania Ofertowego (w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą): 1) Warunki wprowadzenia zmian: a) wystąpienie, którejś z okoliczności wskazanych w pkt. 2 poniżej, b) sformułowanie treści aneksu między stronami umowy w zakresie mieszczącym się w katalogu dopuszczalnych zmian zawartych w umowie,
c) zawarcia w formie pisemnej aneksu do umowy przez strony, d) treść aneksu nie będzie zmieniać ogólnego charakteru umowy a: - łączna wartość zmian jest mniejsza niż, a 140 000 EUR i - łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
e)
treść aneksu nie będzie zmieniać ogólnego charakteru umowy, przy jednoczesnym spełnianiu warunków: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
2) Okoliczności warunkujące wprowadzenie zmian do umowy: a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) wystąpienie okoliczności, które wpływają na niemożność realizacji terminowej umowy, których strona lub strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, rzetelności i profesjonalizmu,
c) wystąpienie okoliczności, których strona lub strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, rzetelności i profesjonalizmu, skutkujące w realizacji przedmiotu umowy zastosowaniem rozwiązań bardziej korzystnych technologicznie niż minimalnie wymagane, wskazane w przedmiocie zamówienia.
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
e) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony,
3) Dopuszcza się zmianę polegającą na tym, że Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
4) Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki dotyczące zdolność technicznej lub zawodowej: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność usługową w branży instalacyjnej od co najmniej 10 lat,
2. Wykonawca wykaże się realizacją w okresie ostatnich 5 lat (lata 2019-dzień publikacji zapytania), co najmniej 3 roboty budowlane polegające na montażau instalacji wentylacji o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł, każda.
Dowód: zgodnie z pkt. 4) zakresem wskazanym w sekcji ,,Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy" (Zamawiający w trakcie prowadzenia postępowania może wezwać Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące Potencjału technicznego: ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj.: ? 1 osoba kierownik z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; ? 1 osoba kierownik z uprawnieniami bez ograniczeń w zakresie elektrycznym; ? 1 osoba kierownik z uprawnieniami bez ograniczeń w zakresie sanitarnym; ? Minimum 2 osoby z uprawnieniami SEP grupa 1 eksploatacyjne; ? Minimum 2 osoby z uprawnieniami SEP grupa 2 eksploatacyjne; ? Minimum 1 osoba z uprawnieniami SEP grupa 1 dozorowe; ? Minimum 1 osoba z uprawnieniami SEP grupa 2 dozorowe;
Dowód: zgodnie z pkt. 5) zakresem wskazanym w sekcji ,,Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy" (Zamawiający w trakcie prowadzenia postępowania może wezwać Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym terminie, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej: ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa OC musi obejmować przedmiot realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000 przy czym wartość ubezpieczenia nie może ulegać zmniejszeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie wykorzystywał do realizacji umowy Podwykonawców, polisa powinna również swoim zakresem ochrony obejmować odpowiedzialność Za Podwykonawców.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - nie otwarto wobec nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej; komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej; członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, gdzie przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Oferty Dostawców, które nie będą spełniały ww. warunków zostaną odrzucone. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia lub nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty (zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu). 2) Wykonawca musi przewidzieć, że prace instalacyjne w dużej części będą musiały być wykonywane w godzinach nocnych, w soboty, niedziele i święta ze względu na zachowanie ciągłości pracy Zakładu 3) Przedmiot zamówienia musi wypełnić wszystkie założenia zawarte w Zapytaniu Ofertowym. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w toku badania i oceny ofert złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7) W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 8) Minimalny termin związania ofertą wynosi 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia wpływu oferty. Oferent samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej 3 dni kalendarzowe przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Oferentów/Oferenta o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni kalendarzowych. 9) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów w sposób odpowiadający publikacji Zapytania Ofertowego. 10) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania dokumentu potwierdzającego zobowiązanie do wykonania usługi (umowa), Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. 11) Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania Ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień; w takim przypadku Zamawiający: - poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego, - poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty; - wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez oferentów. 13) W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień/uzupełnień złożonych przez nich ofert( i wszelkiej kart technicznych). Zamawiający może wezwać Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień, jeżeli: (... pełen opis w pliku Zapytanie ZO.FENG.3.01.2.24)
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym część A załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zawierająca specyfikację potwierdzającą odpowiadanie przedmiotowi zamówienia oraz odnosząca się do kryteriów oceny ofert.
2) Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym część B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oświadczenie Oferenta o braku powiazań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym na formularzu stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty polegające na montażu instalacji chłodzenia i ogrzewania dla układów i tematyce dotyczącej o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł, każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - na formularzu stanowiącym część D załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (w przypadku wezwania ze strony Zamawiającego w trakcie oceny ofert wymagane może być załączenie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty).
5) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu stanowiącym część E załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
6) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem wymaganej w SWZ sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł. Zamawiający informuje, że obok np. polisy, z której wynika zakres i kwota ubezpieczenia Wykonawca przedkłada potwierdzenie jej opłacenia, chyba że fakt ten wynika z treści polisy;
7) Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
8) W przypadku braku możliwości pobrania z ogólnodostępnego, państwowego serwisu internetowego - należy dołączyć aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy.
9)
Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty jako skan dokumentu,
10) Opcjonalnie foldery, katalogi itp. dokumenty przedstawiające oferowane rozwiązania, 11) Umowa o zachowaniu poufności - zgodnie z pkt. 26 sekcji ,,dodatkowe warunki" (załącznik nr 3).
Uwaga: Niezałączenie formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 część A, do niniejszego zapytania lub załączenie go w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem pkt. 13 sekcji ,,Dodatkowe warunki".
W związku z warunkiem wskazanym w pkt. 2 sekcji ,,Dodatkowe warunki" Wykonawca musi dostosować się do warunków i harmonogramów produkcyjnych Zakładu: - używać do prac na wysokości podestów, wózków lub podnośników dopuszczonych do poruszania się po posadzce ESD, - zabezpieczyć park maszynowy do produkcji elektroniki odpowiednimi materiałami np. podwieszonymi siatkami podczas demontażu i montażu kanałów pod stropodachem nad tym parkiem maszynowym, - dostosować harmonogram prac instalacyjnych do ciągłości pracy Zakładu, który aktualnie pracuje na dwie zmiany: pierwsza 6:00 - 14:00, druga 14:00 - 22:00. W związku z tym prace instalacyjne w dużej części będą musiały być wykonywane w godzinach nocnych, w soboty, niedziele i Święta. W celu złożenia oferty wymagana jest wizja lokalna na obiekcie. Wizję lokalną można odbyć w dniu 30.04.2024r lub 06.05.2024r. w godzinach 8-16 pod adresem zakładu Zamawiającego (ul. Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdański).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-26
Data ostatniej zmiany
2024-04-26 20:37:59

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - waga 60% C = (cena najniższa netto/cena oferty ocenianej netto x 100 pkt. x 60%) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,Cena" będzie cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wydłużenie okresu gwarancji (G) - waga 40% G = okres wydłużenia gwarancji oferty badanej/maksymalny okres wydłużenia gwarancji, tj. 36 m-ce x 100 pkt. x 40 % Minimalny okres gwarancji wynosi obligatoryjnie 24 miesięcy.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Lis
tel.: 608014796
e-mail: lis.a@assel.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.