Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przedsięwzięcie w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przedsięwzięcie w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubicz
Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz
powiat: toruński
Telefon: (56) 621 21 38
kb@hermanlex.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Lubicz
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (56) 621 21
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Na podstawie Zarządzenia Nr 0050.10.2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia w Urzędzie Gminy Lubicz regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do kwoty niżej niż 130 000 zł Gmina Lubicz zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie:

,,Przedsięwzięcie w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubicz realizowane zgodnie z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest".
1.1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubicz. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1.1.1. Zadanie 1:
o demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości stanowiących budynki mieszkalne i gospodarcze na terenie Gminy Lubicz.
Przez wymienione czynności Zamawiający rozumie roboty związane z:
o demontażem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości,
o zebraniem zdemontowanych wyrobów zawierających azbest oraz ich opakowaniem i zabezpieczeniem przed szkodliwym działaniem - emisją azbestu do środowiska,
o zważeniem i załadunkiem wyrobów zawierających azbest oraz ich transportem na przystosowane do tego celu składowisko odpadów, celem unieszkodliwienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest, tj. płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych do demontażu, transportu i unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została oszacowana przez Zamawiającego na około 49,21 Mg.
1.1.2. Zadanie nr 2
o transport i unieszkodliwienie azbestu z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubicz.
Przez wymienione czynności Zamawiający rozumie roboty związane z:
o zebraniem zdemontowanych z posesji położonych na terenie Gminy Lubicz (we własny zakresie przez mieszkańców) wyrobów zawierających azbest oraz ich opakowaniem i zabezpieczeniem przed szkodliwym działaniem - emisją azbestu do środowiska,
o zważeniem i załadunkiem wyrobów zawierających azbest oraz ich transportem na przystosowane do tego celu składowisko odpadów, celem unieszkodliwienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649; zm.: Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089)
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do transportu i unieszkodliwiania została oszacowana na około 27,17 Mg.

1.1.3. Łączna szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do unieszkodliwiania została oszacowana na około 76,38 Mg i dotyczy 5.213,50 m2 powierzchni dachów budynków położonych na terenie Gminy Lubicz.
UWAGA:
Podane ilości płyt azbestowo - cementowych objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy - wartości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie w sytuacji rezygnacji wnioskodawcy z usunięcia azbestu lub ze względu na kwotę dofinansowania zaproponowaną na realizację zadania oraz na skutek wykonania dokładnych pomiarów. Szacuje się, iż uśredniona waga 1 m2 płyty azbestowo - cementowej wynosi 14,65 kg/m2.
1.1. Ilekroć mowa o właścicielach nieruchomości, wnioskodawcach lub osobach ubiegających się o usunięcie azbestu należy przez to rozumieć podmioty, które złożyły wniosek o sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest i wniosek ten został pozytywnie rozpatrzony.
1.2. Zamawiający sukcesywnie przekazywać będzie Wykonawcy w formie pisemnej (pocztą elektroniczną lub tradycyjną) wykaz nieruchomości wraz z danymi kontaktowymi do jej właściciela (imię i nazwisko, nr telefonu oraz adresy nieruchomości) oraz szacunkową ilość wyrobów zawierających azbest celem indywidualnego umówienia się na dany termin i godzinę w zakresie przeprowadzania prac, zgodnie z przedmiotem zamówienia, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie. Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania otrzymanych danych osobowych tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz zgodnie z zawartą umową powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zabronione jest udostępnianie ich innym podmiotom i osobom trzecim, a po zrealizowaniu zlecenia Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć je przed dostępem osób trzecich na okres ich archiwizacji.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godz. przeprowadzenia prac, zgodnie z przedmiotem zamówienia z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 27 czerwca 2024r.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, poprzez pocztę elektroniczną (zgodnie z zastosowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych):
1.4.1. harmonogram prac uwzględniający przewidywalne terminy rozpoczęcia i zakończenia prac ustalone z właścicielami/użytkownikami wieczystymi nieruchomości objętymi wykazem - niezwłocznie (nie później niż 10 dni od otrzymania wykazu nieruchomości). Zamawiający zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu i przedstawienia go Zamawiającemu w przypadku każdorazowej zmiany, w szczególności wynikłej z ustaleń poczynionych z właścicielami/użytkownikami wieczystymi nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot niniejszej umowy;
1.4.2. informację uwzględniającą nie tylko datę odbioru odpadów, jak również godzinę planowanego odbioru z poszczególnych nieruchomości, która odbywać się może z udziałem pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg - każdorazowo w terminie 2 dni od planowego terminu odbioru wyrobów azbestowych.
1.5. Po dokonaniu demontażu lub/i załadunku, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest, Wykonawca dostarczy wraz z Protokołem Odbioru Końcowego (załącznik nr 1 do Umowy) Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzające ilość odebranych odpadów oraz wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo, z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego, przy czym każdorazowo, w terminie do 2 dni, po wykonaniu usługi zaważenia i załadunku wyrobów zawierających azbest oraz ich transportu na przystosowane do tego celu składowisko odpadów Wykonawca, na adres mailowy Zamawiającego przekaże informację o dacie odbioru, adresie nieruchomości na której wykonano pracę oraz ilości odebranych odpadów.
1.6. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wyrobów zawierających azbest z każdej nieruchomości objętej wykazem przy udziale właściciela lub użytkownika wieczystego lub zarządcy nieruchomości (z której odbierane są materiały zawierające azbest). Urządzenie ważące winno posiadać aktualne świadectwo legalności zgodnie z przepisami wykonawczymi do ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2063) oraz odpowiednie atesty i/lub certyfikaty.
1.7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
1.8. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwo nieszczęśliwych wypadków, dot. pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
1.9. Wykonawca jest zobowiązany prawidłowo wykonać zamówienie z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r Nr 71 poz. 649 z późn. zm.). Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewnić personel przeszkolony do bezpiecznego usuwania azbestu.
1.10. Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów 31 maja tj. ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2147), w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.
1.11. Wykonawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie powierzonych danych osobowych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
1.12. Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Programu Priorytetowego Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Cześć 1) Przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zgodnie z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest.
1.13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania osobom wyznaczonym do kontaktu oraz pracownikom, za pomocą których wykonywać będzie zamówienie, a których dane zostaną udostępnione Zamawiającemu klauzulę obowiązku informacyjnego, stanowiącą załącznik nr 3b do zapytania ofertowego.
1.14. Wykonawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie powierzonych danych osobowych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

CPV: 90650000-8, 90.51.20.00-9

Dokument nr: GK.6230.4.9.2024.SO

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 maja 2024 r. o godz. 11.00.

Składanie ofert:
8. Termin, miejsce i sposób składania ofert

8.1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami (dokumentami) Wykonawca składa drogą mailową na adres Zamawiającego: kb@hermanlex.pl

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 maja 2024 r. do godz. 10:00.
8.3. W tytule należy napisać: Oferta na ,,Przedsięwzięcie w zakresie zbierania,

transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubicz realizowane zgodnie z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest"
8.4. Oferty zawierające zbyt duże pliki, należy skompresować do jednego pliku archiwum "zip".

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zlecenia

Od podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2024r.

Wymagania:
3. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Lubicz regulaminem stanowiącym Zarządzenie Nr 0050.10.2021 Wójta Gminy Lubicz z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia w Urzędzie Gminy Lubicz regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości do kwoty niżej niż 130 000 zł.
6. Postanowienia ogólne

6.1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
6.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
6.3. Gmina Lubicz zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych
w Urzędzie Gminy Lubicz.
6.4. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
6.5. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
6.6. Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w specyfikacji opis przedmiotu zamówienia (dokładny opis zamówienia),
6.7. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2024r.
6.8. Wszelkie zmiany dotyczące ww. prac muszą być konsultowane i ustalone z Zamawiającym.
6.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części usług oraz dokonania zamiany ilościowej w stosunku do ich pierwotnej ilości, określonej w zapytaniu lub/i formularzu.
6.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną jako najkorzystniejszą.
6.11. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
6.12. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną
w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902 z późn. zm.) i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
6.13. Okres związania ofertą - 30 dni od upływu terminu złożenia oferty.
6.14. Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
6.15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymogi stawiane przez Zamawiającego oraz zawierająca najkorzystniejszy stosunek kosztu (ceny).

7. Opis sposobu przygotowania oferty

7.1. Oferta powinna zawierać:
7.1.1. wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
7.1.2. parafowany projekt umowy i umowy powierzenia danych osobowych do przetwarzania - załącznik nr 2 i załącznik 3 do niniejszego zapytania;
7.1.3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w sposób należyty co najmniej dwóch usług, minimum 30 Mg każda, w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. załadowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest. Wykonawca poda daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 4) oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - brak wymaganego doświadczenia oznacza, że oferta nie bierze udziału w ocenie oferty;
7.1.4. oświadczenie o przeszkoleniu pracowników, którzy będą realizowali zamówienie w zakresie BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., nr 216, poz. 1824);
7.1.5. kopię umowy wstępnej ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest w województwie kujawsko-pomorskim;
7.1.6. kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (na kwotę co najmniej 100.000 zł.) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jako dokument potwierdzający ekonomiczną zdolność Wykonawcy do realizacji,
7.1.7. wraz z ofertą Wykonawca składa dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (reprezentowania wykonawcy), w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów.
7.1.8. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego)
7.2. Oferta oraz wszelkie dokumenty z nią składane muszą być sporządzone w języku polskim.
7.3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.
8.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.6. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane.
8.7. Nie jest dopuszczalne złożenie oferty na inny adres poczty elektronicznej.
8.8. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zastaną powiadomieni w postaci elektronicznej - na podane w formularzu ofertowym adresy e-mail. Dodatkowo Zamawiający opublikuje wynik postępowania na swojej stronie internetowej w BIP.
8.9. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zamienić lub wycofać swoją ofertę.
8.10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9. Kryteria oceny oferty
9.1. Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
9.2. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
9.3. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania dotyczące wykonania zamówienia publicznego (demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie azbestu) musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług (VAT), do dwóch miejsc po przecinku - w przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo, a słownie jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie, przy czym cena za zadania 2 nie może być wyższa niż 85% ceny za zadanie 1.
9.4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wyłącznie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
9.5. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
9.6. Sposób obliczania ceny - cena dla celów porównania oferty zostanie obliczona wg złożonego Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego tj. jako iloczyn wstępnie szacowanej ilości wyrobów azbestowych (tj. 30 Mg dla prac związanych demontażem, transportem i utylizacją azbestu i 50 Mg prac związanych z transportem i utylizacją azbestu) pomnożonej przez wysokości stawek jednostkowych brutto X - cena za 1 Mg za demontaż, transport i utylizację azbestu, Y - cena za 1 Mg za transport i utylizację azbestu;

Cena oferty: 49,21 Mg x X +27,17 Mg x Y = Z zł dla celów porównania ofert.

Kontakt:
Referat prowadzący sprawę: Referat Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg
Telefon: (56) 621 21 38
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
Dodatkowych informacji udzielana Pani Sylwia Ostrowska pod nr telefonu 56 621 21 38.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.