pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
łódzkie (Pabianice)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW Gościeradów Folwark 1D 23-275 Gościeradów Ukazowy powiat: kraśnicki goscieradow@lublin.lasy.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Gościeradów Ukazowy |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi leśnej nr 25 w Leśnictwie Świeciechów - etap II Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet 1 Dotyczy wykonania zjazdu i przebudowy drogi gminnej działka nr 3582. W ramach projektowanej przebudowy powstanie pas jezdny o długości 0+337m, o szerokości 3,5m z obustronnymi poboczami gruntowymi (mieszanka piasek + kruszywo, minimalne zagęszczenie to Is-0,98) o szerokości 0,75m. Projektem zagospodarowania objęto istniejący ślad drogi oraz miejscami - teren znajdujący się w pobliskim sąsiedztwie ale nie przekraczający granic działki nr 3582 w przypadku korekty istniejącego przebiegu. Prace budowlane obejmują: - usunięcie zalegającego humusu z drogi i w bezpośrednim sąsiedztwie drogi, - wykonanie nasypów i wykopów - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża (istniejącej konstrukcji drogi) wraz z korektą sytuacyjno-wysokościową, - wykonanie stabilizacji podłoża cementem lub spoiwem hydraulicznym grubości 25cm - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubości 20cm, - wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10cm po zawałowaniu z miałowaniem (miał frakcja 0-4 do 0-8), - wykonanie poboczy z mieszanki minerałów (piasek + kruszywo) grubości 10 cm Pakiet 2 Dotyczy przebudowy drogi leśnej nr 25 w L. Świeciechów na działkach numer 3577, 3572, 3571, 3570, 3569, 3568/1. W ramach projektowanej przebudowy powstanie pas jezdny o długości 1+946 m, o szerokości 3,5m z obustronnymi poboczami gruntowymi (mieszanka piasek + kruszywo, minimalne zagęszczenie to Is-0,98) o szerokości 0,75m, mijankami (szt.9), poszerzeniami (szt. 4), muldami odpływowo-rozsączającymi (szt. 24), wodopustami (szt. 24), remontami przepustów (szt. 15) i zjazdami na drogi boczne (szt. 17). Projektem zagospodarowania objęto istniejący ślad drogi oraz miejscami - teren znajdujący się w pobliskim sąsiedztwie w przypadku korekty istniejącego przebiegu oraz w przypadku lokalizacji mijanek i zjazdów na drogi boczne wymaganych przepisami pożarowymi. Prace budowlane obejmują: - wytyczenie drogi w terenie, - usunięcie zalegającego humusu z drogi i w bezpośrednim sąsiedztwie drogi, - karczowanie pni koparką wraz z ich wywozem i zagospodarowaniem oraz oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących zarośli oraz istniejącego drzewostanu - wykonanie nasypów i wykopów wraz z wywozem nadmiaru urobku - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża (istniejącej konstrukcji drogi) wraz z korektą sytuacyjno-wysokościową, - wykonanie remontu przepustów rurowych pod nawierzchnia drogi poprzez wymianę części przelotowych O600 103 mb, wraz z remontem wlotów i wylotów, - montaż wodopustów PCV wraz z prętami kotwiącymi lub ze stopką 145 mb, - wykonanie muld odpływowo-rozsączających, - wykonanie stabilizacji podłoża cementem lub spoiwem hydraulicznym 13264m2, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubości 20cm, - wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 10cm z miałowaniem (miał frakcji 0-4 do 0-8), - wykonanie zjazdów na drogi boczne oraz wymaganych przepisami mijanek o konstrukcji jak droga główna, - wykonanie poboczy z mieszanki minerałów (piasek + kruszywo) grubości 10 cm. CPV: 45233120-6, 45111213-4,45232452-5,45111200-0,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00306587, SA.270.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d182a99-060d-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej - email: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl lub za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1, z późn.zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest: Nadleśnictwo Gościeradów 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 09:00 Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024