Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5796z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i rozbudowa fragmentu parkingu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa fragmentu parkingu

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Aqua Park Łódź Sp. z o.o
al. Unii Lubelskiej 4
94-208 Łódź
powiat: Łódź
tel. (42) 6 400 800, Tel. (+48) 42 683 44 77, (+48) 601 333 432
zamowienia@aquapark.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (42) 6 400 800,
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
w drodze zapytania ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa fragmentu parkingu wzdłuż Alei Unii Lubelskiej
wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną na terenie Aqua Park Łódź
Sp. z o.o., 94-208 Łódź, Al. Unii Lubelskiej 4

1.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
? Wykonanie dodatkowych stanowisk parkingowych wzdłuż wewnętrznej drogi dojazdowej
biegnącej równolegle do Al. Unii Lubelskiej, w tym:
o zabezpieczenie drzew podczas prac - obudowa z desek
o demontaż istniejącego krawężnika drogowego wraz z utylizacją,
o korytowanie powierzchni pod parking i krawężnik drogowy (365 x 2,60) gr. 35 cm,
o wywóz urobku po korytowaniu wraz z utylizacją oraz spulchnianie 20%,
o wykonanie podbudowy 2,5 MPa grubość 10 cm (nowo projektowany parking oraz
krawężnik),
o wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,5 grubość 10 cm (nowo projektowany parking),
o wykonanie podsypki z kruszywa 0-8 grubość 5 cm (nowo projektowany parking),
o montaż ażurów 60x40 grubość 10 cm kolor szary (szerokość nowo projektowanego
parkingu 2,40 m),
o montaż krawężników drogowych 15x30x100 obustronnie,
o cięcie asfaltu po demontażu krawężnika drogowego,
o uzupełnienie asfaltu przy nowo zamontowanym krawężniku drogowym wraz z
naprawami cząstkowymi zagłębień drogi,
o przebudowa instalacji elektrycznej słupów oświetleniowych 16 sztuk - (360mb + (32 x
1,5 ))+ (16 x 3),
o kompleksowe wykonanie jednego wjazdu ( 4x4x2) + wysepki (4 x 0,60) wraz z
podbudową i kostką brukową behaton szarą, krawężnik łukowy
o demontaż słupów oświetleniowych wraz z ich przeniesieniem lokalizację wskazaną na
projekcie 16 sztuk,
o demontaż i montaż 3 szt. obecnie zamontowanych opraw ledowych na 3 szt.
przeniesionych słupów oświetleniowych.
o dostawa i montaż 13 szt. ledowych opraw oświetleniowych typu:
? oprawa uliczno-parkowa LED LVX4500S39W, montaż na słup 4000K, 5000lm,
IP 65, w kolorze RAL 7016.
o demontaż stóp fundamentowych po starych słupach oświetleniowych 16 sztuk,
o montaż nowych fundamentów pod słupy oświetleniowe 16 sztuk,
o montaż studzienki teletechnicznej na potrzeby nowo projektowanego wjazdu z wyspą
systemu parkingowego wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej i teletechnicznej
zgodnie z obecnie istniejącymi wyspami systemu parkingowego. Lokalizacja nowo
projektowanego wjazdu oraz wyspy systemu parkingowego została wskazana w
dokumentacji projektowej,
o montaż studzienki elektrycznej,modernizacja instalacji światłowodowej 8-włóknowej ze wskazanego przez
Zamawiającego miejsca styku w odległości nie dłuższej niż 50 metrów do nowo
projektowanej szafy teletechnicznej zewnętrznej 19 cali,
o dostawa i montaż nowo projektowanej szafy teletechnicznej zewnętrznej 19 cali na
nowo utworzonej studni kablowej SK-1 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w
tym: uruchomieniem (wyspawanie włókien, wyposażenie w urządzenia teletechniczne,
w tym switche lokalne dla każdej z trzech sieci,
? doprowadzenie instalacji elektrycznej 1-fazowej
? wyposażenie w urządzenia nadmiarowo-prądowe i w urządzenia różnicowo-
prądowe
? wykonanie miejscowego uziomu
? światłowodu z uruchomieniem usług: ESOK, Internet, Kamery
? montaż dodatkowego peszla fi50,
? naprawa trawników po wykonanych pracach,
? Wyprofilowanie nawierzchni asfaltowej w sposób opadowy tak aby woda deszczowa
grawitacyjnie odpływała z obszaru przy wyspach parkingowych z zamontowanymi urządzeniami
systemu parkingowego zarówno od strony Atlas Areny, jak i od strony Ul. Konstantynowskiej.
? Zaprojektowanie i wykonanie instalacji monitoringu IP na przeniesionych latarniach nowo
projektowanego parkingu w tym:
o dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja rejestratora IP w dyżurce ochrony na
32 kamery w ilości 1 szt. wraz z dwoma dyskami HDD 2 x 8TB do pracy ciągłej, w tym:
? Smart H.265+/H.265/Smart H.264+/H.264/MJPEG decoding format,
? 32 × 1080p@30 fps or 32 × 2MP@30 fps,
? Max. 384 Mbps,
? Raid0/1/5/6/10,
? Dwukanałowa detekcja twarzy i rozponania; ośmio kanały SMD PLUS,
? AI by camera,
? Security baseline 2.3
o dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja kamer IP w ilości 32 kamer na słupach
(2 szt. kamery na każdą latarnię - 2 szt. kamery IP x 16 szt. latarń = 32 szt. kamery IP).
Kamery zostaną zamontowane na przeniesionych słupach oświetleniowych na
wysokości maksimum 3 m. Parametry nowo projektowanych kamer:
? 8-MP 1/1.8" CMOS,
? Max. 8 MP (3840x2160) @25/30fps,
? Wbudowany IR LED, dystans 80m,
? ROI, SVC, SMART H.264+/H.265+, AI H.264/H.265,
? WDR, 3D NR, HLC, BLC,
? Alarm: 1 in, 1 out; audio: 1 in, 1 out, max. 512 GB Micro SD, wbudowany
mikrofon,
? 12 VDC/PoE, ePoE,
? IP67 / IK10
? SMD 3.0
o
UWAGA:
Zakres prac wymieniony w naszym zaproszeniu do składania ofert stanowi jedynie część całości dokumentacji
projektowej, która została załączona jako załącznik do niniejszego zaproszenia. Jednocześnie informujemy, że
pozostała część prac objęta dokumentacją projektową aktualnie nie będzie realizowana.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która została załączona do
niniejszego zaproszenia do złożenia oferty w drodze zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 7.05.2024 r. do godz. 10.00 pocztą elektroniczną na adres
zamowienia@aquapark.lodz.pl
Ewentualnie osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego tj. Aqua Park Łódź Sp.
z o.o., 94-2018 Łódź, Al. Unii Lubelskiej 4.

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 7 tygodni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być złożona na cały
przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową.
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić
z osobami wskazanymi w pkt 8 niniejszego zaproszenia do składania ofert.
3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Nie podlegają wykluczeniu z
z udziału w postępowaniu Wykonawcę:
udziału
w
postępowaniu.
Zamawiający
wyklucza
a) zalegającego z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne,
b) znajdującego się w stanie upadłości,
c) wobec, którego zachodzą podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu określone
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. poz. 835).
4. PRAWIDŁOWO SPORZĄDZONA OFERTA WINNA ZAWIERAĆ:
a.
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1;
Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty,
a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich
uzupełnienia.
W przypadku rozbieżności między ceną netto i brutto, Zamawiający uzna za prawidłową cenę netto i naliczy
prawidłowy podatek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
WYMAGANYCH OD WYKONAWCY:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Do oceny ofert brana będzie pod uwagę cena ogólna brutto za realizację całego zamówienia (łącznie za
realizację dwóch zadań).
5.1. Cena: - C = 80 %
C = (najniższa oferowana cena / cena oferty badanej) x 80 pkt.5.2. Termin realizacji: T = 20 %
a. 5 tygodni - 20 pkt
b. 6 tygodni - 10 pkt
c. 7 tygodni - 0 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji lub wskaże termin innych niż w pkt. 5.2.,
przyjmuje się, że zaoferował termin realizacji wynoszący 7 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ujętym
w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o powyższe kryteria tj. najniższą cenę
i termin realizacji.
Po stronie Wykonawcy pozostaje zawarcie w wycenie wszelkich kosztów, których ujęcie uważa za konieczne
na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia. Cena wskazana w ofercie jest ceną ryczałtową, uwzględniającą
wszystkie elementy zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają
ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza
wykonawców do składania ofert dodatkowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 3 dni od
dnia przesłania zaproszenia do złożenia ofert dodatkowych.
Oferty złożone po terminie (liczy się data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego) nie będą brane pod
uwagę przy dokonywaniu oceny oferty.
7. TERMIN, DO KTÓREGO WYKONAWCA BĘDZIE ZWIĄZANY ZŁOŻONĄ OFERTĄ:
Termin, do którego Wykonawca będzie związany ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
9. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku co najmniej jednej ważnej złożonej oferty.
Zamawiający będzie uprawniony także do unieważnienia postępowania również w przypadku, gdy
wysokość najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków, które Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na realizację zamówienia.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego postępowania oraz jego
unieważnienia bez podawania przyczyn.
10. INNE POSTANOWIENIA:
a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapytania uzupełniającego.
b. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie
przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
c. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści
oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do
danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści
oferty, w szczególności zmiany ceny, o ile zmiana ceny nie jest wynikiem oczywistej omyłki rachunkowej.
Możliwość ewentualnego poprawiania, uzupełniania lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie
jednokrotnie w przypadku poszczególnych braków (w przypadku braku uzupełnienia lub wyjaśnienia treści
oferty na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności w
stosunku do zakresu objętego wezwaniem Zamawiającego).
11. WYNIK POSTĘPOWANIA:
Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową. W tym samym terminie
do podmiotu wybranego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie skierowane zaproszenie do
zawarcia umowy.
12. UMOWA:
Po dokonanym wyborze Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę w formie pisemnej, której
wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
13. PROCEDURA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, na podstawie przepisów Kodeksu
Cywilnego.
14. WARUNKI PŁATNOŚCI
Warunki płatności i możliwość zmiany ceny zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik
nr 4 do niniejszego zapytania.

Kontakt:
8. NAZWISKA, STANOWISKA SŁUŻBOWE
Z PRACOWNIKAMI ZAMAWIAJĄCEGO:
ORAZ
SPOSÓB
POROZUMIEWANIA
SIĘ
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Cezary Rodak - Dyrektor Działu Technicznego i Realizacji Inwestycji
Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4
Tel. (+48) 42 683 44 77, Mobile: (+48) 601 333 432
Wszelkich informacji na temat niniejszego zapytania udziela:
Cezary Rodak - Dyrektor Działu Technicznego i Realizacji Inwestycji
94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4
Tel. (+48) 42 683 44 77, Mobile: (+48) 601 333 432

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.