Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1092z dziś
7045z ostatnich 7 dni
24081z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

REMONT ZABYTKOWYCH ORGANÓW

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT ZABYTKOWYCH ORGANÓW

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: PARAFIA NAWIEDZENIA NAJŚWIĘTSZEJ MARII PANNY WIERUSZÓW - PODZAMCZE
ul. Kuźnicka 11
98-400 Wieruszów
powiat: wieruszowski
tel.: 62 78 32 610 fax: 62 78 32 611, tel. 62 784 0112tel. 62 783 2625.
pkg@op.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieruszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 62 78 32 610 f
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: REMONT ZABYTKOWYCH ORGANÓW Z 1859 R.
W KOŚCIELE CMENTARNYM ŚW. ROCHA W KUŹNICY SKAKAWSKIEJ

IV. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Ogólny zakres prac remontowych :
1) Demontaż organów;
2) Wykonanie szczegółowego opisu stanu zastanego wraz z dokumentacją
fotograficzną;
3) Zabezpieczenie elementów drewnianych - hylotox, penetrin;
4) Wykonanie uzupełnień stolarskich - klej skórny i klej kostny, sosna, świerk, dąb,
buk;
5) Remont zasilania powietrznego - skóra kozia, owcza, darmseiten, klej kostny, klej
skórny;
6) Remont stołu gry - filc, skóra, kaszmir, heban, sosna, świerk, szyldy ceramiczne,
kość wołowa;
7) Remont wiatrownic - skóra owcza, pergamin, sosna, dąb, drut mosiężny, filc,
kaszmir;
8) Remont piszczałek - cyna, ołów, drewno różnych gatunków, skóra;
9) Remont traktury - sosna, świerk, mosiądz, filc, kaszmir, rurka ołowiana;
10) Montaż w kościele poszczególnych elementów;
11) Intonacja i strojenie;
12) Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej opisowej i fotograficznej;
2. Opis organów:
Organy są grające. Umieszczone centralnie na chórze muzycznym. Stół gry umieszczony
bokiem. Miech wielofałdowy z podawaczami powietrza z dmuchawą starego typu
umieszczoną na dole wejścia kościoła. Traktura mechaniczna. Wiatrownice klapowo-
zasuwowe. Piszczałki niejednorodne. Brak głosu frontowego, prawdopodobnie został
zrabowany w 1917 roku podczas działań wojennych.
3. Stan zachowania
Organy wymagają remontu. Konieczne jest rozebranie organów na elementy pierwsze. Po
oczyszczeniu należy dokładnie sprawdzić oryginalne wpisy w wiatrownicach i na innych
elementach, aby potwierdzić dyspozycję. Wszystkie elementy drewniane należy
zabezpieczyć Hylotoxem przeciwko szkodnikom drewna. Miech do oskórowania.
Dmuchawa do wymiany na nową cichobieżną. Zostanie ona umieszczona obok miecha w
obudowie wyciszoną gąbką akustyczną.
4. Szczegółowy zakres prac:
1) Zasilanie powietrzne:
a) Miech wielofałdowy- wymaga oczyszczenia i zabezpieczenia przed
drewnojadami.
b) Wszystkie elementy skórzane należy wymienić na nowe, używając skóry
koziej, owczej oraz na zawiasy darmseiten;
c) Kanały powietrzne do remontu, uszczelki skórzane do wymiany;
d) Rekonstrukcja brakujących kanałów powietrznych;
e) Należy wymienić dmuchawę elektryczną na nową cichobieżną.
Rekomendujemy założyć czujnik zaniku i zmiany kolejności fazy, który
uchroni dmuchawę przed awariami elektrycznymi. Powinien to wykonać
elektryk z odpowiednimi uprawnieniami;
f) Kanały powietrzne po oczyszczeniu zostaną zaimpregnowane i po
ewentualnych naprawach stolarskich oklejone papierem, wymienić należy
wszystkie uszczelki, obecnie są na nich nieszczelności;
g) Przepustnica do remontu z wymianą elementów skórzanych;
2) Stół gry i traktura mechaniczna
a) Demontaż, oczyszczenie i zabezpieczenie elementów drewnianych
Hylotoxem;
b) Renowacja klawiatury pedałowej;
c) Remont klawiatury manuałowej;
d) Renowacja włączników rejestrowych;
e) Remont ławki;
f) Renowacja ramy wałków skrętnych;
g) Wymiana skór, filców i kaszmirów w elementach traktury;
h) Wymiana osi wałków skrętnych.
3) Wiatrownice
a) Czyszczenie, zabezpieczenie przeciwko szkodnikom drewna;
b) W razie potrzeby wymiana mocno zaatakowanych elementów;
c) Wymiana skór na klapach tonowych;
d) Wymiana skór na uszczelnieniach przesuw;
e) Szpanowanie pęknięć wiatrownicy;
f) Uszczelnienie poszczególnych kancel;
g) Wymiana skóry na pulpetach skórzanych;
h) Naprawa ławeczek oraz zawieszek piszczałkowych.
4) Piszczałki
a) Po oczyszczeniu należy ułożyć głosami i sprawdzić przebiegi
menzuracyjne,
w razie potrzeby uzupełnić nieoryginalne piszczałki;
b) W organach brak piszczałek frontowych, konieczna jest ich rekonstrukcja
na podstawie innych organów budowniczego oraz na podstawie
oryginalnych zawieszek, które określą średnice korpusów;
c) W organach brak oryginalnych piszczałek Salicetu oraz Oktawy lub Kwinty
- obecnie na tych miejscach stoją współczesne piszczałki. Konieczne jest
odtworzenie głosów bazując na innych organach budowniczego;
d) Piszczałki drewniane po oczyszczeniu zostaną zaimpregnować Hylotoxem,
w piszczałkach krytych należy wymienić uszczelnienie szpuntów na nowe
skórzane. Mocno zaatakowane elementy należy zrekonstruować
zachowując gatunek drewna i jego usłojenie;
e) W piszczałkach metalowych po oczyszczeniu uformować korpusy;
f) Naprawić stopy oraz stroiki.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert wynosi min. 30 dni, a ofertę należy
złożyć w terminie do 15 maja 2024r., godz. 15:00 na formularzu, będącym załącznikiem
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z niezbędnymi załącznikami, wyłącznie
w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego - adres
w rozdziale I niniejszego zapytania ofertowego. Na kopercie należy umieścić:
1) nazwę i adres Zamawiającego
2) nazwę i adres Wykonawcy
3) ,,Oferta na: REMONT ZABYTKOWYCH ORGANÓW Z 1859 R. W KOŚCIELE
CMENTARNYM ŚW. ROCHA W KUŹNICY SKAKAWSKIEJ"

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania
protokołów odbioru prac remontowych bez uwag, nie później niż w terminie 120 dni od
dnia podpisania umowy pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest w trybie: §7 ust. 8 Szczegółowych zasad i trybu
udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
stanowiących Załącznik do Uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada
2022r.
UWAGA: Zamawiający informuje, że oferta, do której wykonawca nie dołączy
udokumentowanego doświadczenia zgodnie z zasadami niniejszego postępowania nie
podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona przez zamawiającego.
VII. TERMIN PŁATNOŚCI: 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT,
z uwzględnieniem zasad wynikających z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
VIII. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (W TYM TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI):
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę min.
300.000,00 PLN. Kopię aktualne polisy OC, wraz z dowodem opłacenia składki,
należy dołączyć do oferty. Brak dołączenia do oferty stosownej polisy OC wraz
z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczenia nie podlega
uzupełnieniu i będzie skutkować odrzuceniem oferty. Ubezpieczenie powinno
być ważne przez cały okres trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego
postępowania.
2. Zamawiający informuje, że na prowadzenie prac konserwatorskich
i restauratorskich, będących w zakresie przedmiotu zamówienia, zostało wydane
stosowne pozwolenie (w formie decyzji administracyjnej) przez Łódzkiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, znak WUOZ-ZRR.5144.48.2022.EK z
dnia 10 sierpnia 2022 roku. W związku z powyższym wykonawca musi spełniać
wymogi postawione przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w
treści pozwolenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, w stosunku do wykonawcy
prac, wykonania dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej oraz uprawnień
do kierowania pracami remontowymi. Wszelkie prace remontowe należy prowadzić
z uwzględnieniem niniejszego pozwolenia (kopia stanowi załącznik nr 5 do
zapytania ofertowego).
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca prac wykazał się stosownym
doświadczeniem w zakresie remontu organów, posiadających status zabytku, na
podstawie umowy o wartości min. 100.000,00 zł brutto, zgodnie z zapisami
rozdziału VI. Posiadane doświadczenie należy udokumentować, wskazując
wykonane w ciągu ostatnich 10 lat prace remontowe zgodnie z powyższym
wymogiem zamawiającego, ujmując je w wykazie wykonanych prac, zgodnie z
załącznikiem nr 6 do niniejszego zapytania. Do powyższego wykazu należy
dołączyć dokument (lub dokumenty) potwierdzający wykonanie umowy bez
zastrzeżeń (referencje, protokół odbioru prac bez uwag z informacją o zakresie,
wartości i terminie wykonanych prac lub inne dowody).
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca prac remontowych udzielił na wykonane
prace 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, w okresie obowiązywania gwarancji, o
której mowa w ust. 5, dokonywał corocznych, bezpłatnych przeglądów
gwarancyjnych na przedmiocie zamówienia.
IX. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim w jednym egzemplarzu,
w przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, oferty zostaną
odrzucone.
2. Oferta powinna być czytelna.
3. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisuje Wykonawca lub osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.
5. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie lub uzupełnienie
treści złożonej oferty. Oferta Wykonawcy, który nie odpowie na takie wezwanie lub
odpowie w niewystarczający sposób zostanie odrzucona.
Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę, która uzyska najwięcej punktów, zgodnie
z przyjętymi w zapytaniu ofertowym kryteriami. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi
zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Ogłoszenie, a także warunki
zapytania mogą być zmienione lub odwołane. Zamawiający zastrzega prawo
unieważnienia postepowania.
XI. INFORMACJA O SPOSOBIE POWIADOMIENIA O WYNIKACH PROWADZONEGO
POSTĘPOWANIA.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez
zamieszczenie stosownej informacji na stronie www prowadzonego postępowania.
O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi
niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w sposób tożsamy jak w zdaniu
pierwszym.
2) Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o szczegółach podpisania umowy
z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
XII. INFORMACJE DODATKOWE:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania w całości lub w części w każdym czasie,
b) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
c) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym
etapie postępowania.
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia
wskazanego w pkt. 1) Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu
udziału w postępowaniu.
XIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenia RODO (jeśli konieczne);
2. Formularz ofertowy;
3. Wykaz wykonanych prac, zgodnie z załącznikiem nr 6, wraz ze stosownym materiałem
dowodowym, zgodnie z zapisami rozdziału VIII, ust. 3 zapytania ofertowego;
4. Aktualna polisa OC wraz z dowodem opłacenia składki.

Uwagi:
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Cena ofertowa brutto - 70 %
2. Doświadczenie wykonawcy - 30 %
1) Zamawiający wymaga, zgodnie z rozdziałem VIII ust. 3 niniejszego zapytania
ofertowego, aby wykonawca wykazał się stosownym doświadczeniem
w zakresie wykonanych bez uwag prac restauracji i renowacji organów szkoły
Śpigla z Rychtala.
2) Za wykonanie łącznie jednego remontu na podstawie umowy
o wartości min. 100.000,00 PLN brutto - stanowiącego warunek udziału
w niniejszym postępowaniu - wykonawca otrzyma łącznie 0 punktów w tym
kryterium. Zamawiający przyzna wykonawcy dodatkowe punkty za
przedstawienie i udokumentowanie zgodnie z zasadami wskazanymi
w rozdziale VIII ust. 3 zapytania swojego doświadczenia w sposób następujący:
a) 2 remonty organów posiadających status zabytku na podstawie umowy
o wartości min. 100.000,00 PLN brutto (każda z umów) - 15 pkt;
b) 3 i więcej remontów organów posiadających status zabytku na podstawie
umowy o wartości min. 100.000,00 PLN brutto (każda z umów) - 30 pkt.

Kontakt:
X. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1) Ks. Karol Galewski - Przedstawiciel Zamawiającego, tel. 62 784 0112, adres
poczty elektronicznej: pkg@op.pl (kontakt z zamawiającym);
2) Zbigniew Chromik - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zamówień
Publicznych Urzędu Miejskiego w Wieruszowie (Przedstawiciel beneficjenta
dofinansowania, w sprawach proceduralnych), tel. 62 783 2625.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.