Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1092z dziś
7045z ostatnich 7 dni
24081z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie
ul. Przy Rondzie 7
31-547 Kraków
powiat: Kraków
Tel. 12 619-65-44, 12 619-65-46
zamowienia.publiczne@krakow-krowodrza.sr.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 12 619-65-44, 1
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pn.
,,DOSTAWA wraz z montażem krzeseł biurowych dla Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy
w Krakowie"
2. Opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz montażu foteli biurowych do pomieszczeń Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie w poniższych lokalizacjach:
a) Ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, pawilon D, I piętro, korytarz obok pokoju D-103,
b) pl. Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice
c) Ul. Sportowa 10, 32-070 Czernichów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia.

Dokument nr: Gosp.K.263.13.2024

Składanie ofert:
6. Termin i miejsca składania ofert:
1) Ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej.
2) Oferty sporządzone w formie elektronicznej (podpisane podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (skan podpisanej oferty) należy przesłać na adres email: zamowienia.publiczne@krakow-krowodrza.sr.gov.pl. W tytule maila należy wpisać ,,Oferta na dostawę i montaż foteli biurowych - Gosp.K.263.13.2024".
3) Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 maja 2024 roku do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Umowa zostaje zawarta na okres 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza wartości 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).
3) W przypadku ofert o jednakowej cenie Zamawiający zwróci się do Wykonawców o oferty dodatkowe.
4) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz uzupełnienia brakujących dokumentów i oświadczeń.
5) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części.
6) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy).
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczeń sankcyjnych w stosunku do wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione na podstawie informacji uzyskanych z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności takich jak informacji z odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG, informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, a także informacji z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4) Oferta musi być czytelna, sporządzona w języku polskim, podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.
5) W ofercie należy ująć wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
6) Zaoferowana cena musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7) Cena wyrażona ma być w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zachowaniem matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
8) Rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Forma płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Sposób rozliczenia pomiędzy stronami określa wzór umowy - załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia ofert.
8. Informacje dodatkowe:
1) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca, zobowiązuje się podpisać umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia podstępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert.
3) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu składania ofert.

Uwagi:
3. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się ubiegał przy wyborze oferty
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego zaproszenia.
2) Cena brutto stanowi kryterium o wadze - 100%.
9. Klauzula informacyjna dla wykonawców ubiegających się o udzielenie o zamówienia
Administrator danych: Sąd Rejonowy dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków
Inspektor ochrony danych: Michał Skupieński, iod@krakow-krowodrza.sr.gov.pl
Cel przetwarzania: realizacja umowy dotyczącej dostawy i montażu krzeseł biurowych
Podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Przetwarzane dane osobowe: imię i nazwisko,
Odbiorcy danych: osoby i podmioty, które mają dostęp do umowy na podstawie przepisów prawa
Przekazanie danych do państwa trzeciego: dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Okres przechowywania danych: w celu realizacji umowy - przez okres jej trwania; w celach archiwalnych - zgodnie z kategoria archiwalną umowy, w której dane są zawarte.
Prawa osoby, której dane dotyczą: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, o ile przepisy szczególne nie ograniczają tych praw; prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Źródło pochodzenia danych: (Nazwa Wykonawcy)
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie: dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania osoby, której dotyczą.

Kontakt:
4) Wszelkich informacji dotyczących powyższego tematu udziela Oddział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie, tel. (12) 619-65-44,
(12) 619-65-46.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.