śląskie (Żory)
łódzkie (Wieluń)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Chrzanów)
wielkopolskie (Poznań Krzesiny)
małopolskie (Nowy Sącz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku Chmielna 80-748 Gdańsk powiat: Gdańsk zp@gdansk.rdos.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody ,,Słone Łąki" i jego otulinie" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody ,,Słone Łąki" i w jego otulinie. 2. Zakres prac obejmuje: 1) wykoszenie roślinności zielnej na powierzchni ok. 5,3 ha (dz. ewid. 379, 784/2, 426), w tym: a) wycięcie odrośli drzew i krzewów - miejscami na powierzchni ok. 1,6 ha (dz. ewid. 379), b) wycięcie powojnika pnącego na obrzeżach rezerwatu (dz. ewid. 784/2) z powierzhcn ok. 0,01 ha, c) wycięcie rdestowca ostrokończystego na powierzchni ok. 12 m2 na obszarze rezerwatu i jego otuliny (dz. ewid. 379 i ew. sąsiednie) w terminie przypadającym pomiędzy 1 lipca a 30 września 2024 r., d) dwukrotne wycięcie pędów róży pomarszczonej z powierzchni ok. 0,035 ha (dz. ewid. 784/2), w terminie 1-5 lipca i 26-30 września, 2) wywóz biomasy w miejsca tymczasowego składowania, a następnie jej zebranie po zakończeniu działań ochronnych i utylizacja w terminie nie później niż do dnia 30 września 2024 r. 3. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, aby Wykonawca dokonał kalkulacji kosztów zamówienia po zapoznaniu się z warunkami terenowymi na gruncie i w jego otoczeniu. 4. Rodzaj sprzętu użytego do wywozu biomasy z powierzchni koszonych i miejsc tymczasowego jej składowania wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. CPV: 77100000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00305510, SA.III.261.1.10.2024.IW Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41f04015-0602-11ef-bfd2-32fa350b5bfc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zp@gdansk.rdos.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdz. VI i XV SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XXIV SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 09:30 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.III.261.1.10.2024.IW 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody ,,Słone Łąki" i w jego otulinie. 2. Zakres prac obejmuje: 1) wykoszenie roślinności zielnej na powierzchni ok. 5,3 ha (dz. ewid. 379, 784/2, 426), w tym: a) wycięcie odrośli drzew i krzewów - miejscami na powierzchni ok. 1,6 ha (dz. ewid. 379), b) wycięcie powojnika pnącego na obrzeżach rezerwatu (dz. ewid. 784/2) z powierzhcn ok. 0,01 ha, c) wycięcie rdestowca ostrokończystego na powierzchni ok. 12 m2 na obszarze rezerwatu i jego otuliny (dz. ewid. 379 i ew. sąsiednie) w terminie przypadającym pomiędzy 1 lipca a 30 września 2024 r., d) dwukrotne wycięcie pędów róży pomarszczonej z powierzchni ok. 0,035 ha (dz. ewid. 784/2), w terminie 1-5 lipca i 26-30 września, 2) wywóz biomasy w miejsca tymczasowego składowania, a następnie jej zebranie po zakończeniu działań ochronnych i utylizacja w terminie nie później niż do dnia 30 września 2024 r. 3. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, aby Wykonawca dokonał kalkulacji kosztów zamówienia po zapoznaniu się z warunkami terenowymi na gruncie i w jego otoczeniu. 4. Rodzaj sprzętu użytego do wywozu biomasy z powierzchni koszonych i miejsc tymczasowego jej składowania wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności techniczne lub zawodowe Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie wykaszania roślinności na siedliskach przyrodniczych - 1330, 6410, 6510, 7230 na terenach cennych przyrodniczo i podlegających ochronie (Natura 2000, rezerwaty przyrody, parki narodowe) na powierzchni nie mniejszej niż 5 ha. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy. Weryfikacja nastąpi na podstawie wykazu usług (Załącznik nr 5 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte i bezusterkowe wykonanie zlecenia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rozdz. XXII 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024