małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Gołuchów Lipowa 1 63-322 Gołuchów powiat: pleszewski gmina@goluchow.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gołuchów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszołów. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszołów". Zakres rzeczowy obiektu obejmuje wykonanie robót : KANALIZACJA SANITARNA: o Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - rura PVC-U DN 200 klasy S, typ ciężki; SDR 34 ; SN-8 ; grubość ścianki 5,9 mm - o jednorodnej strukturze [ lita] - 863,5 mb - studnie rewizyjne z kręgów betonowych f 1000mm , z dnem prefabrykowanym, zwężką bet. f 1000/600 lub płytą betonową 0/600mm i włazem żel. f 600mm klasy D-400, z wypełnieniem betonowym - 13 szt. - studnie rewizyjne PP DN-600 , przelotowe z włazem żeliwnym klasy D-400, z wypełnieniem betonowym - 8 szt. o Odgałęzienia przykanalików do posesji: - rura PVC-U DN 160 klasy S, typ ciężki; SDR 34 ; SN-8 ; grubość ścianki 4,7 mm - o jednorodnej strukturze - 112,4 mb - studnie przyłączeniowe PP DN-315 , przelotowe z włazem żeliwnym klasy D-400 - 24 szt. - studnie przyłączeniowe PP DN-315 , zbiorcze z włazem żeliwnym klasy D-400 - 5 szt. o Przepompownia ścieków PŚ1: - beton Ow = 1500mm i wysokości całkowitej 4,55 m [ z pokrywą ] i dwoma pompami zatapialnymi Flygt NP.3085.160 SH/256 Ns=2,4 kW ; Q = 7,03 l/s ; H = 10,60 mH2O ; n = 2900 obr./ min - 1 kpl. o Przepompownia ścieków PŚ2: - beton Ow = 1500mm i wysokości całkowitej 3,95 m [ z pokrywą ] i dwoma pompami zatapialnymi Flygt NP.3153.182 SH/273 Ns=11,0 kW ; Q = 5,26 l/s ; H = 46,20 mH2O ; n = 2900 obr./ min - 1 kpl. o Rurociąg tłoczny T1: - rura PEHD DN-90; PN10 SDR17 o grubości ścianki 5,4 mm - 220,5 mb o Rurociąg tłoczny T2: - rura PEHD DN-90; PN10 SDR17 o grubości ścianki 5,4 mm - 950,0 mb - studnia z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym, z kręgów betonowych f 1200mm , z dnem prefabrykowanym, zwężką bet. f 1200/600 lub płytą betonową 0/600mm i włazem żel. f 600mm klasy D-400, z wypełnieniem betonowym - 1 szt. o Przyłącze kanalizacji sanitarnej tłocznej rurociąg tłoczny T3: - rura PEHD DN-63; PN10 SDR17 o grubości ścianki 3,8 mm - 166,0 mb - przydomowa przepompownia ścieków PPŚ: zbiornik z PE DN-800 i wysokości 2,1 m [ z pokrywą] i jedna pompą Ebara DW Vox M 150 A Ns=1,1 kW ; Q = do 6,00 l/s ; H = do 12,00 mH2O ; n = 2900 obr./ min - 1 kpl. o Odtworzenie nawierzchni drogi: Po wykonaniu prac ziemnych związanych z montażem rurociągów i zasypem wykopów nawierzchnie dróg doprowadzić do stanu pierwotnego wykonując w miejscach rozbiórki: - stabilizację Rm=1.5 MPa o grubości 15 cm - podbudowę z tłucznia o grubości warstwy dolnej 15 cm i warstwy górnej 5 cm - nawierzchnię asfaltową o warstwie wiążącej grubości 4 cm. - wykonanie warstwy ścieralnej 5 cm na całej szerokości drogi - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 50 cm 2. Planowane zadanie obejmuje wybudowanie kanalizacji sanitarnej mającej na celu przejęcie ścieków socjalno-bytowych z terenu objętego opracowaniem obejmującym część miejscowości Wszołów w gminie Gołuchów. Na chwilę obecną ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb przydomowych. W zakresie robót przewiduje się wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej średnicy 200 mm zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i powiatowych wraz z odgałęzieniami średnicy 160 mm wprowadzonymi do granicy gruntów prywatnych przyłączanych nieruchomości. Przewiduje się grawitacyjno-tłoczny system kanalizacji, z wykonaniem 2 przepompowni ścieków sieciowych i przepompowni ścieków przydomowych wraz z wewnętrznymi zasileniami elektroenergetycznymi. Rurociągi grawitacyjne doprowadzać będą ścieki do przepompowni ścieków, skąd rurociągami tłocznymi średnicy 90 mm przerzucane będą w kierunku odbiornika, który stanowi istniejący rurociąg tłoczny ścieków sanitarnych, z docelowym odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Gołuchowie. System kanalizacji grawitacyjnej przewidziano w technologii z rur PVC, uzbrojonych w studzienki włazowe betonowe średnicy 1000 mm z prefabrykowaną kinetą o szczelnych przejściach oraz w studzienki rewizyjne systemowe z tworzyw sztucznych średnicy 600 mm. System kanalizacji tłocznej przewiduje się z rur PEHD zgrzewanych doczołowo. Planowane roboty prowadzone będą w wykopach wąskoprzestrzennych zabezpieczanych szalunkami. Łączna długość kolektorów grawitacyjnych wynosi ok. 863,5 m. Łączna długość rurociągów tłocznych: średnicy fi 90 mm to ok. 1.170,5 m, a rurociągów tłocznych średnicy fi 63 mm obsługujących przydomowe przepompownie ścieków to ok. 166,0 m. Przewidziano wykonanie przyłączy do posesji w liczbie 22 szt. o długości łącznej ok. 112,4 m. Zadanie obejmować będzie również odtworzenie nawierzchni drogi gminnej. Zadanie realizowane będzie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych, ustanowiona uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) CPV: 45232410-9, 45111200-0,45232400-6,45232440-8,45232423-3,45231400-9,45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00307771, RI.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65bab26f-06c6-11ef-9b7e-467806a93518 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@goluchow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia prowadzonej przez Urząd Zamówień Publicznych na stronie internetowej: www.uzp.gov.pl. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Pozostałe ustalenia zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Gołuchów, z siedzibą przy Ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów; tel. 62 76 17 017, e-mail: gmina@goluchow.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Gołuchów jest Grzegorz Szajerka, z którym można kontaktować się pod numerem telefonu ogólnego: 62 76 17 017 lub pod adresem e-mail: iod@goluchow.pl. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszołów", numer sprawy: RI.271.7.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 11 do SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, pod rygorem nieważności na platformie https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszołów". Zakres rzeczowy obiektu obejmuje wykonanie robót : KANALIZACJA SANITARNA: o Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - rura PVC-U DN 200 klasy S, typ ciężki; SDR 34 ; SN-8 ; grubość ścianki 5,9 mm - o jednorodnej strukturze [ lita] - 863,5 mb - studnie rewizyjne z kręgów betonowych f 1000mm , z dnem prefabrykowanym, zwężką bet. f 1000/600 lub płytą betonową 0/600mm i włazem żel. f 600mm klasy D-400, z wypełnieniem betonowym - 13 szt. - studnie rewizyjne PP DN-600 , przelotowe z włazem żeliwnym klasy D-400, z wypełnieniem betonowym - 8 szt. o Odgałęzienia przykanalików do posesji: - rura PVC-U DN 160 klasy S, typ ciężki; SDR 34 ; SN-8 ; grubość ścianki 4,7 mm - o jednorodnej strukturze - 112,4 mb - studnie przyłączeniowe PP DN-315 , przelotowe z włazem żeliwnym klasy D-400 - 24 szt. - studnie przyłączeniowe PP DN-315 , zbiorcze z włazem żeliwnym klasy D-400 - 5 szt. o Przepompownia ścieków PŚ1: - beton Ow = 1500mm i wysokości całkowitej 4,55 m [ z pokrywą ] i dwoma pompami zatapialnymi Flygt NP.3085.160 SH/256 Ns=2,4 kW ; Q = 7,03 l/s ; H = 10,60 mH2O ; n = 2900 obr./ min - 1 kpl. o Przepompownia ścieków PŚ2: - beton Ow = 1500mm i wysokości całkowitej 3,95 m [ z pokrywą ] i dwoma pompami zatapialnymi Flygt NP.3153.182 SH/273 Ns=11,0 kW ; Q = 5,26 l/s ; H = 46,20 mH2O ; n = 2900 obr./ min - 1 kpl. o Rurociąg tłoczny T1: - rura PEHD DN-90; PN10 SDR17 o grubości ścianki 5,4 mm - 220,5 mb o Rurociąg tłoczny T2: - rura PEHD DN-90; PN10 SDR17 o grubości ścianki 5,4 mm - 950,0 mb - studnia z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym, z kręgów betonowych f 1200mm , z dnem prefabrykowanym, zwężką bet. f 1200/600 lub płytą betonową 0/600mm i włazem żel. f 600mm klasy D-400, z wypełnieniem betonowym - 1 szt. o Przyłącze kanalizacji sanitarnej tłocznej rurociąg tłoczny T3: - rura PEHD DN-63; PN10 SDR17 o grubości ścianki 3,8 mm - 166,0 mb - przydomowa przepompownia ścieków PPŚ: zbiornik z PE DN-800 i wysokości 2,1 m [ z pokrywą] i jedna pompą Ebara DW Vox M 150 A Ns=1,1 kW ; Q = do 6,00 l/s ; H = do 12,00 mH2O ; n = 2900 obr./ min - 1 kpl. o Odtworzenie nawierzchni drogi: Po wykonaniu prac ziemnych związanych z montażem rurociągów i zasypem wykopów nawierzchnie dróg doprowadzić do stanu pierwotnego wykonując w miejscach rozbiórki: - stabilizację Rm=1.5 MPa o grubości 15 cm - podbudowę z tłucznia o grubości warstwy dolnej 15 cm i warstwy górnej 5 cm - nawierzchnię asfaltową o warstwie wiążącej grubości 4 cm. - wykonanie warstwy ścieralnej 5 cm na całej szerokości drogi - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o grubości warstwy 10 cm na szerokości 50 cm 2. Planowane zadanie obejmuje wybudowanie kanalizacji sanitarnej mającej na celu przejęcie ścieków socjalno-bytowych z terenu objętego opracowaniem obejmującym część miejscowości Wszołów w gminie Gołuchów. Na chwilę obecną ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb przydomowych. W zakresie robót przewiduje się wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej średnicy 200 mm zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i powiatowych wraz z odgałęzieniami średnicy 160 mm wprowadzonymi do granicy gruntów prywatnych przyłączanych nieruchomości. Przewiduje się grawitacyjno-tłoczny system kanalizacji, z wykonaniem 2 przepompowni ścieków sieciowych i przepompowni ścieków przydomowych wraz z wewnętrznymi zasileniami elektroenergetycznymi. Rurociągi grawitacyjne doprowadzać będą ścieki do przepompowni ścieków, skąd rurociągami tłocznymi średnicy 90 mm przerzucane będą w kierunku odbiornika, który stanowi istniejący rurociąg tłoczny ścieków sanitarnych, z docelowym odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Gołuchowie. System kanalizacji grawitacyjnej przewidziano w technologii z rur PVC, uzbrojonych w studzienki włazowe betonowe średnicy 1000 mm z prefabrykowaną kinetą o szczelnych przejściach oraz w studzienki rewizyjne systemowe z tworzyw sztucznych średnicy 600 mm. System kanalizacji tłocznej przewiduje się z rur PEHD zgrzewanych doczołowo. Planowane roboty prowadzone będą w wykopach wąskoprzestrzennych zabezpieczanych szalunkami. Łączna długość kolektorów grawitacyjnych wynosi ok. 863,5 m. Łączna długość rurociągów tłocznych: średnicy fi 90 mm to ok. 1.170,5 m, a rurociągów tłocznych średnicy fi 63 mm obsługujących przydomowe przepompownie ścieków to ok. 166,0 m. Przewidziano wykonanie przyłączy do posesji w liczbie 22 szt. o długości łącznej ok. 112,4 m. Zadanie obejmować będzie również odtworzenie nawierzchni drogi gminnej. Zadanie realizowane będzie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych, ustanowiona uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Zdolność techniczna i zawodowa. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. brutto; UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów niniejszy warunek dotyczący zdolności zawodowej nie podlega sumowaniu pomiędzy członkami konsorcjum ani pomiędzy wykonawcą, a podmiotem na zasoby którego wykonawca się powołuje, tzn. warunek ten musi spełniać każdy z podmiotów samodzielnie. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. członek konsorcjum) wykazuje się wykonaniem jednej roboty, a drugi podmiot drugiej. 2) Kwalifikacje zawodowe. W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował: a) 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów b) 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów; c) 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów; Osoby te musi być ponadto członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wykonawca / podmiot udostępniający zasoby złoży wraz z ofertą Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) następujących aktualnych na dzień złożenia dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. VI ust. 2 pkt 1 - Załącznik nr 8. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; 2) dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. VI ust. 2 pkt 2a)-2c) - załącznik nr 9. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, do udostępnienia zasobów - jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasób oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - o ile dotyczy. 5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Uczestnicy postępowania ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez uczestników wspólnie biorących udział w postępowaniu lub przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 2% ceny brutto podanej w ofercie oraz w wysokości nie większej niż procentowy udział własny Zamawiającego. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1) Zmiany ogólne: a) zmiana adresu / siedziby/ oznaczenia firmy wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. 2) Niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) - zmiana kierownika budowy. Nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w SWZ dla danej funkcji. 3) Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy. 4) Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - pod warunkiem, że wykonawca wykaże zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Zmiana terminu zakończenia robót wynikająca z wystąpienia opóźnień spowodowanych przez : a) przestoje i opóźnienia zawinione przez zamawiającego lub zawieszenie wykonania robót przez zamawiającego, w tym nieterminowe przekazanie terenu budowy; b) konieczność zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; c) działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, wojna itp.), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; d) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, lub wystąpienie warunków uniemożliwiających wykonywanie robót: np. silne i długotrwałe (ponad 5 dni roboczych) ulewy. 2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany. W przedstawionych w pkt. 5 a) - d). przypadkach wystąpienia opóźnień, fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. W takich przypadkach strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia, równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 3.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez zamawiającego osobę. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiającego. 4. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024