Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi całodobowego monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi całodobowego monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
tel 32 295 67 00
wps@dg.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 32 295 67 00
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy
potencjalnych Wykonawców do złożenia oferty na zadania pn.:
,,Świadczenie usługi całodobowego monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy
w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej
w wieku 60 lat i więcej".
Zadanie realizowane jest w ramach programu osłonowego ,,Program Teleopieki dla Mieszkańców
Gminy Dąbrowa Górnicza na rok 2024" opracowanego na podstawie Programu Ministerstwa Rodziny
i Polityki Społecznej ,,Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2024 Moduł II.
II. Zamówienie jest realizowane poniżej 130 000 zł
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowego monitoringu i udzielania
natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa
dla maksymalnie 300 mieszkańców Dąbrowy Górniczej w wieku 60 lat i więcej.
A. Wymagania dotyczące ,,opasek bezpieczeństwa" zakupionych w ramach Programu ,,Korpus
Wsparcia Seniorów" na rok 2022-2023
1. Gmina Dąbrowa Górnicza posiada 300 szt. ,,opasek bezpieczeństwa" Novama by HRP
(wraz z kartami SIM) zakupione w ramach Programu ,,Korpus Wsparcia Seniorów" na rok
2022-2023.
2. Wykonawca zapewni oprogramowanie/system, które będzie kompatybilne z posiadanymi
,,opaskami bezpieczeństwa" i umożliwi całodobowe monitorowanie użytkownika opaski.
3. W przypadku konieczności zmiany oprogramowania/systemu, o którym mowa w pkt. 2
Wykonawca zapewni gwarancję na ,,opaski bezpieczeństwa", o których mowa w pkt. 1,
minimum do końca trwania niniejszej umowy.
4. ,,Opaski bezpieczeństwa", o których mowa w ust. 1 muszą zachować pełną funkcjonalność
w zakresie: aktywnego przycisku SOS, funkcji umożliwiających komunikowanie się z centrum
obsługi i opiekunami, lokalizacji GPS, detektora upadku, czujnika zdjęcia opaski, funkcji
monitorujących podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja).
15. Wykonawca, jeśli będzie to konieczne, dokona na własny koszt (koszty zawarte w cenie
abonamentu) wymiany kart SIM w ,,opaskach bezpieczeństwa" firmy Novama by HRP
w odpowiedniej liczbie i rozmiarze obsługiwanym przez urządzenia.
6. W przypadku koniczności wymiany kart SIM, Wykonawca (na własny koszt) odbierze ,,opaski
bezpieczeństwa" od Zamawiającego, a następnie Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie
dostarczyć ,,opaski bezpieczeństwa" z aktywnymi kartami SIM do Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej (41-300), Al. J. Piłsudskiego 2 (zwanego dalej
MOPS), w terminie maksymalnie 15 dni roboczych, od dnia ich otrzymania. Przyjęcie
urządzeń oraz kart SIM nastąpi na podstawie dołączonego protokołu odbioru
przygotowanego przez Wykonawcę.
7. Wykonawca zapewni bezpłatną wymianę karty SIM, w razie jej uszkodzenia bądź utraty,
w terminie 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez pracownika MOPS.
8. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że po ewentualnej zmianie/modyfikacji
oprogramowania/systemu nie jest on kompatybilny z posiadanymi ,,opaskami
bezpieczeństwa" i ,,opaski bezpieczeństwa", o których mowa w ust. 1 nie zachowują pełnej
funkcjonalności w zakresie: aktywnego przycisku SOS, funkcji umożliwiających
komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami, lokalizacji GPS, detektora upadku,
czujnika zdjęcia opaski, funkcji monitorujących podstawowe czynności życiowe (puls
i saturacja) Wykonawca zapewni bezpłatną wymianę takiej ,,opaski bezpieczeństwa"
na kompatybilną z oferowanym oprogramowaniem/systemem, w terminie do 5 dni
roboczych od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego. Na wymienione
,,opaski bezpieczeństwa" Wykonawca udziela gwarancji, minimum do końca trwania
niniejszej umowy.
9. Wykonawca zapewni pełną obsługę serwisową (łącznie z gwarancją door-to-door przez cały
okres trwania umowy, bez naliczania dodatkowych opłat) ,,opasek bezpieczeństwa",
o których mowa w pkt. A.1. i pkt. A.8. Zapewnienie pełnej obsługi serwisowej obejmuje:
a) zapewnienie sprawnego sprzętu pod względem oprogramowania i stanu
technicznego, opieki gwarancyjnej oraz wsparcia technicznego dla użytkowników
opasek oraz Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy,
b) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne
oprogramowania ,,opasek bezpieczeństwa", odpowiedzialność z tytułu gwarancji
obejmuje wszelkie wady przedmiotu zamówienia niewynikające z winy
Zamawiającego,
c) w przypadku wymiany ,,opaski bezpieczeństwa" musi ona spełniać te same
funkcjonalności, co opaska wymieniana, łącznie ze znakowaniem logotypem
Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Wymiana ,,opaski bezpieczeństwa" następuje w sytuacji:
i. wystąpienia trzech kolejnych awarii tej samej ,,opaski bezpieczeństwa",
ii. w przypadku stwierdzenia wady ukrytej opaski (w ciągu 5 dni roboczych
od daty zgłoszenia wady),
2d)
wszystkie czynności serwisowe, w tym przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancji
będą wykonywane przez Wykonawcę bez naliczania dodatkowych opłat, dotyczy to
również kosztów opasek zastępczych,
e) w przypadku zgłoszenia awarii opaski Wykonawca zapewnia na swój koszt opaskę
zastępczą do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii przez użytkownika bądź
Zamawiającego na czas naprawy gwarancyjnej,
f) w przypadku zgłoszenia awarii oprogramowania ,,opasek bezpieczeństwa"
Wykonawca zobowiązuje się do jej niezwłocznego usunięcia i przywrócenia
funkcjonalności oprogramowania nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia
awarii przez użytkownika bądź Zamawiającego,
g) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i prawne oprogramowania ,,opasek
bezpieczeństwa" wobec Zamawiającego. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji
obejmuje wszelkie wady przedmiotu.
10. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzeń, tj. ,,opasek bezpieczeństwa"
oraz zasad świadczenia usługi dla użytkowników oraz pracowników MOPS w terminie
i miejscu ustalonym przez pracownika MOPS. Materiały szkoleniowe Wykonawca udostępni
wszystkim uczestnikom szkolenia.
B. Wymagania
W zakresie świadczenia usługi całodobowego monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy
w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa na rzecz 300 użytkowników ,,opasek
bezpieczeństwa" zakupionych w ramach Programu ,,Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2022-2023.
1.
2.
3.
4.
5.
Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia danych osobowych użytkowników ,,opasek
bezpieczeństwa" do systemu na podstawie przekazanych przez MOPS kserokopii ,,Karty
informacyjnej podopiecznego" (załącznik nr 5) oraz kserokopii ,,Karty leków podopiecznego"
(załącznik nr 6).
Świadczenie usługi całodobowego monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy
w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa użytkowników ,,opasek
bezpieczeństwa" objętych ,,opieką na odległość" w miejscu zamieszkania w trybie 24 godz.
przez 7 dni w tygodniu, w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej.
Zamawiający wymaga, aby usługi całodobowej (24h) ,,opieki na odległość" dla użytkowników
opasek były świadczone w ramach własnego telecentrum. Nie dopuszcza, w tym zakresie
podwykonawstwa.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymywał telecentrum w gotowości w okresie
obowiązywania umowy poprzez zatrudnienie odpowiedniej ilości przeszkolonych
dyspozytorów spełniających wymogi określone w Programie Ministerstwa Rodziny i Polityki
Społecznej ,,Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2024 (np. ratownik medyczny i/lub opiekun
medyczny i/lub pielęgniarka) i innych niezbędnych osób w celu zapewnienia gwarancji
prawidłowego świadczenia usługi.
Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające
na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną
3identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej
pomocy po otrzymaniu sygnału. W przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu
lub życiu użytkownika opaski nastąpi skuteczne powiadomienie jednej z osób wskazanych
do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie, i w razie konieczności wezwanie
służb ratunkowych: Pogotowia Ratunkowego i/lub Policji i/lub Straży Pożarnej
oraz prowadzone będzie telefoniczne nadzorowanie przebiegu sytuacji od chwili uzyskania
sygnału o uruchomieniu alarmu do momentu przybycia wezwanych służb/osób. Ponadto
dyspozytor w zależności od sytuacji może poprosić o interwencję pracownika MOPS
np. pracownika socjalnego czy opiekunkę środowiskową.
6. Wykonanie testu łączności urządzeń przed rozpoczęciem świadczenia usługi ,,opieki
na odległość" dla danego użytkownika ,,opaski bezpieczeństwa".
7. Dostarczanie do Zamawiającego wraz z wystawioną fakturą comiesięcznych raportów
z wykonania usługi, obejmujących w szczególności informacje w zakresie liczby odbiorców
objętych teleopieką, liczby wywołanych sygnałów za pośrednictwem przycisku alarmowego
i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania sygnału.
8. Zapewnienie monitoringu aktywności użytkowników poprzez kontakt telefoniczny w sytuacji,
gdy ,,opaska bezpieczeństwa" pozostaje nieaktywna przez 72 godz.. Kontakt pracowników
telecentrum musi nastąpić w terminie 6 godzin liczonych od momentu przekroczenia
72 godzin nieaktywności ,,opaski bezpieczeństwa", a w przypadku godzin nocnych od godz.
7.00 rano dnia następnego. Za godz. nocne uznaje się godz. pomiędzy 21.00 a 7.00.
Zamawiający wymaga wykonania minimum 2 - krotnej próby kontaktu z użytkownikiem
,,opaski bezpieczeństwa", a gdyby ten kontakt nadal był nieudany to następnie minimum
2 - krotnej próby kontaktu z opiekunem użytkownika ,,opaski bezpieczeństwa". W przypadku
gdyby ww. 4 próby kontaktu okazały się być nieskuteczne, Wykonawca ma obowiązek
niezwłocznie powiadomić MOPS (za pomocą e-maila) o braku aktywności ,,opaski
bezpieczeństwa" u danego użytkownika.
C. Pozostałe wymagania
1. Wykonawca gwarantuje stałą, całodobową opiekę osobom niesamodzielnym korzystającym
z systemu ,,opieki na odległość".
2. Odpowiedzialność wobec osób korzystających z przedmiotu zamówienia z tytułu szkód
poniesionych w związku ze świadczeniem usług ponosi wyłącznie Wykonawca.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek ubezpieczenia się od wszystkich ryzyk związanych
ze świadczeniem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania osób niesamodzielnych korzystających
z systemu ,,opieki na odległość" żadnymi kosztami.
4. Wykonawca zobowiązuje się do informowania MOPS niezwłocznie, jednak nie później
niż w następnym dniu roboczym od zaistnienia zdarzenia (e-mailem) o zaistniałych
trudnościach w realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca posiada certyfikat zarządzania jakością zgodny z ISO 27001:2017 oraz ISO
27017:2015.
4Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji przedmiotu zamówienia
przez pracowników MOPS.
7. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do skonfigurowania i udostępnienia
przestrzeni serwerowej dla systemu ,,opieki na odległość", zapewnienia odpowiedniej ilości
miejsca na serwerze dla sprawnego, nieprzerwanego działania systemu ,,opieki na odległość",
administrowania serwerem przez okres trwania umowy.
8. Wykonawca zapewni bezpośredni, stały kontakt przez wyznaczonego przedstawiciela
centrum monitoringu (koordynatora) z wyznaczonymi pracownikami MOPS w celu bieżącej
współpracy we wszelkich sprawach dotyczących zakupionego sprzętu oraz wdrażanej
i świadczonej usługi całodobowego monitoringu.
9. Wykonawca zapewni bezpłatny całodobowy numer telefonu, pod który użytkownicy usług
oraz pracownicy MOPS będą mogli zadzwonić w przypadku pytań dotyczących obsługi
,,opaski bezpieczeństwa", zgłosić awarię, problemy techniczne itp.
10. Pracownicy MOPS do kontaktu będą dostępni w godz.ch pracy Ośrodka tj. od godz. 7 00
do godz. 1500

CPV: 85311100-3

Dokument nr: WPS-II.8120.3.4.2024

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.05.2024 r., do godz. 12:00 drogą
elektroniczną na adres e-mail: wps@dg.pl z informacją ,,KWS 2024 - oferta, nie ujawniać
przed dniem otwarcia ofert" lub w formie pisemnej w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej
przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją ,,KWS 2024 - oferta, nie otwierać
przed dniem otwarcia ofert" wysłać pocztą/kurierem na adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej,
Wydział Polityki Społecznej, Mieszkaniowej i Zdrowia 41-300 Dąbrowa Górnicza, Ul. Graniczna 21
lub dostarczyć osobiście na adres siedziby jw. Biuro Obsługi Klienta (parter).

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
1. W terminie od dnia zawarcia umowy do 30.12.2024 r.,

Wymagania:
Wykonawca/y zobowiązany/i jest/są
do:
a) jeśli będzie to konieczne, do dokonania sukcesywnej wymiany 300 kart SIM w ,,opaskach
bezpieczeństwa" firmy Novama by HRP w odpowiedniej liczbie i rozmiarze obsługiwanym
przez urządzenia;
b) odpowiedniego skalibrowania oraz skonfigurowania posiadanych przez gminę Dąbrowa
Górnicza 300 ,,opasek bezpieczeństwa", aby zapewnione było połączenie z telecentrum
świadczącym całodobowe usługi opieki na odległość i ich dostarczenia;
c) wprowadzenia do systemu danych 160 użytkowników ,,opasek bezpieczeństwa",
w terminie maksymalnie 14 dni od daty przekazania przez MOPS danych osobowych
użytkowników ,,opasek bezpieczeństwa" niezbędnych do realizacji przedmiotu
zamówienia. Dane osobowe kolejnych użytkowników ,,opasek bezpieczeństwa"
przekazywane będą przez MOPS w pakietach 1 raz w tygodniu, aż do osiągnięcia liczby
300 szt.;
d) objęcia świadczeniem usług teleopieki użytkowników ,,opasek bezpieczeństwa",
tj. Wykonawca/y zapewni/ą przez cały okres obowiązywania umowy.
V. Warunki płatności
1. Zapłata za wykonanie usługi całodobowej opieki na odległość nastąpi w terminie do 30 dni
od daty przedłożenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za każdy miesiąc
kalendarzowy wraz z comiesięcznym raportem z wykonania usługi.
2. Naliczanie abonamentu zgodnie z faktyczną datą rozpoczęcia i zakończenia usługi.
3. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi poprzez mechanizm podzielonej płatności
(split payment).
5VI. Sposób przygotowania oferty
W przypadku zainteresowania realizacją zadania: ,,Świadczenie usługi całodobowego
monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia,
bezpieczeństwa dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej w wieku 60 lat i więcej" zapraszamy
do złożenia wypełnionego i podpisanego druku oferty będącej załącznikiem nr 1 do zaproszenia
wraz z niżej wskazanymi dokumentami i oświadczeniami stanowiącymi integralne załączniki
do oferty.
Pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców ubiegających się o realizowanie zamówienia
składne wraz z wypełnionym i podpisanym drukiem oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 1
do zaproszenia:
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument - jeżeli
zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Kserokopia certyfikatu dostępności dla przynajmniej 1 pracownika z doświadczeniem
minimum 1 roku w obszarze teleopieki.
4. Kserokopia
certyfikatów zarządzania jakością zgodnych z ISO 27001:2017
oraz ISO 27017:2015.
5. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną min. 50 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej
liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP
obowiązującego w dniu, w którym zostało zamieszczone zaproszenie na stronie internetowej,
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
6. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz,
których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie - powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy.
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał,
a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
6krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, co najmniej 5 zamówień polegających
na świadczeniu usługi ,,opieki na odległość", dla co najmniej 150 użytkowników opasek
bezpieczeństwa przez okres, co najmniej 6 miesięcy każda wraz z podaniem jego
przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały
wykonane/są wykonywane oraz załączy dowody określające, że usługi te zostały wykonane
lub są wykonywane należycie - załącznik nr 2 do Zaproszenia.
7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- załącznik nr 3 do zaproszenia
Oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnioną / upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do składania wyjaśnień
dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty.
VII. Kryterium wyboru oferty i sposób oceny
1. Kryterium wyboru oferty jest cena brutto - 100% (najniższa cena oferty brutto).
2. Na cenę oferty składa się cena za usługę teleopieki (abonament wraz z ewentualną wymianą
karty SIM).
Punktacja za kryterium "Cena ofertowa brutto" będzie liczona wg proporcji matematycznej,
gdzie:
Pc - ilość punktów za kryterium cena
CN - najniższa cena ofertowa brutto
CBo - cena ofertowa brutto badanej oferty
CN najniższa cena ofertowa brutto
Pc = ---------------------------------------------------------------
CBo cena ofertowa brutto badanej oferty
x 100 pkt x waga 100 %
Pozostałe kryteria
1. Oferowana cena oferty brutto musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania
zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny usługi całodobowej opieki na odległość
świadczonej przez telecentrum na rzecz 1 osoby przez 1 miesiąc, wyliczonej do dwóch miejsc
po przecinku.
73. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o tej samej cenie oferty, Zamawiający wezwie tych wykonawców do
złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca, który nie spełni
któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
5. Umowa może zostać podpisana z Wykonawcą, który spełni wymagania określone w zaproszeniu
i projekcie umowy oraz którego oferta będzie przedstawiała najniższą cenę i będzie mieściła się
w budżecie Zamawiającego.
6. Oferty sporządzone wadliwie, niekompletnie lub złożone po wyznaczonym terminie pozostaną
bez rozpatrzenia.
W przypadku wersji elektronicznej i papierowej decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
Przy wysłaniu oferty drogą elektroniczną Wykonawca musi żądać potwierdzenia odczytania
e-maila, w celu potwierdzenia dostarczenia e-maila do Zamawiającego. Tylko potwierdzone
wiadomości drogą elektroniczną uznaje się za skutecznie doręczone.
VII. Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców wyłącznie na drodze pisemnej
(osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem: ,,Zapytanie do zadania pn. ,,Świadczenie usługi
całodobowego monitoringu i udzielania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia,
zdrowia, bezpieczeństwa dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej w wieku 60 lat i więcej", (przy czym
mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert),
co zobowiązuje Zamawiającego do opublikowania zapytań na stronie internetowej z jednoczesnym
poinformowaniem Wykonawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania
złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się
składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury
prowadzonej przez Zamawiającego.
8VIII. Wybór oferty
1.
2.
3.
4.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny, na każdym etapie, a także do pozostawienia zaproszenia do składania ofert
bez dokonania wyboru oferty.
Zamawiający przewiduje możliwości negocjacji.
Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca, który spełni
stawiane warunki, wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o kryteria
wyboru oferty określone przez Zamawiającego jw.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana drogą mailową
do Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieszczona na stronie www.bip.dg.pl
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.