Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1192z dziś
7146z ostatnich 7 dni
24182z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont części elewacji oraz balkonu budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont części elewacji oraz balkonu budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
fax (68) 328 03 32, Tel. (68) 328 03 300, tel. 68 328 03 12
zdw@zdw.zgora.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: fax (68) 328 03 32,
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Remont części elewacji oraz balkonu budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z projektem i opisem przedmiotu zamówienia

Dokument nr: WAK.2911.14.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć w zamkniętej kopercie lub pocztą
elektroniczną lub przez platformę ePUAP

do dnia ...... / w ciągu 7 dni roboczych od umieszczenia
ogłoszenia

w Biuletynie Informacji Publicznej ZDW Zielona Góra na stronie internetowej
bip.zdw.zgora.pl..* Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data
wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
Oferty można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Zapytanie ofertowe - Remont części
elewacji oraz balkonu budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze " na adres:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra lub
pocztą elektroniczną na adres e-mail zdw@zdw.zgora.pl lub poprzez platformę ePUAP na adres
/ZDWZG/skrytka lub /ZDWZG/skrytkaESP .

TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2024-05-13 23:59:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji: 60 dni od daty podpisania umowy

Wymagania:
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100%
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie
i jakościowo.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na formularzu ofertowym.
2. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie
będą podlegać zmianom, z wyjątkiem zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
4. Cena ofertowa ryczałtowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zakresu
zadania opisanego w przedmiocie zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych
czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
5. Cena ryczałtowa brutto musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
(zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić
w górę).
IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej
zamawiającego, jeżeli zapytanie ofertowe było opublikowane na stronie internetowej.
X. Oferta powinna zawierać:
1. wypełniony formularz ofertowy
2. wypełniony formularz cenowy
3. referencje* potwierdzające realizację jednego zadania związanego z przedmiotem zamówienia na
minimalną wartość .... zł brutto,
4. kopie uprawnień zawodowych* kierownika budowy/projektanta,
Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą nadzorującą, bezpośrednio realizującą
Przedmiot Zamówienia, która posiadać będzie właściwe uprawnienia budowlane w zakresie
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Ponadto Wykonawca wraz z ofertą złoży dokumenty potwierdzające posiadane przez osobę
nadzorującą aktualne uprawnienia niezbędne dla prowadzenia robót budowlanych wraz
z dokumentem stwierdzającym przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz
dokument potwierdzający posiadanie właściwego aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej osoby pełniącej nadzór.
5. oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę,
6. kopię polisy OC na kwotę min. 60 000,00 zł.
XI. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
Al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra
tel.: (0-68) 328-03-00,
fax: (068) 328-03-32, (068) 328 03 38.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe udostępnione są na
stronie internetowej www.zdw.zgora.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont części elewacji
oraz balkonu budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze" nr sprawy:
WAK.2911.14.2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zmianami) oraz realizacji zawartej
w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. z 2020, poz. 2176);
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o
archiwizacji.
5. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek konieczny
do skutecznego złożenia oferty i zawarcia umowy;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:
Tomasz Pryputniewicz tel. 68 328 03 12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.