Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1178z dziś
6975z ostatnich 7 dni
24284z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewówp

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewówp

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
powiat: strzyżowski
tel.: (17) 71 72 155
przetargi@czudec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Czudec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (17) 71 72 155
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych na terenie Gminy Czudec w 2024 r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia:
,,Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych na terenie Gminy Czudec w 2024 r."
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

3.1 Przedmiotem postępowania są 3 zadania o łącznym zakresie prac: koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych w 2024 r.:

1) Zadanie nr 1: koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych na terenie sołectwa Babica - dł. ok. 20 km, sołectwa Wyżne - dł. ok. 30 km i sołectwa Zaborów - dł. ok. 20 km; całość o dł. ok. 70 km.

2) Zadanie nr 2: koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków
i samosiewów przy drogach gminnych na terenie sołectw Czudec i Przedmieście Czudeckie - dł. ok. 50 km, a także sołectwa Nowa Wieś - dł. ok. 15 km; całość o dł. ok. 65 km.

3) Zadanie nr 3: koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych na terenie sołectwa Pstrągowa - dł. ok. 50 km i sołectwa Pstrągowa Wola - dł. ok. 15 km; całość o dł. ok. 65 km.

3.2 Wykonawca wykona w ciągu roku dwa koszenia poboczy i rowów przy drogach gminnych (Zamawiający określi termin wykonywania koszeń i ich dokładny zakres).

3.3 Dopuszcza się wykonanie trzeciego koszenia w terminie i zakresie określonym przez Zamawiającego.

3.4 Zamawiający wyznaczy Wykonawcy pobocza i rowy, na których należy wykonać wycinkę krzaków i samosiewów.

3.5 Przedmiot zamówienia będzie realizowany i odbierany etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego.

3.6 Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje również utrzymanie stanu gotowości sprzętu. Użyty sprzęt powinien mieć możliwość koszenia w kilku płaszczyznach (pobocza, skarpy oraz przeciwskarpy rowów).

3.7 Każdy pojazd wykorzystywany do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wyposażony w tracker GPS w celu bieżącej kontroli zakresu wykonywanej usługi.

3.8 Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych.

4. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Oferty na poszczególne zadania muszą być sporządzone na osobnych formularzach ofertowych.

Dokument nr: ZP.271.2.4.2024

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2024-05-08, do godz. 12:00

Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
złożona osobiście w: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 31 października 2024 r.

Wymagania:
2. Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
6. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

Uwagi, objaśnienia

1.

Cena

100%

P=(Cmin:C)x100

Cmin - cena najmniejsza

C - cena badana

P - ilość punktów

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

10. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

Uwagi:
11. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka ,,RODO" oraz https://bip.czudec.pl zakładka ,,Ochrona danych osobowych (RODO)".

Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.

Kontakt:
12. Osoba upoważniona do kontaktów:

Andrzej Jastrzębski - inspektor ds. komunikacji

tel.: (17) 71 72 155, przetargi@czudec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.