dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Lesko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remonty i budowa szlaków zrywkowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PGL LP Nadleśnictwo Kołaczyce Nawsie Kołaczyckie 38-213 Kołaczyce powiat: jasielski kolaczyce@krosno.lasy.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/922203 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Kołaczyce |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remonty i budowa szlaków zrywkowych w roku 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Bieżące utrzymanie i remonty szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kołaczyce, obręb Kołaczyce Czasowe drogi kołowe i place z płyt żelbetowych - Transport i układanie płyt o powierzchni 1 sztuki 4,5m2 w ilości: Leśnictwo Bierówka - 10 szt, Leśnictwo Lisów - 10 szt. Wykopy wykonywane spycharkami gąsiennicowymi , naprawa szlaków zrywkowych w ilości : Leśnictwo Bieździedza - 2500 mb, Leśnictwo Lisów - 500 mb, Leśnictwo Pagorzyna - 400 mb, Leśnictwo Pietrusza Wola - 1500 mb, Leśnictwo Tarnowiec - 1030 mb. Dowóz i wbudowanie z zagęszczeniem tłucznia -63 mm w ilości: Leśnictwo Lisów - 90 m3, Leśnictwo Pagorzyna - 50 m3. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm w ilości : Leśnictwo Pagorzyna -10 szt, Leśnictwo Tarnowiec - 15 szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy pow. 36 cm w ilości : Leśnictwo Tarnowiec - 7 szt. Prace godzinowe spycharką/koparką w Leśnictwie Lisów w ilości 16 rh Wykonanie przepustu z rur karbowanych o śr. 80 cm. Wykonanie nasypu na przepuście w celu niwelacji terenu, utwardzenie przejazdu 2 szt w leśnictwie Tarnowiec - 12mb. Bieżące utrzymanie i remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kołaczyce, obręb Krosno Wykopy wykonywane spycharkami gąsiennicowymi , budowa szlaków zrywkowych w ilości : Leśnictwo Czarnorzeki - 480 mb. Wykopy wykonywane spycharkami gąsiennicowymi ,naprawa szlaków zrywkowych w ilości : Leśnictwo Czarnorzeki - 4070 mb, Leśnictwo Węglówka - 1610 mb, Leśnictwo Odrzykoń - 2890 mb, Leśnictwo Wola Komborska - 2900 mb. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy do 25 cm w ilości : Leśnictwo Czarnorzeki -75 szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35 cm w ilości : Leśnictwo Czarnorzeki -58 szt, Mechaniczne karczowanie pni o średnicy pow. 36 cm w ilości : Leśnictwo Odrzykoń - 26 szt., Leśnictwo Wola Komborska- 12 szt. Wykonanie przepustu z rur karbowanych o śr. 60 cm - Leśnictwo Czarnorzeki - 6 mb., Leśnictwo Odrzykoń 12 mb, Dowóz i wbudowanie z zagęszczeniem kamienia technicznego w ilości: Leśnictwo Odrzykoń - 90 m3, Wykopy rowów i kanałów wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 w leśnictwie Odrzykoń - 50 mb. CPV: 45233142-6, 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00307696, SA.270.1.16.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 11:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolaczyce 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolaczyce 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolaczyce. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolaczyce Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolaczyce., tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Sebastian Strzech, e-mail: iod@comp-net.pl, Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu oart. 18- 19 oraz 74- 76 PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, 2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO ,; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, ; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO, 3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/922203 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolaczyce/proceedings Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024