śląskie (Żory)
łódzkie (Wieluń)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Chrzanów)
wielkopolskie (Poznań Krzesiny)
małopolskie (Nowy Sącz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzaniem bezpłatnych serwisów klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Gubin ul. Obrońców Pokoju 20 66-620 Gubin powiat: krośnieński (odrzański) tel. 68 359 16 40 w. 127, fax 68 359 16 40 l.sledz@gminagubin.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 359 16 40 w. |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzaniem bezpłatnych serwisów klimatyzacji w pomieszczeniu świetlicy wiejskiej w m. Stargard Gubiński gm. Gubin". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia 1 szt. klimatyzacji wraz z przeprowadzaniem bezpłatnych serwisów w trakcie trwania okresu gwarancji. 2) Klimatyzację należy zamontować w pomieszczeniu o powierzchni ok. 20 m? w świetlicy wiejskiej w m. Stargard Gubiński gm. Gubin. 3) Wymagania techniczne jednostki naściennej: a) klimatyzator ścienny 1 sztuka - funkcja chłodzenia i grzania; b) nominalna wydajność chłodzenia jednostki wewnętrznej min.5,2 kW; c) nominalna wydajność grzania jednostki wewnętrznej min. 5,5 kW; d) sterowanie urządzeń klimatyzacyjnych: manualne i zdalne e) klasa energetyczna A++ f) WI-FI: tak g) poziom hałasu jed. wew. (dBA): 56 h) poziom hałasu jed. zew. (dBA): 63 i) sprawność sezonowa SEER: 7,4 j) współczynnik SCOOP: 4,0 k) jonizator powietrza l) urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania. 4) Czynności do wykonania przez dostawcę urządzeń: prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu świetlicy wiejskiej w m. Stargard Gubiński wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej w szczególności: a) montaż jednostki zewnętrznej i wewnętrznej (w uzgodnieniu z sołtysem wsi Stargard Gubiński), b) montaż instalacji technicznej, c) wypełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym, d) wykonanie połączeń elektrycznych jednostki wewnętrznej z jednostką zewnętrzną, e) wykonanie zasilania elektrycznego, wykonanie bezpiecznikowych zabezpieczeń do zasilania urządzeń, f) roboty wykończeniowe związane z doprowadzeniem ścian do stanu pierwotnego, g) dokonanie pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej potwierdzonych stosownym protokołem. 5) Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego: a) Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 5 lat, oraz przeprowadzanie bezpłatnych serwisów w trakcie trwania gwarancji, b) wszelkie naprawy w okresie gwarancyjnym wykonuje wyłącznie Wykonawca lub zakład (osoba) przez niego upoważniony. 6) Dodatkowe wymagania: a) dostarczenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej urządzeń w języku polskim wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, b) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń, c) podanie w ofercie parametrów technicznych oferowanych urządzeń wraz z podaniem producenta, nazwy itp., d) dostarczone urządzenia powinny być nowe, nieużywane, e) wykonawca może złożyć ofertę równoważną o parametrach technicznych nie gorszych niż opisane w pkt. 3) i jest zobowiązany zweryfikować podane w zapytaniu ofertowym parametry urządzeń, dostosowując je do wielkości pomieszczenia. 7) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny. Składanie ofert: 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Gubin do dnia 06.05.2024 r. do godz. 12.00 zaadresowanej: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66 - 620 Gubin lub w formie elektronicznej na adres e-mail: l.sledz@gminagubin.pl. W przypadku wysłania ofert za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej, decyduje data i godz. wpływu przesyłki z ofertą do Urzędu Gminy Gubin. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie realizowane będzie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy 4. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA Świetlica wiejska w m. Stargard Gubiński, gm. Gubin Wymagania: 5. KRYTERIA OCENY OFERT Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: o cena (C) - 100 % 6. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie przedłożonej faktury VAT, rachunku w terminie 14 dni od daty protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą. 3. Wykonawca powinien posiadać a) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia, 7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę sporządzić należy na załączonym druku oferty (zał. nr 1). 2. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej lub elektronicznej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. 3. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 4. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis: ,,Zapytanie ofertowe na: Zakup wraz dostawą, montażem i uruchomieniem klimatyzacji w pomieszczeniu świetlicy wiejskiej w m. Stargard Gubiński gm. Gubin." 9. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 1, b) aktualny odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, aktualny na dzień składania ofert, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty składa wykonawca, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 10. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO BEZ PODANIA PRZYCZYNY. 11. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa wart. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Wawrzyniak, tel. 68 359 16 40 w. 127 |
© eurobudowa.pl 2004-2024