Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Termomodernizacja budynków jednorodzinnych "

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Termomodernizacja budynków jednorodzinnych "

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA TUCHÓW
ul. Rynek 1
33-170 Tuchów
powiat: tarnowski
14 65 25 474
um@tuchow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow
Województwo: małopolskie
Miasto: Tuchów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 14 65 25 474
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Termomodernizacja budynków jednorodzinnych
w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XIII"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Audyt nr 96- Tuchów, Ul. Wróblewskiego 30
Termomodernizacja budynku - zakres prac termomodernizacyjnych będzie następujący:
1. Wymiana okien zewnętrznych na nowe (okna zewnętrzne PCV) o współczynniku przenikania ciepła U=0,900 W/m2K o łącznej powierzchni około 7,34 m2 (3 szt.). W zakres termomodernizacji wchodzi rozkucie ościeży okiennych od strony wewnętrznej, demontaż okien PCV na poziomie parteru, demontaż istniejących parapetów okiennych wewnętrznych PCV, wykonanie nowych tynków kat. III (technika dowolna) ościeży okiennych wraz z ich jednokrotnym pomalowaniem oraz montaż 3 parapetów wewnętrznych PCV szerokości około 27 cm o długości około 5,20 mb.
Część nr 2 Audyt nr 97- Siedliska 6
Termomodernizacja budynku - zakres prac termomodernizacyjnych będzie następujący:
1. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - zakres prac obejmuje wykonanie docieplenia istniejącego stropu na nieużytkowym poddaszu wełną mineralną o powierzchni około 110,00 m2, grubości 20 cm o współczynniku przenikania ciepła (036 [W/mK]), a także zagruntowaniu istniejącej powierzchni deskowania środkami grzybobójczymi, oraz zabezpieczeniu wykonanej izolacji folią paroszczelną i paroprzepuszczalną. Dodatkowo należy wykonać pomost roboczy (dla kontroli kominów i okna zamontowanego w szczycie dachu od strony północnej) szerokości 80 cm na długości około 8,50 mb z płyty OSB lub desek drewnianych ułożony na ruszcie drewnianym.
2.1. Montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego - zakres prac obejmuje demontaż starego kotła na paliwo stałe typu MORAVIA zlokalizowanego w kuchni, montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego (c.w.u. przygotowywana przepływowo) o minimalnej mocy 15 kW i klasie energetycznej A sterowanego pogodowo. Należy przyjąć parametry pracy kotła 70/55°C oraz dostosować ustawienia do wskazanych powyżej mocy cieplnych (maksymalna moc kotła wskazana przez producenta może być wyższa przy dostosowaniu ustawień do parametrów wynikających z załączonego audytu energetycznego). Dodatkowo należy zastosować system bezprzewodowej automatyki pozwalający na sterowanie temperaturą pomieszczenia.
Zamawiający wymaga dostarczenia etykiety energetycznej, zgodnej z Dyrektywą ErP. Dla zestawu: kocioł wraz z niezbędną automatyką celem optymalizacji pracy tych urządzeń i przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi kotła oraz systemu grzewczego. Zakres modernizacji obejmuje również uszczelnienie przewodu kominowego rurą stalową kwasoodporną o długości około 7,00 mb. Zamawiający nie posiada inwentaryzacji istniejącego komina do którego włączony jest kocioł grzewczy, wobec czego po demontażu starego kotła, w wyniku przeprowadzonej kontroli przez kominiarza lub kierownika budowy zostanie stwierdzone, że istniejący przewód kominowy nie posiada odpowiedniego przekroju dla zastosowanego kotła wymaganego przez producenta i obowiązujących przepisów, wykonawca winien wykonać rozwiercenie przewodu kominowego do odpowiedniej średnicy zalecanej przez producenta kotła uszczelniając przewód rurą stalowa kwasoodporną. Również w przypadku stwierdzenia (w formie protokołu podpisanego przez kominiarza lub kierownika budowy i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru), iż istniejący przewód kominowy wentylacyjny jest nieszczelny należy bezwzględnie wykonać uszczelnienie przewodu kominowego wentylacyjnego lub dodatkowo wykonać wentylację kotłowni.
Dodatkowo w należy zamontować kratki wentylacji wywiewnej o minimalnych wymiarach 140x250mm, w razie braku nawiewu należy wykonać nawiew do kotłowni o przekroju min. 250 cm2, a także do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prób szczelności wykonanych, bądź zmodernizowanych instalacji wewnętrznych, wykonanie także w razie konieczności niezbędnej instalacji elektrycznej z gniazdem zasilającym montowanego kotła, sporządzenie stosownych protokołów z odbioru zamontowanych urządzeń, oraz protokołu kominiarskiego, dopuszczającego pomieszczenie oraz przewodów kominowych do użytkowania.
2.2. Modernizacja instalacji c.w.u. - instalację c.w.u. (tylko w obrębie kotła) wykonać w technologii AluPEx/PP, stal zaciskowa, obłożoną izolacją termiczną zgodną z PN bez koniecznego bruzdowania w ścianach i stropach. Kocioł gazowy kondensacyjny podpiąć do istniejącej instalacji c.w.u w kotłowni bez wykonywania dodatkowych przewiertów przez stropy i ściany wewnętrzne (wykonanie dodatkowych przewiertów przez stropy ściany należy wykonać tylko w razie uzasadnionej konieczności ich wykonania w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru). Zakres prac modernizacyjnych obejmuje również zlikwidowanie zbędnych elementów starej instalacji (bez wykuwania, wyłącznie poprzez zaślepienie z licem ściany oraz uzupełnienie miejsc ubytków tynkiem) w całym budynku, bez malowania ścian. Kocioł należy podłączyć do nowego zasobnika c.w.u. oraz do istniejącej instalacji c.w.u, po czym należy napełnić instalacje wodą.
2.3. Modernizacja instalacji c.o. -należy również dostosować instalację c.o. do istniejącej już instalacji c.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania całości instalacji oraz dokonać jej płukania.
Konieczną modernizację należy wykonać w technologii AluPEx, Cu, stal zaciskowa bez koniecznego bruzdowania w ścianach i stropach z zastosowaniem urządzeń zabezpieczających wynikających z przepisów prawa. W razie konieczności należy dokonać modernizacji instalacji gazowej łącznie z wykonaniem odpowiedniego projektu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz dostarczeniem wymaganych prawem decyzji/pozwoleń.
2.4. Wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych - zakres prac obejmuje również demontaż starych żeliwnych i montaż nowych 5 szt. grzejników aluminiowych lub stalowych c.o. oraz montaż 5 szt. zaworów termostatycznych na nowych grzejnikach.
Część nr 3 Audyt nr 98- Zabłędza 16
Termomodernizacja budynku - zakres prac termomodernizacyjnych będzie następujący:
1.1. Wymiana okien pionowych zewnętrznych (okna drewniane) na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,900 W/m2K o łącznej powierzchni około 1,96 m2 (2 szt.). W zakres termomodernizacji wchodzi rozkucie ościeży okiennych od strony wewnętrznej, demontaż okien drewnianych na poziomie parteru i poddasza, demontaż istniejących parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie nowych tynków kat. III (technika dowolna) ościeży okiennych wraz z ich jednokrotnym pomalowaniem, demontaż i ponowny montaż boazerii drewnianej na parterze, montaż 2 szt. parapetów wewnętrznych PCV o długości około 1,40 mb i 2 szt. parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej szerokości około 25 cm i długości około 1,50 mb.
1.2. Wymiana okien połaciowych zewnętrznych - w zakres termomodernizacji wchodzi demontaż 3 istniejących okien dachowych, właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w których będą demontowane okna połaciowe, rozbiórka części sufitów podwieszanych wykonanych z płyt gipsowo - kartonowych, montaż nowych okien dachowych o współczynniku przenikania ciepła U=1,100 W/m2K o łącznej powierzchni około 0,75 m2 (2 szt.)., uzupełnienie ocieplenia stropu poddasza w obrębie montowanych okien, uzupełnienie sufitów podwieszanych płytami gips-karton wraz z ich jednokrotnym pomalowaniem, montaż kołnierzy uszczelniających oraz właściwe wykonanie obróbek blacharskich wokół wymienionej stolarki okiennej.
1. Modernizacja kotłowni - obejmuje przystosowanie pomieszczenia kotłowni - garażu (wymiary istniejącego pomieszczenia - 5,19 x 4,18 m, wysokość 2,07 m) do wymogów prawnych oraz technicznych (minimalna kubatura pomieszczenia, wysokość, w chwili obecnej brak nawiewu i wentylacji grawitacyjnej, warunki ppoż. etc). Zamawiający wymaga dostarczenia etykiety energetycznej, zgodnej z Dyrektywą ErP. dla zestawu: kocioł, zasobnik c.w.u., wraz z niezbędną automatyką celem optymalizacji pracy tych urządzeń i przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi kotła oraz systemu grzewczego. Zakres modernizacji obejmuje również uszczelnienie przewodu kominowego rurą stalową kwasoodporną w razie uzasadnionej konieczności.
Zamawiający nie posiada inwentaryzacji istniejącego komina do którego włączony jest istniejący kocioł na paliwo stałe, wobec czego jeżeli w trakcie remontu kotłowni, po demontażu starego kotła, a także również w wyniku przeprowadzonej kontroli przez kominiarza lub kierownika budowy zostanie stwierdzone, że istniejący przewód kominowy nie posiada odpowiedniego przekroju dla zastosowanego kotła wymaganego przez producenta i obowiązujących przepisów, wykonawca winien wykonać rozwiercenie przewodu kominowego do odpowiedniej średnicy zalecanej przez producenta kotła, jego uszczelnienie rurą ze stali nierdzewnej. Również w przypadku stwierdzenia (w formie protokołu podpisanego przez kominiarza lub kierownika budowy i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru), iż istniejący wentylacyjny przewód kominowy jest nieszczelny należy bezwzględnie wykonać uszczelnienie przewodu kominowego lub dodatkowo wykonać wentylację kotłowni.
Dodatkowo należy wykonać nawiew do kotłowni o przekroju min. 250 cm2 i zamontować kratkę wentylacji wywiewnej o minimalnych wymiarach 140x250 mm. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie również wszystkich prób szczelności wykonanych, bądź zmodernizowanych instalacji wewnętrznych, wykonanie także w razie konieczności niezbędnej instalacji elektrycznej z gniazdem zasilającym montowanego kotła zgazowującego, sporządzenie stosownych protokołów z odbioru zamontowanych urządzeń, oraz protokołu kominiarskiego, dopuszczającego pomieszczenie kotłowni oraz przewody kominowe do użytkowania.
2.1. Montaż kotła zgazowującego drewno - zakres prac obejmuje demontaż starego kotła (ZĘBIEC) o mocy 21 kW na paliwo stałe oraz montaż nowego stalowego lub żeliwnego kotła zgazowującego drewno o min. mocy 20 kW i klasie energetycznej A+ pracującego w temperaturze 80-90 stopni, wyposażonego w pogodowo sterowany obieg centralnego ogrzewania. Kocioł winien posiadać wentylator wyciągowy (w zależności od modelu) i automatykę, sterującą procesem spalania. Należy przyjąć kocioł zgazowujący drewno lite o wilgotności do 20 % wraz z zabezpieczeniami i panelem sterującym, wyposażonym w pompy obiegowe kotła, instalacji c.o. oraz ładujące podgrzewacz pojemnościowy c.w.u, naczynie zbiorcze systemu otwartego, a także zbiornik akumulacyjny, ewentualnie wyposażony w przepływową wężownicę do podgrzewania c.w.u. zawór temperaturowy, oraz zawór mieszający 3-drogowy. Kocioł winien być wykonany w klasie 5 efektywności energetycznej i emisyjności wg normy PN-EN 303-5, oraz zgodnie z rozporządzeniem UE dotyczącym certyfikatu ECODESIGN. Dodatkowo kocioł ma spełniać wymogi klasy efektywności energetycznej A+z certyfikatem Ecodesign.
Technologia cieplna kotłowni winna składać się z następujących obiegów:
- obiegu kotłowego z pompą mieszającą i zaworem temperaturowym,
- zbiornika akumulacyjnego (bufora) o pojemności min. 1000 dm3
(pojemność bufora winna być jednocześnie dostosowana do wymogów konkretnego kotła w celu zapewnienia kompatybilności działania), pełniącego rolę sprzęgła hydraulicznego i pozwalający na efektywną pracę kotła,
- obiegu grzewczego z zaworem mieszającym trójdrogowym (sterowanym pogodowo) dla budynku,
- obiegu ładującego zasobnik c.w.u.,
W skład obiegu kotłowego winny wchodzić następujące urządzenia:
- kocioł wodny
- pompa mieszająca
- zawór temperaturowy ochrony powrotu min 55 st. C.
- zabezpieczenia naczynie zbiorcze o pojemności min. 50 l.
W skład obiegu mieszaczowego winny wchodzić następujące urządzenia:
- pompa obiegu mieszaczowego,
- zawór trójdrogowy z siłownikiem,
- regulator do zaworu trójdrogowego sterowany pogodowo
- filtr odmulnik.
Parametry pracy kotła powinny umożliwiać osiąganie temperatury roboczej na wyjściu z kotła nie niższej niż 80oC i nieprzekraczającej 90o C, przy ciśnieniu roboczym nie wyższym niż 2 bary, oraz dostosować ustawienia do wskazanych powyżej mocy cieplnych (maksymalna moc kotła wskazana przez producenta może być wyższa przy dostosowaniu ustawień do parametrów wynikających z załączonego audytu energetycznego).
2.2. Modernizacja instalacji c.w.u. - niezbędną instalację c.w.u. (tylko w obrębie kotła) należy wykonać w technologii AluPEx/PP, stal zaciskowa, obłożoną izolacją termiczną zgodną z PN bez koniecznego bruzdowania w ścianach i stropach.
Kocioł zgazowujący drewno podpiąć do istniejącej instalacji c.w.u w kotłowni bez wykonywania dodatkowych przewiertów przez stropy i ściany wewnętrzne (wykonanie dodatkowych przewiertów przez stropy ściany należy wykonać tylko w razie uzasadnionej konieczności ich wykonania w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru).
Zakres prac modernizacyjnych obejmuje również zlikwidowanie zbędnych elementów starej instalacji (bez wykuwania, wyłącznie poprzez zaślepienie z licem ściany oraz uzupełnienie miejsc ubytków tynkiem) w miejscach likwidacji instalacji, bez malowania ścian.
2.3. Wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych - zakres prac obejmuje również demontaż starych żeliwnych i montaż nowych 14 szt. grzejników aluminiowych lub stalowych c.o. oraz montaż 14 szt. zaworów termostatycznych na istniejących i nowych grzejnikach.
2.4. Montaż zasobnika c.w.u - należy zamontować zasobnik c.w.u. o pojemności min. 200 dm3 o klasie energetycznej nie gorszej niż B. Kocioł należy podłączyć do nowego zasobnika c.w.u. oraz do istniejącej instalacji c.w.u, po czym należy napełnić instalacje wodą, lub zamiennie montaż wężownicy do c.w.u. w buforze centralnego ogrzewania.
Część nr 4 Audyt nr 99- Burzyn 54
Termomodernizacja budynku - zakres prac termomodernizacyjnych będzie następujący:
1. Ocieplenie trzech ścian zewnętrznych parteru o powierzchni około 85,40 m2 (powierzchnia bez okien) wykonać należy w technologii lekko - mokrej z zastosowaniem systemu BSO (Bezspoinowy System Ocieplenia). Zamawiający wymaga zastosowania płyt z wełny mineralnej grubości 15 cm (036 [W/mK]), mocowanych na kleju do wełny mineralnej, kołkowanych do podłoża łącznikami plastikowymi 4-6 szt./m2, ościeża okienne również ocieplone płytami z wełny mineralnej grubości 3 cm, warstwa zbrojąca z siatki z włókna szklanego (145 g/m2) zatopiona w zaprawie klejącej, podkład pod tynk (grunt) elewacyjny silikonowy, tynk elewacyjny cienkowarstwowy również silikonowy, faktura tynku elewacyjnego baranek, grubość ziarna 1,5-2 mm, tynk barwiony w masie, kolorowy (grupa cenowa 1). Należy zastosować listwy startowe szerokości 15 cm, listwy systemowe przyokienne, narożnikowe, okapowe. Wymagana jest konieczność zastosowania jednolitego zestawu systemowego. Docieplenie ścian zewnętrznych wykonywane będzie na obiekcie drewnianym, wobec czego należy przewidzieć demontaż istniejącego deskowania ścian, a także należy przewidzieć (w razie konieczności uzupełnienie lub wymianę uszkodzonych belek drewnianych), gruntowanie środkiem gruntującym antygrzybicznym trzech stron ścian drewnianych parteru. Łączna długość parapetów zewnętrznych wymaganych do zamontowania (parapety z blachy stalowej powlekanej) wynosi około 6,40 mb, demontaż i ponowny montaż około 12,00 mb rur spustowych, demontaż rusztowania przyściennego, a także wywóz pozostałości po pracach termomodernizacyjnych i uporządkowanie terenu, doprowadzeniu do stanu pierwotnego.
2.1. Montaż kotła gazowego jednofunkcyjnego - zakres prac obejmuje demontaż starego kotła na paliwo stałe typu KIELAR ECO2 zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym, montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego jednofunkcyjnego (c.w.u. przygotowywana przepływowo) o minimalnej mocy 15 kW i klasie energetycznej A sterowanego pogodowo. Należy przyjąć parametry pracy kotła 70/55°C oraz dostosować ustawienia do wskazanych powyżej mocy cieplnych (maksymalna moc kotła wskazana przez producenta może być wyższa przy dostosowaniu ustawień do parametrów wynikających z załączonego audytu energetycznego). Dodatkowo należy zastosować system bezprzewodowej automatyki pozwalający na sterowanie temperaturą pomieszczenia. Zamawiający wymaga dostarczenia etykiety energetycznej, zgodnej z Dyrektywą ErP. dla zestawu: kocioł wraz z niezbędną automatyką celem optymalizacji pracy tych urządzeń i przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi kotła oraz systemu grzewczego.
Zakres modernizacji obejmuje również uszczelnienie przewodu kominowego rurą stalową kwasoodporną o długości około 13,00 mb. Zamawiający nie posiada inwentaryzacji istniejącego komina do którego włączony jest kocioł grzewczy, wobec czego po demontażu starego kotła, w wyniku przeprowadzonej kontroli przez kominiarza lub kierownika budowy zostanie stwierdzone, że istniejący przewód kominowy nie posiada odpowiedniego przekroju dla zastosowanego kotła wymaganego przez producenta i obowiązujących przepisów, wykonawca winien wykonać rozwiercenie przewodu kominowego do odpowiedniej średnicy zalecanej przez producenta kotła, uszczelniając przewód rurą stalowa kwasoodporną. Również w przypadku stwierdzenia (w formie protokołu podpisanego przez kominiarza lub kierownika budowy i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru), iż istniejący przewód kominowy wentylacyjny jest nieszczelny należy bezwzględnie wykonać uszczelnienie przewodu kominowego wentylacyjnego lub dodatkowo wykonać wentylację kotłowni.
Dodatkowo w należy zamontować kratki wentylacji wywiewnej o minimalnych wymiarach 140x250mm, w razie braku nawiewu należy wykonać nawiew do kotłowni o przekroju min. 250 cm2, a także do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prób szczelności wykonanych, bądź zmodernizowanych instalacji wewnętrznych, wykonanie także w razie konieczności niezbędnej instalacji elektrycznej z gniazdem zasilającym montowanego kotła, sporządzenie stosownych protokołów z odbioru zamontowanych urządzeń, oraz protokołu kominiarskiego, dopuszczającego pomieszczenie oraz przewody kominowe do użytkowania.
2.2. Demontaż i montaż istniejącego zbiornika c.w.u. - należy zamontować zdemontowany zasobnik c.w.u. o pojemności 200 dm3. Kocioł należy podłączyć do istniejącego zasobnika c. w. u zintegrowanego z instalacja solarną oraz do istniejącej instalacji c. w. u, po czym należy napełnić instalacje wodą.

CPV: 45000000-7, 45211000-9,45211100-0,45320000-6, 45330000-9-,45211000-9,45211100-0,45320000-6,45331100-7,45331110-0

Dokument nr: 2024/BZP 00308527, ZP-271-5/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem:
platformazakupowa.pl/pn/tuchow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa
według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 5. Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w
szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w szczególności mając na
uwadze wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy poniżej o zasadach przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tuchowie w ww. celu oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: 1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchów, w imieniu której działa Burmistrz Tuchowa. Z Administratorem
można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora: Ul. Rynek 1, 33-170
Tuchów. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail:
iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4.
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj, w
szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy Pzp. 6. Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7.
Posiada Pani/Pan: 7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;7.2. na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osób.; 8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 8.3. na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w
państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub Administratora miejsca popełnienia domniemanego
naruszenia. 10. Pani/Pana dane osobowe zostały uzyskane przez bezpośrednio od Pani/Pana 11. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 12. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana
danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 13. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień
publicznych Zamawiający informuje, że; 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1
rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.