Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
616z dziś
6483z ostatnich 7 dni
23665z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego "

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego "

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krasiczyn
Krasiczyn 177
37-741 Krasiczyn
powiat: przemyski
166718370, faks 166718370
gmina@kraiczyn.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krasiczyn
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 166718370, faks 1667
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krasiczyn ".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krasiczyn ".

CPV: 45311200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00306121, ZP.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2915a03-0613-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): standard
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): standard

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 09:00
Miejsce składania ofert: platforma

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
10. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca przystępujący do postepowania zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert , wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą o którym mowa w rozdz. II pkt 3 SWZ ,
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp,
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 925284,55 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Krasiczyn ".
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wagi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na awarię (jet to czas liczony od zgłoszenia awarii do czasu przyjazdu i usunięcia tej awarii podany w godzinach )
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny .
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny .
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
4) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny .
5) zdolności technicznej lub zawodowej- wymagania techniczne jakie powinien spełniać wykonawca prac na usługi konserwacji oświetlenia :
a) dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji i sieci elektroenergetycznych w zakresie 1kV (grupa ,,E") oraz jedną osobą w zakresie dozoru (grupa ,,D"),
b) dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania prac eksploatacyjnych w zakresie sieci nN, w tym do lokalizacji i naprawy linii kablowych nN,
c) dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac na liniach napowietrznych w technologii PPN do 1 kV,
d) dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do samodopuszczania się do pracy na liniach napowietrznych do 1kV na terenie RE Przemyśl,
e) znajomość przepisów BHP obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. w szczególności :
- instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A.,
f) instrukcji organizacji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunki w zakresie kwalifikacji
zawodowych jeżeli wykaże odpowiednie dokumenty kwalifikacje.
6) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienia dla potrzeb postępowania, zamówienie o wartości co najmniej 500 tyś. zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania - zał. nr 8 .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2. Dostarczy Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł w zakresie: od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność deliktowo - kontraktowa).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, przez cały okres realizacji niniejszej umowy. Kopie stosownych polis będą niezwłocznie przekazywane Zamawiającemu,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz podmiotowych środków dowodowych
1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz załącznikami .
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, załączniki nr 2-10 do SWZ.
3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z tego postępowania,
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika że roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy ) zał. nr 9 ,
7. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
8. Formularz cenowy ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
Wykazu robót wykonanych że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienia dla potrzeb postępowania, zamówienie o wartości co najmniej 400 tyś. zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania - zał. nr 8 .
9. Kosztorys ofertowy
10. Przedmiotowe środki dowodowe
11. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych zał. nr 6 .
12. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
a) kartę techniczną/katalogową opraw.
b) certyfikat ENEC wraz z raportami z badań,
c) certyfikat ENEC+ wraz z raportami z badań,
d) certyfikat ZD4i,
e) deklaracja CE,
f) podpisane przez producenta opraw oświadczenie o długości udzielonej gwarancji,
Jeśli certyfikaty wskazują możliwość wykonania opraw w różnych wariantach w zakresie stosowanych podzespołów, złożona karta katalogowa musi w sposób jednoznaczny wskazywać w jakiej konfiguracji podzespołów znajduje się ofertowana oprawa.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
10. Przedmiotowe środki dowodowe
11. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych zał. nr 6 .
12. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
a) kartę techniczną/katalogową opraw.
b) certyfikat ENEC wraz z raportami z badań,
c) certyfikat ENEC+ wraz z raportami z badań,
d) certyfikat ZD4i,
e) deklaracja CE,
f) podpisane przez producenta opraw oświadczenie o długości udzielonej gwarancji,
Jeśli certyfikaty wskazują możliwość wykonania opraw w różnych wariantach w zakresie stosowanych podzespołów, złożona karta katalogowa musi w sposób jednoznaczny wskazywać w jakiej konfiguracji podzespołów znajduje się ofertowana oprawa.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca przystępujący do postepowania zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert , wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą o którym mowa w rozdz. II pkt 3 SWZ ,
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp,
11. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie
należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca przystępujący do postepowania zobowiązany jest , przed upływem terminu składania ofert , wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą o którym mowa w rozdz. II pkt 3 SWZ ,
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp,
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
o Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
o Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia na podstawie § 9 pkt 1 projektowanych postanowień umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wagi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na awarię (jet to czas liczony od zgłoszenia awarii do czasu przyjazdu i usunięcia tej awarii podany w godzinach )
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.