lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana ogrodzenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedszkole Publiczne w Wojcieszów ul. Bolesława Chrobrego 50 59-550 Wojcieszów powiat: złotoryjski Telefon 75 75 12 564, Telefon: 75 75 12 564 przedszkole@wojcieszow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wojcieszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon 75 75 12 564 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, przeprowadzonym na podstawie zarządzenia Nr 1/2021 Dyrektora Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie z dnia 28 stycznia 2021 r. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie. Opis czynności niezbędnych do wykonania zadania: - demontaż istniejącego ogrodzenia z ram z kątownika wypełnionego siatką od strony ul. Bolesława Chrobrego ; - demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki od strony Ul. Górniczej; - ręczne rozbicie elementów betonowych; - odbicie tynków z murków+ wykonanie nowych tynków; - wywiezienie gruzu wraz z utylizacją z rozebranych elementów; - wykonanie nowych cokołów betonowych; - wykonanie nowego ogrodzenia systemowego z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych; - montaż furtki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarze stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu. 1. Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, na- 2leży je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksplo- atacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza ofe- rowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumen- tacji przetargowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych pod względem: 1.1. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 1.2. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), 1.3. parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 2. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiąza- nia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokument nr: MPP 1/05/2024 Składanie ofert: 1.Oferty należy złożyć do dnia 15.05.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie: Urząd Miasta Wojcieszów, 59-550 Wojcieszów, Ul. Pocztowa 1, pok. nr 12 (Sekretariat). Miejsce i termin realizacji: Zamówienie należy wykonać: od 1 lipca 2024 r. do 26 lipca 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, przeprowadzonym na podstawie zarządzenia Nr 1/2021 Dyrektora Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie szczegółowych zasad postępowania o zamówienia publiczne. Wymogi formalne: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 4. Zamawiający dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mail), 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych, 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. V. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu; - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; c) zdolności technicznej lub zawodowej, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. informacji z sesji otwarcia ofert) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz.369 z późn. zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu. 4VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów (środki dowodowe) jakich Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów odpowiednio w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; 3) zdolności technicznej lub zawodowej : Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; 4) wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust 5 pkt.1 u.p.z.p.: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI pkt 4a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn. zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub 5miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dziale VI pkt 1 ppkt. 4 w zakresie wymaganym od Wykonawcy. OCENA SPEŁNIENIA KAŻDEGO Z WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: ,,SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA". 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie załącznik nr 3 i 4 do Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. VII. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu ich obliczenia dotyczą każdej z części zamówienia Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: 1. cena brutto przedmiotu zamówienia - 100%. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru: najniższa cena oferty ilość punktów = --------------------------------- x 100 cena oferty ocenianej 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu o zamówienie oraz została oceniona jako najkorzystniejsza czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych wyżej kryteriach. 3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie lub uzyskania równej ilości punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określo- nym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe mogą dotyczyć jedynie kry- terium cenowego (ceny ofertowej). 5. Zamawiający ustala następujące warunki płatności: 65.1. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej będzie podpisany przez Strony bezusterkowy protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy. VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert z powodu braku specjalistycznego sprzętu, który nie jest dostępny dla zamawiającego. 2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Ogłoszenia o zamówieniu, z tym, że uważa się za złożenie ich w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres korespondencji: Miejskie Przedszkole Publiczne w Wojcieszowie, ul. Bolesława Chrobrego 50, 59-550 Wojcieszów lub bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie w godzinach pracy: poniedziałek - piątek: 6.30 - 16.00 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokonaną zmianę ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępnił ogłoszenie o zamówieniu. IX. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. 3. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu. 4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Ogłoszenia o zamówieniu oraz przedmiaru robót jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, związanych z powstawaniem odpadów na budowie i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający podczas oceny ofert poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe. 6. Cena ofertowa winna być podana cyfrowo i słownie. Za cenę oferty przyjmuje się cenę brutto (tj. z podatkiem VAT). 7. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny 7podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, towaru których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. X. Sposób przygotowania oferty 1. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej (na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym). 2. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego załącznikami zamieszczonymi niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu. 3. Odpowiedzi powinny być udzielane na wszystkie pytania zawarte w w/w załącznikach, jeżeli zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony, jeżeli pytanie zawarte w załączniku nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać ,,nie dotyczy". 4. Każda zapisana strona oferty oraz wszystkie załączniki i oświadczenia muszą być podpisane, a wszelkie dokumenty bądź kserokopie uwierzytelnione własnoręcznym podpisem przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo. 5. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. 6. Wymaga się, aby wszystkie strony były ponumerowane i parafowane. 7. Wymaga się, aby wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł poprawki, były parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 8. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: ,,Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". 9. Ofertę należy umieścić w kopercie, zamkniętej i opieczętowanej w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione. 10. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 11. W przypadku, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 12. Ofertę należy złożyć w kopercie zamkniętej trwale opatrzonej dopiskiem: OFERTA NA: 8Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie. i wewnętrznej, na której umieszcza się nazwę i adres Wykonawcy. 13. Jeżeli Wykonawca zamierza wycofać ofertę, która wcześniej została złożona, to składa oświadczenie o wycofaniu swojej oferty w kopercie z naniesionym napisem "Wycofanie" oferty na przetarg - OFERTA NA: Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie. 14. Jeżeli Wykonawca zamierza dokonać zmian w ofercie, która została wcześniej złożona to składa nową (poprawioną) ofertę w kopercie z naniesionym dodatkowym napisem: ,,Zmiana oferty przetargowej na przetarg - OFERTA NA: Wymiana ogrodzenia Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie. 15. Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać: Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego załącznikami:? ? załącznik nr 1 - Przedmiar robót? ??załącznik nr 2 - Formularz ofertowy,? ??załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,? ??załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,? ??załącznik nr 5 - Projekt umowy, ? ??załącznik nr 6 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej,? ??załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna RODO.? ????? XI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego Ogólne warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu. XII. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Szczegółowe warunki i ustalenia dotyczące podwykonawstwa określa §6 Projektu umowy, który stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu. 2. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie. 9W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie podpisania umowy. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swo- bodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie da- nych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Miejskie Przedszkole Publiczne z siedzibą w Wojcieszowie (59-550) przy B. Chrobrego 50. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: przedszko- le@wojcieszow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@wojcieszow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczą- cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji proce- su wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a na- stępnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udo- stępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicz- nych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególno- ści podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z ni- niejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą - Prawo zamówień publicznych; c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żąda- niem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówie- nia publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie da- nych osobowych narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 39) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publiczne- go oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpa- trzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Kontakt: 5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą jest Anna Melska - tel. 75 75 12 564, e-mail: przedszkole@wojcieszow.pl w zakresie przedmiotu i procedury zamówienia. |
© eurobudowa.pl 2004-2024