Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kontroli okresowej rocznej instalacji i urządzeń służących ochronie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kontroli okresowej rocznej instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz instalacji gazowych

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Łomża
ul. Nowogrodzka 60
18-400 Łomża
powiat: Łomża
tel. 86 216 45 43
lomza@bialystok.lasy.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 86 216 45 43
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie usługi pn.
,,Wykonanie kontroli okresowej rocznej instalacji i urządzeń służących ochronie
środowiska oraz instalacji gazowych w budynkach Nadleśnictwa Łomża", m.in. w
budynku administracyjnym Nadleśnictwa i zaplecza technicznego w Łomży, w budynkach
mieszkalnych osad leśnych Nadleśnictwa w powiatach łomżyńskim, zambrowskim,
kolneńskim i ostrowskim.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamówienie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. b) i c) ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023
r. poz. 682 ze zm.), polega na kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na
sprawdzeniu stanu technicznego:
- instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
- instalacji gazowych (.........),
budynkach Nadleśnictwa Łomża wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego.
Protokół z okresowej kontroli rocznej polegającej na sprawdzeniu instalacji i urządzeń
służących ochronie środowiska powinien zostać sporządzony na druku zgodnie z
załączonym wzorem - wzór druku 2.3.20.

Dokument nr: SA.270.2.3.2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert:
1) Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.05.2024 r. o godz. 12:30.

Składanie ofert:
2. Składanie ofert:
1) TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 09.05.2024 r. do godz. 12:00.
2) Ofertę należy złożyć osobiście w biurze Nadleśnictwa Łomża, Ul. Nowogrodzka 60,
18-400 Łomża lub na adres poczty elektronicznej: lomza@bialystok.lasy.gov.pl z
dopiskiem ,,Wykonanie rocznych przeglądów instalacji i urządzeń służących
ochronie środowiska oraz instalacji gazowych w budynkach Nadleśnictwa
Łomża".

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia do 07.06.2024 r.

Wymagania:
I. TRYB POSTĘPOWANIA:
Zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych realizowane bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
Przeprowadzenie procedury zamówienia wg Zarządzenia Nadleśniczego Nadleśnictwa
Łomża nr 8/2021 z dnia 10 lutego 2021 r w sprawie udzielania zamówień, których wartość
jest mniejsza od kwoty 130.000,00 złotych, w Nadleśnictwie Łomża.

Szczegóły dotyczące budynków można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa w Łomży pok.
Nr 3 /parter budynku/, tel. 86 216 45 43.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe
warunki (łącznie):
1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację
str. 2
treści zapytania,
2) dysponują wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia -- nie
spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych
przez Wykonawcę. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z
wymienionych powyżej warunków skutkować będzie, niemożnością wyboru oferty tego
Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona.
VI. PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
lub
2. została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w
sprawie wyboru przez Zamawiającego Wykonawcy zadania określonych w zapytaniu
ofertowym
lub
3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
VII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. W ramach zamówienia będzie obowiązywało wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje wszelkie koszty
związane z realizacją usługi objętej zamówieniem, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu
oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
3. Płatność za wykonane zadanie nastąpi po zakończeniu prac i ich odbiorze przez
Zamawiającego.
4. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia płatna będzie przelewem na
rachunek Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej
faktury.
5. Zamawiający nie dopuszcza przedpłat i zaliczek.
6. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w
PLN.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Przygotowanie oferty:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego Zapytania.
2) Cenę ofertową jednostkową netto i brutto za każdy obiekt, którą należy podać na
załączniku nr 2 - Wykaz budynków.
3) Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania kontroli /kopie
potwierdzone za zgodność z oryginałem/.
4) Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
5) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by
str. 3
upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.
3) Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4) Decyduje data i godzina wpływu oferty.
5) Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
2) Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o wyborze jego oferty jako
najkorzystniejszej i otrzyma zlecenie na wykonanie przedmiotowych prac.
4. Cena ofertowa:
1) Ceny wskazane w ofercie muszą:
? być podane w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT -
jeśli występuje;
? uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
2) Wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach
realizacji zlecenia, powinny być dołączone do stawek, cen i ostatecznej ceny oferty
złożonej przez oferenta.
3) Stawki i ceny oferowane przez oferenta będą stałe w okresie trwania zlecenia i w
żadnym przypadku nie będą przedmiotem zmian.
4) Ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia muszą być precyzyjnie określone (nie
dopuszcza się wariantowości cen).
5. Termin związania ofertą:
1) Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia
ofert.
2) Zamawiający może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie terminu
związania ofertą na określony, dodatkowy okres czasu. Oferent może odmówić
spełnienia prośby Zamawiającego.
3) W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert - 100 % cena.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie
wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie
warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ryczałtową za
str. 4
wykonanie zamówienia.
XI. DODATKOWE POSTANOWIENIA
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia
przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony
o tym fakcie przez Zamawiającego, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą.
3. O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający
powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub
telefonicznie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od
wyboru oferty, a także unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania
przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
5. Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i
mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia.
6. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
prowadzenia negocjacji w wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do
niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z
prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo
Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, +48 (86) 216-54-94,
lomza@bialystok.lasy.gov.pl, zwane dalej Administratorem.
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W sprawach związanych
z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych Osobowych pod adresem e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c)
RODO (obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa:
1) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o
wartości poniżej kwoty 130.000,00 złotych,
str. 5
2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym
podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o
zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy na
obsługę techniczną, prawną itp.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa
dane nie są przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
1) Prawo dostępu do danych. Zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Sprostowania lub uzupełnienia danych. Skorzystanie przez osobę nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia
publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim
udziału.

Kontakt:
X. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z
OFERENTEM
Ze strony Nadleśnictwa Łomża osobą upoważnioną do kontaktowania się z
zainteresowanymi tym zamówieniem:
- Beata Górska - specjalista ds. budowlanych i turystyki, e-mail:
lomza@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 86 216 45 43.
- Sławomir Pieniek - Sekretarz Nadleśnictwa Łomża, e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl,
tel. 86 216 45 43.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.