dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont części elewacji oraz balkonu budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra fax (68) 328 03 32, Tel. (68) 328 03 300, tel. 68 328 03 12 zdw@zdw.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax (68) 328 03 32, |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Remont części elewacji oraz balkonu budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z projektem i opisem przedmiotu zamówienia Dokument nr: WAK.2911.14.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć w zamkniętej kopercie lub pocztą elektroniczną lub przez platformę ePUAP do dnia ...... / w ciągu 7 dni roboczych od umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej ZDW Zielona Góra na stronie internetowej bip.zdw.zgora.pl..* Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Zapytanie ofertowe - Remont części elewacji oraz balkonu budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze " na adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra lub pocztą elektroniczną na adres e-mail zdw@zdw.zgora.pl lub poprzez platformę ePUAP na adres /ZDWZG/skrytka lub /ZDWZG/skrytkaESP . TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2024-05-13 23:59:00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji: 60 dni od daty podpisania umowy Wymagania: VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100% Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie i jakościowo. VII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej: 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 2. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom, z wyjątkiem zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 4. Cena ofertowa ryczałtowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zakresu zadania opisanego w przedmiocie zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 5. Cena ryczałtowa brutto musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, jeżeli zapytanie ofertowe było opublikowane na stronie internetowej. X. Oferta powinna zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy 2. wypełniony formularz cenowy 3. referencje* potwierdzające realizację jednego zadania związanego z przedmiotem zamówienia na minimalną wartość .... zł brutto, 4. kopie uprawnień zawodowych* kierownika budowy/projektanta, Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą nadzorującą, bezpośrednio realizującą Przedmiot Zamówienia, która posiadać będzie właściwe uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą złoży dokumenty potwierdzające posiadane przez osobę nadzorującą aktualne uprawnienia niezbędne dla prowadzenia robót budowlanych wraz z dokumentem stwierdzającym przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dokument potwierdzający posiadanie właściwego aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej osoby pełniącej nadzór. 5. oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę, 6. kopię polisy OC na kwotę min. 60 000,00 zł. XI. Pozostałe informacje: Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia; b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego; c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra tel.: (0-68) 328-03-00, fax: (068) 328-03-32, (068) 328 03 38. 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe udostępnione są na stronie internetowej www.zdw.zgora.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont części elewacji oraz balkonu budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze" nr sprawy: WAK.2911.14.2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zmianami) oraz realizacji zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020, poz. 2176); 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 5. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek konieczny do skutecznego złożenia oferty i zawarcia umowy; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego: Tomasz Pryputniewicz tel. 68 328 03 12 |
© eurobudowa.pl 2004-2024