dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO ul. Stefana Batorego 11 05-091 Ząbki powiat: wołomiński 504 009 355 zamowienia.publiczne@sp2zabki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Ząbki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 504 009 355 |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach. Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Wielkość dostaw energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 295 z późn.zm.) w okresie o łącznym szacunkowym wolumenie 205000,00 kWh. CPV: 09310000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00306871, SP2.ZP.271.01.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 15:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b271139a-0650-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b271139a-0650-11ef-b81b-aebd110f5279. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia ZAMAWIAJĄCY odnośnie do kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES; b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szkoła Podstawowa z siedzibą w Ząbkach (05-091), przy Ul. Stefana Batorego 11, przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z póź.zm.), zwanej dalej ,,ustawą Pzp". Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie" lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 15:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SP2.ZP.271.01.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Wielkość dostaw energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 295 z późn.zm.) w okresie o łącznym szacunkowym wolumenie 205000,00 kWh. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: +/-20% 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie zachodzą przesłanki wykluczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 a do SWZ 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu , którego wzór stanowi Załącznik nr 3 b do SWZ 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z w zakresie związanym z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 c do SWZ 1.4. Informacje niezbędne w celu uzyskania przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających bezpośrednio za pomocą bezpłatnej krajowej bazy danych w dowolnym państwie członkowskim (na warunkach określonych w art. 59 ust. 5 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z 26.02.2014r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 3a i Załącznik Nr 3b, składa każdy z Wykonawców. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2. Strony zastrzegają prawo do zmian treści umowy w zakresie: 1) zmiany ilości i lokalizacji PPE wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, przy czym zmiana ilości PPE wynikać może z likwidacji istniejącego PPE lub włączenia nowego PPE lub zmiany lokalizacji (adresu) Jednostki i zmiana ta nie może przekraczać 50% pierwotnie określonej w umowie ilości PPE; 2) zmiany grupy taryfowej objętej opisem przedmiotu zamówienia (taryf występujących w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego); 3) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do PPE, jeśli zmiana wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury: a) zmiany sprzedawcy, a) dostosowania układów pomiarowo-rozliczeniowych do zasady TPA, b) podpisania umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych przez Jednostkę z OSD. 4) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmian cen dokonanych na podstawie decyzji Prezesa URE; 5) nastąpiła zmiana stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. poprzez podział Jednostki lub połączenie Jednostek. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 możliwe są jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały objęte przedmiotem zamówienia, tj. w obrębie grupy taryfowej C. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024