Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
34z dziś
5831z ostatnich 7 dni
23140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
Chmielna
80-748 Gdańsk
powiat: Gdańsk
zp@gdansk.rdos.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody ,,Słone Łąki" i jego otulinie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody ,,Słone Łąki"
i w jego otulinie.
2. Zakres prac obejmuje:
1) wykoszenie roślinności zielnej na powierzchni ok. 5,3 ha (dz. ewid. 379, 784/2, 426), w tym:
a) wycięcie odrośli drzew i krzewów - miejscami na powierzchni ok. 1,6 ha (dz. ewid. 379),
b) wycięcie powojnika pnącego na obrzeżach rezerwatu (dz. ewid. 784/2) z powierzhcn ok. 0,01 ha,
c) wycięcie rdestowca ostrokończystego na powierzchni ok. 12 m2 na obszarze rezerwatu i jego otuliny (dz. ewid. 379 i ew. sąsiednie) w terminie przypadającym pomiędzy 1 lipca a 30 września 2024 r.,
d) dwukrotne wycięcie pędów róży pomarszczonej z powierzchni ok. 0,035 ha (dz. ewid. 784/2), w terminie 1-5 lipca i 26-30 września,
2) wywóz biomasy w miejsca tymczasowego składowania, a następnie jej zebranie
po zakończeniu działań ochronnych i utylizacja w terminie nie później niż do dnia
30 września 2024 r.
3. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, aby Wykonawca dokonał kalkulacji kosztów zamówienia po zapoznaniu się z warunkami terenowymi na gruncie
i w jego otoczeniu.
4. Rodzaj sprzętu użytego do wywozu biomasy z powierzchni koszonych i miejsc tymczasowego jej składowania wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.

CPV: 77100000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00305510, SA.III.261.1.10.2024.IW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41f04015-0602-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zp@gdansk.rdos.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdz. VI i XV SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XXIV SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 09:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.III.261.1.10.2024.IW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody ,,Słone Łąki"
i w jego otulinie.
2. Zakres prac obejmuje:
1) wykoszenie roślinności zielnej na powierzchni ok. 5,3 ha (dz. ewid. 379, 784/2, 426), w tym:
a) wycięcie odrośli drzew i krzewów - miejscami na powierzchni ok. 1,6 ha (dz. ewid. 379),
b) wycięcie powojnika pnącego na obrzeżach rezerwatu (dz. ewid. 784/2) z powierzhcn ok. 0,01 ha,
c) wycięcie rdestowca ostrokończystego na powierzchni ok. 12 m2 na obszarze rezerwatu i jego otuliny (dz. ewid. 379 i ew. sąsiednie) w terminie przypadającym pomiędzy 1 lipca a 30 września 2024 r.,
d) dwukrotne wycięcie pędów róży pomarszczonej z powierzchni ok. 0,035 ha (dz. ewid. 784/2), w terminie 1-5 lipca i 26-30 września,
2) wywóz biomasy w miejsca tymczasowego składowania, a następnie jej zebranie
po zakończeniu działań ochronnych i utylizacja w terminie nie później niż do dnia
30 września 2024 r.
3. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, aby Wykonawca dokonał kalkulacji kosztów zamówienia po zapoznaniu się z warunkami terenowymi na gruncie
i w jego otoczeniu.
4. Rodzaj sprzętu użytego do wywozu biomasy z powierzchni koszonych i miejsc tymczasowego jej składowania wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności techniczne lub zawodowe
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie wykaszania roślinności na siedliskach przyrodniczych - 1330, 6410, 6510, 7230 na terenach cennych przyrodniczo i podlegających ochronie (Natura 2000, rezerwaty przyrody, parki narodowe) na powierzchni nie mniejszej niż 5 ha. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy.
Weryfikacja nastąpi na podstawie wykazu usług (Załącznik nr 5 do SWZ) wraz
z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte i bezusterkowe wykonanie zlecenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rozdz. XXII
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.