Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
356z dziś
6263z ostatnich 7 dni
22001z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa elementów wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa elementów wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rudna
Pl. Zwycięstwa 15
59-305 Rudna
powiat: lubiński
tel. 76 749 21 08, 76 749 21 10
kwysoczanska@rudna.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rudna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 749 21 08, 7
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa elementów wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn.: ,,Utworzenie dodatkowych 2 miejsc w Żłobku Gminnym w Rudnej przy Ul. Piaskowej 5A" w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029
Przedmiot zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów wyposażenia: mebli, zabawek, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, specjalistycznego sprzętu oraz narzędzi do rozpoznawania potrzeb rozwojowych i edukacyjnych w ramach zadania: Utworzenie dodatkowych 2 miejsc w Żłobku Gminnym w Rudnej przy Ul. Piaskowej 5A w ramach Programu Maluch+.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczone wyposażenie, zabawki i pomoce muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty zgodności, spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, które wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru.

CPV: 37000000-8, 39000000-2

Dokument nr: SOK.4424.6.6.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
1.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: kwysoczanska@rudna.pl lub przesłać na adres Urzędu Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna w terminie do dnia 10 maja 2024 r., do godz. 10:00.
2.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin dostawy należy uzgodnić z Zamawiającym
Termin i miejsce realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia - w terminie nie dłuższym niż do 10 czerwca 2024 r.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia:
Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
4.
Jeżeli gdziekolwiek w treści niniejszego zapytania ofertowego znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają one charakter przykładowy.
5.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących przedmiotów zamiennych, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Zmiana asortymentu na zamiennik może odbyć się po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
6.
W ramach zamówienia Wykonawcy zobligowani są dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na własny koszt.
8.
Zamówienie nie jest podzielone na części.
9.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.
W przypadku dostarczenia przedmiotu niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca dostawy zobowiązany jest wymienić reklamowany przedmiot na nowy, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
VI.
Cena:
1.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania, w tym koszty transportu na miejsce.
2.
Ceny ofertowe należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
3.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.
Faktura za przedmiot zamówienia zostanie wystawiona po dostarczeniu towaru do siedziby Zamawiającego i podpisaniu prawidłowego protokołu odbioru przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
5.
Termin płatności 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, do siedziby Zamawiającego.
3.
Ofertę należy przygotować wypełniając załączony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1.
4.
Do oferty należy dołączyć wykaz proponowanych produktów zgodnie z wzorem.
5.
Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
VIII.
Kryteria wyboru oferty:
1.
Kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto.
2.
Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
3.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IX.
Informacje dodatkowe
1.
Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2.
Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
3.
Złożenie oferty niezgodnej z obowiązującym prawem lub zapytaniem ofertowym, spowoduje odrzucenie oferty.
4.
Wykonawca, którego oferta zawiera braki lub nieścisłości zostanie wezwany do ich uzupełnienia, a jeżeli tego nie uczyni, jego oferta nie będzie dalej rozpatrywana.
5.
Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej.
6.
W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
o
Agnieszka Kozak-Skorynów tel. 76 749 21 08, e-mail: akozak@rudna.pl
o
Katarzyna Wysoczańska tel. 76 749 21 10, e-mail: kwysoczanska@rudna.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.