zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 11-100 Lidzbark Warmiński powiat: lidzbarski tel. +48 89 767 85 00, tel. 89 767 85 20, 89 767 85 50 um@lidzbarkw.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Lidzbark Warmiński |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 89 767 85 0 |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej w Wielochowie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU CZĘŚĆ III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej w Wielochowie. 2. Opis pomostu: Pomost o konstrukcji drewnianej opartej na ruszcie z pali drewnianych, wbijanych w rozstawie osiowym 200x200 cm. Pale długości od 5,00 do 10,00 m oraz średnicy od 22 cm do 28 cm. W celu usztywnienia całości konstrukcji na większych głębokościach zastosowano kozły dwupalowe z wykorzystaniem pali ukośnych wbitych z nachyleniem 5:1. Do głowic pali śrubami M16 mocowane są podwójne kleszcze / poprzecznice / z bali o przekroju 8x16 cm L=600 cm dla pomostu szer. 5,00 m oraz 3,30 dla pomostów o szer. 3,00 m. Na kleszczach ułożone są belki główne / podłużnice / z krawędziaka 16x16 cm. Do belek zewnętrznych pomostów o szer. 5,00m mocowane są na śruby / w rozstawie osiowym 100 cm / słupki balustrady drewnianej, które dodatkowo co drugi podparte są ukośnym słupkiem zamocowanym w końcówce kleszczy. Pomost od wewnątrz basenów wyposażono w półkę pośrednią z bali gr 60 mm opartych na kleszczach pomostu. Pomost lewy na zewnątrz wyposażono w obniżony stopień ułatwiający korzystanie z jednostek pływających. Bale stopnia o grubości 60 mm oparte są na dodatkowych kleszczach zamontowanych poniżej kleszczy konstrukcyjnych pomostu. Po środku pomostu rozdzielającego baseny kąpielowe zaprojektowano podwyższone stanowisko dla ratownika. Stanowisko licząc po krawędzi pokładu będzie miało wymiary 180x220 cm i wysokość w stosunku do pokładu pomostu 98 cm. Konstrukcja stanowiska to słupy z krawędziaka 16x16cm oraz kleszcze usztywniające z bala jak kleszcze pomostów. Pokład pomostów oraz stanowiska ratownika z bali gr 50 mm z obróbką antypoślizgową/ rowkowanie drobnym frezem/. Konstrukcja pomostu tj. kleszcze oraz belki podłużne, a także poszycie pomostu w chwili obecnej charakteryzuje się dużym spróchnieniem. W ramach modernizacji oraz prac remontowych należy wymienić kleszcze, belki podłużne oraz poszycie pomostu.4 3. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi następujący zakres rzeczowy: 1) Rozebranie drewnianych desek pomostu górnego plus miejscowe naprawy poszycia pozostałych pokładów niewymienianych w całości o powierzchni 320 m 2 , 2) Rozebranie drewnianych desek pomostu dolnego (półki pośredniej) o powierzchni 22,5 m2, 3) Rozebranie drewnianych elementów pomostu (belek podłużnych i poprzecznych kleszczy) o łącznej długości 798 m, 4) Rozbiórka metalowych drabinek 2 szt. i lamp oświetleniowych 2 szt. kolidujących z prowadzonymi naprawami, 5) Wywiezienie i utylizacja drewna z rozbiórki w ilości 33,38 m 3 6) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo belek poprzecznych (kleszczy) o przekroju 8x16 cm i długości L = 600 cm w ilości 348 mb, 7) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo belek podłużnych o przekroju 16x16 cm w ilości 450 mb, 8) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo drewnianych belek o gr. 50 mm z obróbką antypoślizgową poszycia pomostu górnego wraz z montażem nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo drewnianych belek o gr. 50 mm z obróbką antypoślizgową poszycia pozostałych pokładów niewymienianych w łącznej ilości 320 m 2 9) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo drewnianych belek o gr. 50 mm z obróbką antypoślizgową poszycia pomostu dolnego w łącznej ilości 22.5 m 2 10) Impregnacja grzybobójcza metodą kąpieli elementów drewnianych pomostu - 33,38 m 3 11) Montaż metalowych drabinek w ilości 2 szt. i lamp oświetleniowych w ilości 2 szt. a także wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego oraz opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót i STWiOR . Przeznaczony do remontu pomost stanowi część przestrzeni publicznej, zlokalizowanej przy brzegu jeziora. Podczas kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić ten fakt podczas doboru materiałów, które powinny zapewniać najwyższą jakość oraz gwarantować zachowanie właściwości fizycznych oraz mechanicznych przez okres udzielonej gwarancji. CPV: 45000000-7, 45248400-1, 44191000-5 Dokument nr: GK.273.34.2024 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2024 r. o godz. 12:05 w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim, przy Ul. A. Świętochowskiego 14, pok. 206. 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i okresu gwarancji jakości zawarte w ofertach. Składanie ofert: 10. Termin i miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 06.05.2024 roku do godz. 12:00. Ofertę prosimy wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, Ul. Świętochowskiego 14, pok. nr 05. Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, zostaną zwrócone bez otwierania. CZĘŚĆ VI - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński Ul. A. Świętochowskiego 14, pok. Nr 5, w terminie do dnia 06.05.2024 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2024 r. CZĘŚĆ IV - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 31.10.2024 roku. 2. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu przekazania-odbioru. 3. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 2. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu przekazania-odbioru. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający uznana, że złożona oferta jest niezgodna z zapytaniem ofertowym i spowoduje jej odrzucenie. 3. Lokalizacja: Wielochowo, gm. Lidzbark Warmiński. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w zapytaniu ofertowym, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Warunki jakie musi spełnić Wykonawca: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.2 6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 7. Wymagane dokumenty (oświadczenia): 1) Wypełniony formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów (np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego., 5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną; 8. Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%, CZĘŚĆ II- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 cytowanej ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia.5 CZĘŚĆ V - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Dokumenty załączone do oferty w języku obcym należy złożyć w formie: oryginału lub odpisu lub wypisu lub wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 2. Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie. 3. Zamawiający zaleca przy sporządzaniu oferty wykorzystanie wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. Dopuszcza się złożenie w ofercie dokumentów opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. 4. Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego muszą mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu. 5. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) oferty powinny być zszyte, zbindowane lub trwale połączone w jedną całość inną techniką. 6. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy uprawnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 7. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego), muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 8. Dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawiane w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Formularz oferty, oświadczenia i wykazy sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, muszą być złożone w oryginale. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy uprawnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 10. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż6 jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) uprawnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 11. Uprawnienie osób podpisujących ofertę, do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów), zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 12. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania ofertowego powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w zgodnej z niniejszym zapytaniem formie. 13. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy Wykonawcy i siedziby. 14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 15. Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, 2) wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów (np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną; 16. Zamawiający wymaga sporządzenia w ofercie spisu załączników do oferty z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. 17. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 18. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, pok. nr 5 (Sekretariat) oraz opisane: ,,Oferta na: Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej w Wielochowie. Nie otwierać przed dniem ........................ (podać termin otwarcia ofert)".7 5. Koperty oznaczone ,,WYCOFANIE" zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. CZĘŚĆ VII - OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, w cenie ryczałtowej brutto, musi ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być przedmiar robót opracowany przez Wykonawców w oparciu o załączony przedmiar robót. Podstawą wyliczenia ceny powinna być oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja przedmiar własna wg. Wykonawcy. własnego Oznacza uznania i to, że Wykonawca dokonuje sporządza całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. W przypadku stwierdzenia braku danych w przedmiarze robót, Wykonawca winien zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie. 3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał w pierwszej kolejności szczegółowej wizji lokalnej, aby zapoznać się ze specyfiką oraz problematyką prac w przewidzianej lokalizacji i dopiero na podstawie zdobytych informacji dokonał wyceny zakresu prac. 4. Cena ryczałtowa brutto musi obejmować koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, oraz uwzględnić inne opłaty i podatki łącznie z obowiązującym podatkiem VAT, oraz innymi elementami cenotwórczymi, w tym: - koszt robocizny, - koszt pracy sprzętu, - koszt materiałów, - opłaty za korzystanie ze składowiska odpadów, ewentualne inne opłaty związane z unieszkodliwianiem odpadów, - koszt ewentualnego ubezpieczenia działalności bądź pokrycia roszczeń z tytułu odszkodowań,8 - koszt uzyskania wymaganych prawem zezwoleń, koncesji, badań, - koszt właściwego oznakowania i zabezpieczenia bezpieczeństwa ruchu pieszych i pojazdów w sąsiedztwie prowadzonych prac, - inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, - zniżki i upusty zaproponowane przez Wykonawcę, - inne nie wymienione wyżej, które są niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W kalkulacjach cenowych należy uwzględnić ceny materiałów nowych. 5. Cena ofertowa i ceny jednostkowe muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN) niezależnie od wchodzących w jej skład elementów, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. W złotych polskich będą również prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą. VIII - OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: najniższa cena - 100% 2. Ocena oferty w zakresie ww. kryterium zostanie dokonana według następujących zasad: Ocena punktowa w kryterium najniższa cena dokonana zostanie zgodnie z formułą: najniższa cena ryczałtowa brutto spośród złożonych ofert ------------------------------------------------------------------ cena ryczałtowa brutto w ofercie ocenianej x 100 pkt 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów. CZĘŚĆ IX - INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści ww. informacje na swojej stronie internetowej: http://bip.lidzbarkw.pl. 2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym w ofercie i na warunkach określonych we wzorze umowy.9 4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 5. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Uwagi: CZĘŚĆ X - INFORMACJA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, tel. 89 767 85 00, e-mail: um@lidzbarkw.pl; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Lidzbark Warmiński, jest Pan Dorota Ejsmont , kontakt: adres e-mail: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, telefon: 89 767 85 39; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej w Wielochowie, Znak sprawy: GK.273.34.2024. 4. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6. Posiada Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 9. Osoby prowadzące zamówienie (kontakt): Anna Jasiun - tel. 89 767 85 20, Ireneusz Sławiński 89 767 85 50. |
© eurobudowa.pl 2004-2024