małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż zewnętrznej trybuny na stadion sportowy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dolice Ogrodowa 16 73-115 Dolice powiat: stargardzki 0915640129 sekretariat@dolice.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Dolice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 0915640129 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż zewnętrznej trybuny na stadion sportowy w Dolicach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1. DOSTAWA i montaż (łącznie z przygotowaniem posadowienia) zewnętrznej trzyrzędowej trybuny na stadionie w miejscowości Dolice Ul. Kolejowa. Trybuna wykonana w konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, ciągi komunikacyjne wykonane z krat stalowych typu Vema lub równoważne zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, na bokach i za ostatnim rzędem siedzisk trybuny bariery stalowe ocynkowane. Wymagana ilość miejsc/siedzisk nie mniej niż 300 szt. Siedziska z tworzyw sztucznych z oparciem ok. 25 cm. Kolor siedzisk do uzgodnienia z Zamawiającym. Ilość siedzisk sąsiednich w rzędzie między przejściami nie więcej niż 17 szt. Wysokość siedziska mierzona od podestu nie mniej niż 44cm. Szerokość przejścia między rzędami siedzisk mierzona jako rzut prostopadły między najbardziej wysuniętym punktem zewnętrznej krawędzi oparcia a najbliższym punktem siedziska rzędu następnego nie mniejsza niż 44cm. Wysokość stopni schodowych w ciągach komunikacyjnych nie większa niż 17,5cm, głębokość nie mniej niż 35 cm. 2. Wykonanie chodnika dla pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm kolor szary w obramowaniu z obrzeża betonowego o grubości co najmniej 6 cm i wysokości nie mniejszej niż 20 cm w ilości ok. 165 m2 tj. od punktu ,,F" (istniejąca furtka ogrodzenia zewnętrznego) do końca zabudowy trybuny plus ok. 4 m, długość ok. 110 mb szer. 1,5 m. Chodnik należy wykonać na warstwie odsączającej gr. 10 cm po zagęszczeniu i podsypce cementowo-piaskowej gr. 6 cm po zagęszczeniu. 3. DOSTAWA i montaż stalowego ogrodzenia panelowego bez przetłoczeń tzw. 2D wysokości 123 cm z użyciem 3 obejm strzemiennych/cybantowych na słupek z wkładką z tworzywa sztucznego. Grubości drutów przęsła 6x5x6 mm wymiary ,,oczek" siatki panela 50x200 mm. Słupki 60x40x2 mm, długość całkowita 180 cm. Wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie i malowanie proszkowe w kolorze zielonym. W ogrodzeniu należy uwzględnić dostawę i montaż 3 szt. furtek szer. około 1,2 m i wysokości dostosowanej do ogrodzenia z klamkami i zamkiem na słupkach min. 80x80x3 mm oraz dwu bram dwuskrzydłowych o wysokości jak wyżej i szerokości całkowitej nie mniejszej niż 4,0 m na słupkach min 80x80x3 mm. Brama z zamknięciem i ryglami zabezpieczającymi przed samozamykaniem. Furtki i bramy zabezpieczone antykorozyjnie jak elementy ogrodzenia. Wypełnienie bram i furtek jak ogrodzenie. Łączna długość ogrodzenia (z uwzględnieniem bram i furtek ok. 128 mb. 4. Lokalizację chodnika i ogrodzenia będących przedmiotem zamówienia obrazuje szkic na planszy PZT stanowiący załącznik nr 6 5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. CPV: 37535280-3, 34928200-0,45233222-1 Dokument nr: 2024/BZP 00308291 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55a0f12f-06db-11ef-9b7e-467806a93518 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https: //ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z w/w platformy jest bezpłatne. Złożenie oferty możliwe jest wyłącznie przy użyciu wyżej wskazanej Platformy e-Zamowienia. Miejsce publikacji: 1. Biuletyn Zamówień Publicznych: https://ezamowienia.gov.pl 2. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-55a0f12f-06db-11ef-9b7e-467806a93518 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-55a0f12f-06db-11ef-9b7e-467806a93518 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-55a0f12f-06db-11ef-9b7e-467806a93518 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania - dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r poz. 2452) , sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych..., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2247) i przekazuje się jako załącznik, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 11. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Pozostałe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale VII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO określa rozdział XX SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO określa rozdział XX SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 11:00 Miejsce składania ofert: Złożenie oferty możliwe jest wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamowienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i montaż (łącznie z przygotowaniem posadowienia) zewnętrznej trzyrzędowej trybuny na stadionie w miejscowości Dolice ul. Kolejowa. Trybuna wykonana w konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, ciągi komunikacyjne wykonane z krat stalowych typu Vema lub równoważne zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe, na bokach i za ostatnim rzędem siedzisk trybuny bariery stalowe ocynkowane. Wymagana ilość miejsc/siedzisk nie mniej niż 300 szt. Siedziska z tworzyw sztucznych z oparciem ok. 25 cm. Kolor siedzisk do uzgodnienia z Zamawiającym. Ilość siedzisk sąsiednich w rzędzie między przejściami nie więcej niż 17 szt. Wysokość siedziska mierzona od podestu nie mniej niż 44cm. Szerokość przejścia między rzędami siedzisk mierzona jako rzut prostopadły między najbardziej wysuniętym punktem zewnętrznej krawędzi oparcia a najbliższym punktem siedziska rzędu następnego nie mniejsza niż 44cm. Wysokość stopni schodowych w ciągach komunikacyjnych nie większa niż 17,5cm, głębokość nie mniej niż 35 cm. 2. Wykonanie chodnika dla pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm kolor szary w obramowaniu z obrzeża betonowego o grubości co najmniej 6 cm i wysokości nie mniejszej niż 20 cm w ilości ok. 165 m2 tj. od punktu ,,F" (istniejąca furtka ogrodzenia zewnętrznego) do końca zabudowy trybuny plus ok. 4 m, długość ok. 110 mb szer. 1,5 m. Chodnik należy wykonać na warstwie odsączającej gr. 10 cm po zagęszczeniu i podsypce cementowo-piaskowej gr. 6 cm po zagęszczeniu. 3. Dostawa i montaż stalowego ogrodzenia panelowego bez przetłoczeń tzw. 2D wysokości 123 cm z użyciem 3 obejm strzemiennych/cybantowych na słupek z wkładką z tworzywa sztucznego. Grubości drutów przęsła 6x5x6 mm wymiary ,,oczek" siatki panela 50x200 mm. Słupki 60x40x2 mm, długość całkowita 180 cm. Wszystkie elementy zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie i malowanie proszkowe w kolorze zielonym. W ogrodzeniu należy uwzględnić dostawę i montaż 3 szt. furtek szer. około 1,2 m i wysokości dostosowanej do ogrodzenia z klamkami i zamkiem na słupkach min. 80x80x3 mm oraz dwu bram dwuskrzydłowych o wysokości jak wyżej i szerokości całkowitej nie mniejszej niż 4,0 m na słupkach min 80x80x3 mm. Brama z zamknięciem i ryglami zabezpieczającymi przed samozamykaniem. Furtki i bramy zabezpieczone antykorozyjnie jak elementy ogrodzenia. Wypełnienie bram i furtek jak ogrodzenie. Łączna długość ogrodzenia (z uwzględnieniem bram i furtek ok. 128 mb. 4. Lokalizację chodnika i ogrodzenia będących przedmiotem zamówienia obrazuje szkic na planszy PZT stanowiący załącznik nr 6 5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 37535280-3 - Trybuny do placów zabaw 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznana wykonawcom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie sumowana, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 25 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin relizacji 4.3.6.) Waga: 15 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z rozdziałem V SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (art. 125 ust 1 uPzp) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (składane na wezwanie zamawiającego w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznana wykonawcom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie sumowana, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 25 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin relizacji 4.3.6.) Waga: 15 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024