zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników Stanisława Moniuszki 1a 00-014 Warszawa powiat: Warszawa przetargi@fsusr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 2 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości w Teresinie w 2024 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości położonej w Teresinie, przy Al. Druckiego-Lubeckiego 1, 96-515 Teresin. 2. Nieruchomość jest własnością FSUSR. Całkowita powierzchnia sprzątania wynosi 2.058m2 w skład której wchodzi pałac, oficyna i łącznik. W obiekcie znajduje się 30 pokoi o przeznaczeniu hotelowym oraz 6 sal edukacyjno-konferencyjnych. 3. Zamawiający wymaga, aby środki czystości używane do realizacji usługi posiadały ogólnodostępne etykiety ekologiczne świadczące o braku negatywnego wpływu na środowisko i zdrowie człowieka, przy czym wymóg ten dotyczy: mydła w płynie, preparatu do mycia szyb/powierzchni szklanych, preparatu do czyszczenia mebli, pozostałe środki czystości wykorzystywane w realizacji usługi nie muszą posiadać etykiet ekologicznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III - Projektowane Postanowienia Umowy. CPV: 90910000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00306400, FS.ZPN.251.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13a3d1ad-014c-11ef-885b-8267c0608453 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Szczegółowe informacje zawarto w SWZ Rozdział I p. VIII i p. XI. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje o RODO zawiera SWZ-rozdział I pkt. XX-XX. KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta) 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości położonej w Teresinie, przy Al. Druckiego-Lubeckiego 1, 96-515 Teresin. 2. Nieruchomość jest własnością FSUSR. Całkowita powierzchnia sprzątania wynosi 2.058m2 w skład której wchodzi pałac, oficyna i łącznik. W obiekcie znajduje się 30 pokoi o przeznaczeniu hotelowym oraz 6 sal edukacyjno-konferencyjnych. 3. Zamawiający wymaga, aby środki czystości używane do realizacji usługi posiadały ogólnodostępne etykiety ekologiczne świadczące o braku negatywnego wpływu na środowisko i zdrowie człowieka, przy czym wymóg ten dotyczy: mydła w płynie, preparatu do mycia szyb/powierzchni szklanych, preparatu do czyszczenia mebli, pozostałe środki czystości wykorzystywane w realizacji usługi nie muszą posiadać etykiet ekologicznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III - Projektowane Postanowienia Umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa OPCJI tj. do dodatkowych 3 sprzątań w okresie wskazanym powyżej, przy czym łączna ilość sprzątań wraz z prawem opcji to maksymalnie do 15 sprzątań. Szczegółowe postanowienia oraz okoliczności skorzystania z prawa opcji określono PPU. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi cyklicznego sprzątania pomieszczeń biurowych / hotelowych o powierzchni min. 300m2, przy czym usługa była/jest świadczona przez okres min. 3 m-ce oraz potwierdzi dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.8. oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę - wg. Załącznika nr 3 do SWZ, 2.9. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, lub wskazuje w ofercie link do bezpłatnej bazy danych, przy czym przepis art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający stosuje odpowiednio. 2.10. oświadczenia wykonawcy, iż nie znajduje się na liście osób i podmiotów - prowadzonej przez ministra właściwego ds. wewnętrznych - dotyczących sankcji, o których mowa w SWZ p. XIV.1.8. - wg. Załącznika nr 5 do SWZ. 2.11. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pzp oraz art. 109 ust. 4 pzp, 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Interaktywny formularz oferty - nie podlega uzupełnieniu, 2.2. FORMULARZ UZUPEŁNIAJĄCY - Załącznik nr 1 do SWZ stanowiący Integralną część OFERTY - nie podlega uzupełnieniu, 2.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne wykonawcy wg Załącznika nr 2 do SWZ. 2.4. Wykaz ekologicznych środków czystości (przedmiotowy środek dowodowy z pkt 2.14. SWZ) wg Załącznika nr 4b do SWZ - wraz z dokumentami/etykietami potwierdzającymi ekologiczny status środków, które będą używane w realizacji usługi - nie podlega uzupełnieniu. 2.5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w p. 2.15 i 2.16 SWZ. 2.6. Wadium. 2.7. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). 2.8. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu usług, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 2.14. Wykaz ekologicznych środków czystości wg Załącznika nr 4b do SWZ - wraz z dokumentami/etykietami potwierdzającymi ekologiczny status środków, które zostaną używane w realizacji usługi - zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ pkt. V.3. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 2.15. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.16. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunkiem wystarczającym będzie - udokumentowanie wykonania przynajmniej po jednej usłudze przez każdego z wykonawców. - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp, wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres i charakter zmian umowy określa § 15 i § 16 PPU 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024