Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
154z dziś
5951z ostatnich 7 dni
23260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Usług Komunalnych
ul. Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
tel. +48 32 2385421, tel. +48 32 238-54-23
uk@um.gliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 32 2385421,
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia propozycji cenowej na zadanie pod nazwą:
Nadzór nad umowami na konserwację i eksploatację oświetlenia ulicznego
na terenie Miasta Gliwice na lata 2024-2025
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją umów na konserwację i eksploatację
oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gliwice.
Zamawiający wyjaśnia, że bieżąca konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego
na terenie Miasta Gliwice obejmuje ok. 17.000 szt. punktów oświetleniowych
i obejmuje usługi i roboty budowlano-montażowo-elektryczne z zakresu oświetlenia
terenów publicznych oraz obiektów podświetlanych. Zakres prac obejmuje m.in.
bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego i podświetlenia obiektów na terenie
Miasta Gliwice, wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń,
wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci kablowej i napowietrznej,
wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnienie obejm
i innych elementów słupów oświetleniowych, lokalizację uszkodzeń kabli i przewodów
napowietrznych, wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
malowanie słupów oświetlenia ulicznego, utylizację wyeksploatowanych źródeł, 1 raz
na 2 tygodnie dokonanie przeglądów sieci oświetleniowej po załączeniu oświetlenia.
Usterki oświetlenia ulicznego są zgłaszane do firm które konserwują oświetlenie
uliczne w formie zleceń. Po zrealizowaniu usterek wystawiane są kosztorysy
powykonawcze dla każdego zlecenia osobno (ok. 20-30 kosztorysów miesięcznie).
Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy zakres czynności określonych
w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U z 2023r.
poz. 682) tj. w szczególności:
- sprawowanie kontroli zgodności wykonania przedmiotu umowy polegającej
na konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego - zgodnie z jej zapisami,
obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- przybycie na teren prac na każde wezwanie Zamawiającego;
- na żądanie zamawiającego uczestnictwo w nocnych objazdach wraz z firmą która
konserwuje i eksploatuje oświetlenie uliczne (max. 2 razy w miesiącu);
- skontrolowanie co najmniej 6 prac w miesiącu wskazanych przez Zamawiającego
wymienionych w zleceniu wystawionym firmie realizującej umowę na konserwację
i eksploatacje oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gliwice;- sprawdzenie czy wskazane przez Zamawiającego prace zostały zrealizowane
zgodnie z: wystawionymi zleceniami, należytą starannością, prawem budowlanym
i prawem energetycznym;
- dokonanie oceny wszystkich dokumentów złożonych przez firmy realizujące umowy
na konserwacje i eksploatacje oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gliwice
zawarte z Miastem Gliwice,
- sprawdzenie czy do realizacji prac użyto materiałów zgodnych ze wskazanymi
typami opraw i słupów wykazanych w inwentaryzacji oświetlenia;
- sprawdzenie czy do realizacji prac zostały uzyskane wszelkie wymagane prawem
pozwolenia;
- sprawdzenie, czy w kosztorysach powykonawczych wykazano użycie materiałów
zgodnie z: wystawionym zleceniem, wykonaną pracą oraz zgodnie z kosztorysem
ofertowym firm realizujących umowy na konserwację i eksploatację oświetlenia
ulicznego na terenie Miasta Gliwice zawartych z Miastem Gliwice;
- sprawdzenie, czy w przyjętych formach rozliczeń wykonanych czynności ustalonych
miedzy Miastem Gliwice a firmą Tauron Nowe Technologie S.A. w ramach umowy
na konserwację i eksploatację oświetlenia ulicznego wykazano zużycie materiałów
oraz wykazano zrealizowane prace zgodnie z wystawionym zleceniem;
- udokumentowanie nienależytej realizacji prac przez firmy zajmujące się bieżącym
utrzymaniem i konserwacją oświetlenia ulicznego, w celu naliczenia im kar
umownych;
- składanie oświadczenia woli w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego
dla miasta Gliwice w sprawach związanych z realizacja przedmiotu umowy;
- sprawdzanie i odbiór robót, uczestniczenie w odbiorach technicznych;
- weryfikowanie/opiniowanie dokumentacji projektowej inwestycji w zakresie
oświetlenia ulicznego w mieście pod kątem przyszłej eksploatacji w ramach miejskiej
sieci oświetleniowej.

CPV: 71.24.70.00-1

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy dostarczyć mailem na adres uk@um.gliwice.pl
do dnia 06-05-2024 r. do godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy: od 18 czerwca
2024r. do 17 czerwca 2025r.
Termin realizacji umowy to 12 miesięcy: od 18.06.2024 do 17.06.2025r.

Wymagania:
Propozycja powinna zawierać następujące dokumenty:
1) druk propozycji cenowej
2) oświadczenie potwierdzające pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
3) kopia uprawnień

Uwagi:
Wykonawca składający ofertę powinien posiadać zdolność techniczną i zawodową,
posiadać uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz doświadczenie we
współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie nadzoru.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeśli Wykonawca:
- złoży oświadczenie pod odpowiedzialnością karną potwierdzające, że pełnił funkcję
Inspektora Nadzoru w ciągu ostatnich 5 lat dla zadania polegającego na konserwacji
i eksploatacji oświetlenia ulicznego w jednostce samorządu terytorialnego przez
okres 12 miesięcy ze wskazaniem zakresu zadań/prac, nazwy zadania oraz nazwyjednostki dla której zadanie zostało wykonane wraz z datą;
- przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania
czynności w zakresie przedmiotu zamówienia.
Jednocześnie informuję, że w toku postępowania Zamawiający może zwrócić się
do oferenta o przedstawienie referencji na potwierdzenie złożonego oświadczenia.
UWAGA:
Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507), z postępowania
o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U.
z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Podstawy wykluczenia, o których mowa powyżej następują na okres trwania ww. okoliczności,
zgodnie z treścią art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507).
Niniejsze zapytanie nie jest zamówieniem i nie obliguje Zamawiajacego
do skorzystania z przedstawionej propozycji.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego:
Katarzyna Liszka, - Wydział Usług Komunalnych tel. +48 32 238-54-23, pok. nr 367,
piętro 3.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.