pomorskie (Słupsk)
łódzkie (Łanięta)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego " |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krasiczyn Krasiczyn 177 37-741 Krasiczyn powiat: przemyski 166718370, faks 166718370 gmina@kraiczyn.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krasiczyn |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 166718370, faks 1667 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krasiczyn ". Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krasiczyn ". CPV: 45311200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00306121, ZP.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2915a03-0613-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): standard 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): standard Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 09:00 Miejsce składania ofert: platforma Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: 10. Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do postepowania zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert , wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą o którym mowa w rozdz. II pkt 3 SWZ , 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 925284,55 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krasiczyn ". 4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: wagi 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na awarię (jet to czas liczony od zgłoszenia awarii do czasu przyjazdu i usunięcia tej awarii podany w godzinach ) 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 7. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 4) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 5) zdolności technicznej lub zawodowej- wymagania techniczne jakie powinien spełniać wykonawca prac na usługi konserwacji oświetlenia : a) dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji i sieci elektroenergetycznych w zakresie 1kV (grupa ,,E") oraz jedną osobą w zakresie dozoru (grupa ,,D"), b) dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania prac eksploatacyjnych w zakresie sieci nN, w tym do lokalizacji i naprawy linii kablowych nN, c) dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac na liniach napowietrznych w technologii PPN do 1 kV, d) dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do samodopuszczania się do pracy na liniach napowietrznych do 1kV na terenie RE Przemyśl, e) znajomość przepisów BHP obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. w szczególności : - instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A., f) instrukcji organizacji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych jeżeli wykaże odpowiednie dokumenty kwalifikacje. 6) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienia dla potrzeb postępowania, zamówienie o wartości co najmniej 500 tyś. zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania - zał. nr 8 . 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem 2. Dostarczy Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł w zakresie: od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność deliktowo - kontraktowa). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, przez cały okres realizacji niniejszej umowy. Kopie stosownych polis będą niezwłocznie przekazywane Zamawiającemu, 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz podmiotowych środków dowodowych 1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz załącznikami . 2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, załączniki nr 2-10 do SWZ. 3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. 4. Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy; - podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy). 5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z tego postępowania, 6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika że roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy ) zał. nr 9 , 7. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8. Formularz cenowy ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) Wykazu robót wykonanych że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienia dla potrzeb postępowania, zamówienie o wartości co najmniej 400 tyś. zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania - zał. nr 8 . 9. Kosztorys ofertowy 10. Przedmiotowe środki dowodowe 11. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych zał. nr 6 . 12. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: a) kartę techniczną/katalogową opraw. b) certyfikat ENEC wraz z raportami z badań, c) certyfikat ENEC+ wraz z raportami z badań, d) certyfikat ZD4i, e) deklaracja CE, f) podpisane przez producenta opraw oświadczenie o długości udzielonej gwarancji, Jeśli certyfikaty wskazują możliwość wykonania opraw w różnych wariantach w zakresie stosowanych podzespołów, złożona karta katalogowa musi w sposób jednoznaczny wskazywać w jakiej konfiguracji podzespołów znajduje się ofertowana oprawa. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 10. Przedmiotowe środki dowodowe 11. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych zał. nr 6 . 12. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: a) kartę techniczną/katalogową opraw. b) certyfikat ENEC wraz z raportami z badań, c) certyfikat ENEC+ wraz z raportami z badań, d) certyfikat ZD4i, e) deklaracja CE, f) podpisane przez producenta opraw oświadczenie o długości udzielonej gwarancji, Jeśli certyfikaty wskazują możliwość wykonania opraw w różnych wariantach w zakresie stosowanych podzespołów, złożona karta katalogowa musi w sposób jednoznaczny wskazywać w jakiej konfiguracji podzespołów znajduje się ofertowana oprawa. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 10. Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do postepowania zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert , wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą o którym mowa w rozdz. II pkt 3 SWZ , 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, 11. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do postepowania zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert , wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą o którym mowa w rozdz. II pkt 3 SWZ , 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: o Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. o Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia na podstawie § 9 pkt 1 projektowanych postanowień umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: wagi 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na awarię (jet to czas liczony od zgłoszenia awarii do czasu przyjazdu i usunięcia tej awarii podany w godzinach ) 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024