Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
492z dziś
6358z ostatnich 7 dni
23541z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
biuro@pzdp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej
w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, Ul. Szkolna w Przemkowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, Ul. Szkolna w Przemkowie.
2. Przedmiot zamówienia, jak w ust. 1 obejmuje w szczególności:
1) sieć kanalizacji deszczowej z rur:
- DN200 - PVC-U klasy S 200x5,9 SDR34 SN8 - 61,9 mb,
- DN250 - PVC-U klasy S 250x7,3 SDR34 SN8 - 6,7 mb,
- DN315 - PVC-U klasy S 315x9,2 SDR34 SN8 - 132,1 mb,
- DN400 - PVC-U klasy S 400x11,7 SDR34 SN8 - 295,4 mb;
2) wpusty uliczne:
- nowoprojektowane wpusty z osadnikiem DN500 - 7 szt.
- wymiana istniejących wpustów DN500 - 7 szt.;
3) studnie kanalizacyjna:
- betonowe DN1000 - 14 szt.,
- z tworzyw DN1000 - 8 szt.;
4) odtworzenie konstrukcji jezdni - 3.000 m2;
5) odtworzenie konstrukcji chodników - 500 m2 (montaż nowego krawężnika i obrzeży na ławie cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, nawierzchnia chodnika kostka betonowa - materiał z rozbiórki);
6) rozbiórka istniejącego systemowego przejścia dla pieszych (materiał do przekazania Zamawiającemu);
7) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni asfaltowej;
8) demontaż barierek ochronnych - 3 mb (materiał do przekazania Zamawiającemu);
9) montaż nowych barierek ochronnych U11a w kolorze czerwono-białym - 6 mb
10) odtworzenie stałej organizacji ruchu.
3. Szczegóły sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 11 do SWZ - dokumentacja projektowa, opracowana przez: Usługi Projektowe BIPROADAM inż. Bernard Adamczak, z/s Ul. Kaspra Eliana 10, 67-200 Głogów, zawierająca: projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, STWiOR.
4. Teren objęty robotami budowlanymi:
droga powiatowa 1179D oraz skrzyżowania z drogami gminnymi: działki o nr ewidencyjnych: 70, 65/4, 50, 108, obręb 0001 Przemków, jednostka ewidencyjna 021605_4 Przemków.

CPV: 45231300-8, 45111200-0,45233220-7

Dokument nr: 2024/BZP 00306611, PZDP.254.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72804bef-02ed-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-72804bef-02ed-11ef-b81b-aebd110f5279
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w rozdziale II SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.254.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie.
2. Przedmiot zamówienia, jak w ust. 1 obejmuje w szczególności:
1) sieć kanalizacji deszczowej z rur:
- DN200 - PVC-U klasy S 200x5,9 SDR34 SN8 - 61,9 mb,
- DN250 - PVC-U klasy S 250x7,3 SDR34 SN8 - 6,7 mb,
- DN315 - PVC-U klasy S 315x9,2 SDR34 SN8 - 132,1 mb,
- DN400 - PVC-U klasy S 400x11,7 SDR34 SN8 - 295,4 mb;
2) wpusty uliczne:
- nowoprojektowane wpusty z osadnikiem DN500 - 7 szt.
- wymiana istniejących wpustów DN500 - 7 szt.;
3) studnie kanalizacyjna:
- betonowe DN1000 - 14 szt.,
- z tworzyw DN1000 - 8 szt.;
4) odtworzenie konstrukcji jezdni - 3.000 m2;
5) odtworzenie konstrukcji chodników - 500 m2 (montaż nowego krawężnika i obrzeży na ławie cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, nawierzchnia chodnika kostka betonowa - materiał z rozbiórki);
6) rozbiórka istniejącego systemowego przejścia dla pieszych (materiał do przekazania Zamawiającemu);
7) budowa wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni asfaltowej;
8) demontaż barierek ochronnych - 3 mb (materiał do przekazania Zamawiającemu);
9) montaż nowych barierek ochronnych U11a w kolorze czerwono-białym - 6 mb
10) odtworzenie stałej organizacji ruchu.
3. Szczegóły sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 11 do SWZ - dokumentacja projektowa, opracowana przez: Usługi Projektowe BIPROADAM inż. Bernard Adamczak, z/s ul. Kaspra Eliana 10, 67-200 Głogów, zawierająca: projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, STWiOR.
4. Teren objęty robotami budowlanymi:
droga powiatowa 1179D oraz skrzyżowania z drogami gminnymi: działki o nr ewidencyjnych: 70, 65/4, 50, 108, obręb 0001 Przemków, jednostka ewidencyjna 021605_4 Przemków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia w przypadku konieczności wykonania powtórzenia podobnych do udzielonych robót budowlanych. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane zostały określone w umowie podstawowej, w szczególności: w zakresie okresów gwarancji, wysokości kar umownych i obowiązków stron pod warunkiem, że wystąpi potrzeba ich realizacji, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi na ich wykonanie. Cena za wykonanie robót podobnych zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie kosztorysu szczegółowego wynagrodzenia ryczałtowego przedstawionego przez Wykonawcę i/lub kosztorysu robót podobnych przedstawionego przez Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (PKD dla robót drogowych) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, obejmującą swym zakresem wykonanie kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 mb każda (Załącznik nr 9 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/ /zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Uwagi:
o Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
B. dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobą na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, (Załącznik nr 10 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w rozdziale XII do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zostały zawarte w załączniku nr 12 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.