dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Lesko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa powiat: Warszawa 22 443 14 13 zamowieniabzp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/128241/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 22 443 14 13 |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy Ul. Młynarskiej 43/45 Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy Ul. Młynarskiej 43/45 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", dla zadania pn.: ,,Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy Ul. Młynarskiej 43/45". CPV: 45000000-7, 60000000-8,45111300-1,71247000-1,71248000-8,45113000-2,71320000-7,45000000-7,45100000-8,71000000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00308956, ZP/JK/271/II-65/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 11:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/157066/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w pkt. 5.5. SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazane w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wskazane w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/128241/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 11:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JK/271/II-65/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", dla zadania pn.: ,,Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45". 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45113000-2 - Roboty na placu budowy 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 - Roboty budowlane 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Nazwa warunku: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Opis warunku: Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który: 1. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (zrealizował i zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania robót wyburzeniowych kubaturowych obiektów o łącznej wartości wykazanych dwóch realizacji nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. 2. dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: a) osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która posiada doświadczenie polegające na należytym opracowaniu dwóch zakończonych dokumentacji projektowych dla wyburzenia obiektów kubaturowych o kubaturze co najmniej 3000 m3 każda, dla których uzyskano decyzję pozwolenia na rozbiórkę lub dokonano zgłoszenia, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom; b) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, który w okresie ostatnich pięciu (5) lat kierowała dwoma zakończonymi robotami budowlanymi związanymi z całkowitą rozbiórką obiektów kubaturowych o kubaturze co najmniej 3000 m3 każda, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór Wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; b) dowody określające czy roboty wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są: o referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane; o jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; c) Wykazu osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt 18. SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem ustanowienia przez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i załączony do oferty zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SWZ. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży w systemie ofertę. 3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy wskazane we wzorze umowy Załącznik nr 1 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024