Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
286z dziś
6192z ostatnich 7 dni
21931z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY
Jaświły, 7
19-124 Jaświły
powiat: moniecki
85 716 80 01
gmina@jaswily.iap.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily
Województwo: podlaskie
Miasto: Jaświły
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 85 716 80 01
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły wraz z urządzeniami służącymi do bieżącego utrzymania i eksploatacji
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Część 1 : Przebudowa drogi powiatowej nr 1407B na odcinku Jaświły - Starowola wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1356B.
Przedmiotem zamówienia w tej części postępowania jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń, w tym uzgodnienie opracowanej dokumentacji z Zamawiającym, a także wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej Nr 1407B na odcinku Jaświły - Starowola w km rob. 0+000 - 3+000 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1356B w miejscowości Romejki - zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową.
1) Pożądane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni - 6,00 m, w obrębie skrzyżowania z drogą nr 1356B - 8,00 m
- szerokość poboczy - minimum 1,00 m na odcinku trasowym, w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych - 1,50 m
- szerokość chodników - minimum 1,50 m
- obciążenie - 115 kN/oś
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria ruchu KR1
Stan obecny:
Droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, z licznymi ubytkami, pęknięciami, poprzecznymi nierównościami, zaniżonym poboczem. Pas drogowy wynosi 20,00 - 22,00 m.
2) Przedmiotowe zadanie będzie realizowane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości zgodnej z obecnie obowiązującymi przepisami;
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa;
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej;
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na danym odcinku drogi,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy);
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy);
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe
- wycinka drzew wraz z wykonaniem prześwietlenia drzew i karczowaniem pni
- roboty ziemne
- odwodnienie, odmulenie istniejących rowów przydrożnych
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - dotyczy poszerzeń jezdni
- wykonanie podbudowy jezdni oraz na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm (dotyczy obrębu skrzyżowania) i 5cm - ciąg główny i zjazdy
- wykonanie nawierzchni poboczy
- wykonanie chodników z kostki brukowej z ustawieniem krawężników i obrzeży
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg
5) Okres gwarancji :
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót.
Część 2: DOSTAWA maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania i eksploatacji dróg na terenie Gminy Jaświły.
1) Przedmiotem zamówienia w tej części są:
a) dostawa i zamontowanie ładowacza czołowego na posiadanym przez Zamawiającego ciągniku New Holland T5.105
b) dostawa równiarki drogowej
c) dostawa brony talerzowej z wałem
d) dostawa mulczera - kosiarki bijakowej do poboczy
e) dostawa posypywarki piasku z solą, przyczepiana, jednoosiowa
Szczegółowy opis parametrów maszyn znajduje się w Załączniku Nr 1b do SWZ.

CPV: 45233140-2, 45100000-8,45233225-2,45233220-7,45233223-8, 43250000-0, 34921000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00308813, Rl.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały zamieszczone w Rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jaświły,
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp. Administrator udostępnia dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa w celu umożliwienia korzystania ze
środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.