Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana ogrodzenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana ogrodzenia

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedszkole Publiczne w Wojcieszów
ul. Bolesława Chrobrego 50
59-550 Wojcieszów
powiat: złotoryjski
Telefon 75 75 12 564, Telefon: 75 75 12 564
przedszkole@wojcieszow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wojcieszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon 75 75 12 564
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, przeprowadzonym na
podstawie zarządzenia Nr 1/2021 Dyrektora Miejskiego Przedszkola Publicznego
w Wojcieszowie z dnia 28 stycznia 2021 r.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wymiana ogrodzenia
Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie.
Opis czynności niezbędnych do wykonania zadania:
- demontaż istniejącego ogrodzenia z ram z kątownika wypełnionego siatką od strony ul.
Bolesława Chrobrego ;
- demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki od strony Ul. Górniczej;
- ręczne rozbicie elementów betonowych;
- odbicie tynków z murków+ wykonanie nowych tynków;
- wywiezienie gruzu wraz z utylizacją z rozebranych elementów;
- wykonanie nowych cokołów betonowych;
- wykonanie nowego ogrodzenia systemowego z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych;
- montaż furtki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarze stanowiącym
załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
1. Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany
jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów
lub wskazanie norm, aprobat o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, na-
2leży je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksplo-
atacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza ofe-
rowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumen-
tacji przetargowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z
wymaganiami Zamawiającego, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych pod względem:
1.1. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
1.2. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.),
1.3. parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
2. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiąza-
nia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dokument nr: MPP 1/05/2024

Składanie ofert:
1.Oferty należy złożyć do dnia 15.05.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie:
Urząd Miasta Wojcieszów, 59-550 Wojcieszów, Ul. Pocztowa 1, pok. nr 12 (Sekretariat).

Miejsce i termin realizacji:
Zamówienie należy wykonać: od 1 lipca 2024 r. do 26 lipca 2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, przeprowadzonym na
podstawie zarządzenia Nr 1/2021 Dyrektora Miejskiego Przedszkola Publicznego
w Wojcieszowie z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie szczegółowych zasad postępowania
o zamówienia publiczne.
Wymogi formalne:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
4. Zamawiający dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mail),
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych,
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej,
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
V. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
c) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie
spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. informacji z sesji otwarcia ofert)
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U.
z 2019 r., poz.369 z późn. zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu.
4VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów (środki dowodowe) jakich
Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta została najwyżej
oceniona, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów
odpowiednio w zakresie:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów
w przedmiotowym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów
w przedmiotowym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału;
3) zdolności technicznej lub zawodowej :
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów
w przedmiotowym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału;
4) wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.
1 oraz w art. 24 ust 5 pkt.1 u.p.z.p.:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 4a, składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z
późn. zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio:
- oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji,
lub
- oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub
5miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w dziale VI pkt 1 ppkt. 4 w zakresie wymaganym od
Wykonawcy.
OCENA SPEŁNIENIA KAŻDEGO Z WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:
,,SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA".
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika
do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby
Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
- Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie załącznik nr 3 i 4 do Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
VII. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu ich obliczenia dotyczą każdej z
części zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia - 100%.
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe
proporcjonalnie mniej, według wzoru:
najniższa cena oferty
ilość punktów = --------------------------------- x 100
cena oferty ocenianej
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w Ogłoszeniu o zamówienie oraz została oceniona jako
najkorzystniejsza czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych wyżej kryteriach.
3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie lub uzyskania równej ilości punktów,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określo-
nym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe mogą dotyczyć jedynie kry-
terium
cenowego (ceny ofertowej).
5. Zamawiający ustala następujące warunki płatności:
65.1. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej będzie podpisany przez
Strony bezusterkowy protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego
z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także
wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1. Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy
składaniu ofert z powodu braku specjalistycznego sprzętu, który nie jest dostępny dla
zamawiającego.
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem
oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Ogłoszenia o zamówieniu,
z tym, że uważa się za złożenie ich w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed
upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie na adres korespondencji:
Miejskie Przedszkole Publiczne w Wojcieszowie, ul. Bolesława Chrobrego 50, 59-550
Wojcieszów lub bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Przedszkola Publicznego w
Wojcieszowie w godzinach pracy:
poniedziałek - piątek: 6.30 - 16.00
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokonaną zmianę ogłoszenia o zamówieniu,
zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępnił ogłoszenie o
zamówieniu.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawiera wszystkie koszty związane
z realizacją zadania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN.
3. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację zamówienia określony został we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu.
4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające wprost z Ogłoszenia o zamówieniu oraz przedmiaru robót jak również w niej nie
ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi następujące
koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, związanych z powstawaniem
odpadów na budowie i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający podczas oceny ofert poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
6. Cena ofertowa winna być podana cyfrowo i słownie. Za cenę oferty przyjmuje się cenę
brutto (tj. z podatkiem VAT).
7. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny
7podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W
takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować
zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego
obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, towaru których świadczenie
będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
X. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej (na komputerze, maszynie
do pisania lub pismem odręcznym).
2. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego
załącznikami zamieszczonymi niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu.
3. Odpowiedzi powinny być udzielane na wszystkie pytania zawarte w w/w załącznikach,
jeżeli zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony, jeżeli pytanie zawarte w
załączniku nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać ,,nie dotyczy".
4. Każda zapisana strona oferty oraz wszystkie załączniki i oświadczenia muszą być
podpisane, a wszelkie dokumenty bądź kserokopie uwierzytelnione własnoręcznym podpisem
przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym
lub posiadające pełnomocnictwo.
5. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez wykonawcę powinny być podpisane
przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania
wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby
wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
6. Wymaga się, aby wszystkie strony były ponumerowane i parafowane.
7. Wymaga się, aby wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł poprawki, były
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do
których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom
postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: ,,Dokument stanowi tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji".
9. Ofertę należy umieścić w kopercie, zamkniętej i opieczętowanej w taki sposób, aby nie
budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub
ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.
10. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie
rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie
dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego
rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze
publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia.
11. W przypadku, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający żąda od Wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych
samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
12. Ofertę należy złożyć w kopercie zamkniętej trwale opatrzonej dopiskiem: OFERTA NA:
8Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie.
i wewnętrznej, na której umieszcza się nazwę i adres Wykonawcy.
13. Jeżeli Wykonawca zamierza wycofać ofertę, która wcześniej została złożona, to składa
oświadczenie o wycofaniu swojej oferty w kopercie z naniesionym napisem "Wycofanie"
oferty na przetarg - OFERTA NA:
Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie.
14. Jeżeli Wykonawca zamierza dokonać zmian w ofercie, która została wcześniej złożona to
składa nową (poprawioną) ofertę w kopercie z naniesionym dodatkowym napisem: ,,Zmiana
oferty przetargowej na przetarg - OFERTA NA:
Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie.
15. Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać:
Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do
niego załącznikami:?
? załącznik nr 1 - Przedmiar robót?
??załącznik nr 2 - Formularz ofertowy,?
??załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w
postępowaniu,?
??załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,?
??załącznik nr 5 - Projekt umowy, ?
??załącznik nr 6 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej,?
??załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna RODO.?
?????
XI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Ogólne warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Projekt umowy
stanowiący załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu.
XII. Podwykonawstwo
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4. Szczegółowe warunki i ustalenia dotyczące podwykonawstwa określa §6 Projektu umowy,
który stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu.
2. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
9W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem
o terminie podpisania umowy.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swo-
bodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie da-
nych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Miejskie Przedszkole Publiczne z siedzibą w Wojcieszowie (59-550)
przy B. Chrobrego 50. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: przedszko-
le@wojcieszow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email
iod@wojcieszow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczą-
cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji proce-
su wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a na-
stępnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udo-
stępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz
zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień
umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicz-
nych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególno-
ści podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z ni-
niejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą - Prawo zamówień publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żąda-
niem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówie-
nia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie da-
nych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
39) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-
go oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpa-
trzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

Kontakt:
5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą jest
Anna Melska - tel. 75 75 12 564, e-mail: przedszkole@wojcieszow.pl w zakresie przedmiotu
i procedury zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.