Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5962z ostatnich 7 dni
22998z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: DIAMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Budowlana 17
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
krystian.andrzejewski@diament.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189060
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: 10 000,00 PLN
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-O396/23 - Opracowanie innowacyjnych mieszanin ściernych w celu znaczącej poprawy parametrów pracy narzędzi do obróbki szkła

Część 1
SYSTEM ODZYSKU CIEPŁA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu odzysku ciepła z agregatów chłodzących maszyny produkcyjne o następujących minimalnych parametrach technicznych:
1.1 Współpraca z istniejącą siecią
1.1.1 Parametry istniejącej sieci
a) zima: 120/65 °C
b) lato: 70/35 °C
c) moc obiegu CO: 141 kW
d) moc obiegu CWU: 50 kW
e) przepływ wody obiegu CO: 2,2 m3/h
f) przepływ wody obiegu CWU: 0,86 m3/h
g) dopuszczalne ciśnienie w instalacji CO: 300 kPa
h) średnica przyłącza CO: DN 32
i) średnica przyłącza CWU: DN 25
1.2 Odzysk ciepła z chłodni sprężarkowej SCP-FC150
1.3 Wydajność grzewcza odzysku ciepła: 95 kW
1.4 Maksymalna temperatura odzysku ciepła: 90 °C
1.5 Objętość zbiornika zasobnikowego (wyposażonego dodatkowo w grzałkę elektryczną o mocy min. 3x2 kW) CWU: 500 l
1.6 Pojemność cieplna magazynu ciepła obiegu CO: 20 kWh
1.7 Po stronie wykonawcy leżą ponadto:
a) prace projektowe związane z przygotowanie projektu modernizacji węzła cieplnego z systemem odzysku ciepła;
b) prace montażowe;
c) prace instalacyjne;
d) uruchomienie;
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.: schematy hydrauliczne, schematy elektryczne oraz raporty z testów
f) Szkolenie z obsługi;
g) wszelkie niezbędne materiały i prace związane z dostosowaniem istniejącej infrastruktury.
2. Oferowane system musi być fabrycznie nowy.
3. Urządzenie musi posiadać certyfikat CE.
4. Zakres zamówienia obejmuje wszelkie niezbędne prace i materiały związane z wykonaniem inwestycji, w tym przystosowania istniejącego układu do współpracy z modułem odzysku ciepła oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy hydraulicznych i elektrycznych, m.in.: wszystkie niezbędne materiały i oprzyrządowanie, w tym: moduł odzysku ciepła, rury, przepusty, pompy, zawory, przepustnice, zbiorniki, termoizolacje, konstrukcje wsporcze, kable, przewody, sterowanie, zabezpieczenia elektryczne oraz inne komponenty elektryczne.
5. Wymagany czas reakcji serwisu (w okresie gwarancji) w przypadku awarii:
- do 24 h - przyjazd serwisanta w przypadku awarii krytycznej.
Przez awarię krytyczną rozumie się awarię, która uniemożliwia zamawiającemu korzystanie z systemu.
6. Wymagany termin gwarancji: min. 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączone z użytku. Udzielona przez gwarancja musi być bezwarunkowa, w szczególności musi obejmować wszystkie elementy konstrukcyjne systemu.
7. Wykonawca zagwarantuje dostępność części zamiennych oraz dokumentacji tych części przez okres min. 10 lat od dostawy.
8. Miejsce dostawy: Ul. Budowlana 17, 88-100 Inowrocław.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
11. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
12. Zasady rozliczania:
Zaliczka 30% - po podpisaniu umowy;
Zaliczka 50% - przed dostarczeniem maszyny, po zgłoszeniu gotowości do transportu;
Zapłata 20% po montażu urządzenia, uruchomieniu, odbiorze technicznym i szkoleniu operatorów, potwierdzonym bezusterkowym protokołem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Dopuszcza się zmianę ww. zasad wyłącznie w przypadku zaproponowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego.
Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki. Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki.
13. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 10 000,00 PLN
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 44622000-6

Dokument nr: 2024-66625-189060, 4/ZK/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-14
3. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Bazy konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
inowrocławski
Gmina
Inowrocław
Miejscowość
Inowrocław
8. Miejsce dostawy: Ul. Budowlana 17, 88-100 Inowrocław.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w Wytycznych dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz w następujących przypadkach:
1.1 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w tym na skutek wystąpienia siły wyższej,
1.2 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od wykonawcy lub okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
1.3 konieczności wprowadzenia zmian, w tym: przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek istotnych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
1.4 konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy w przypadku zaistnienia możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem iż cena zaproponowana w ofercie nie ulegnie podwyższeniu;
1.5 Konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy, polegających na zamianie zaoferowanego sprzętu na inny niż ten który został szczegółowo opisany i wymieniony w ofercie Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach:
- sprzęt został wycofany z produkcji oraz nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów,
- zaoferowany sprzęt zamienny posiada parametry nie gorsze od tego, który został zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie,
- funkcja oraz przeznaczenie sprzętu pozostaje bez zmian,
- cena zaoferowanego sprzętu nie będzie wyższa niż cena podana w ofercie Wykonawcy.
- dokonanie zmiany umowy jest możliwe jedynie w przypadku wystąpienia łącznie, wszystkich wymienionych powyżej okoliczności oraz po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
1.6 w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, a mającego wpływ na realizację zamówienia,
1.7 w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów.
2. Powyższe nie wyłącza prawa Zamawiającego do zmian umowy, które nie są istotne.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1.1 W zakresie podsiadania uprawnień do prowadzenia działalności Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych o pomp ciepła - certyfikat UDT.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej 3 zamówienia obejmujące dostawę systemów odzysku ciepła.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. Zakres wykluczenia
2.1 W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2.2 Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów:
- art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
- Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
3. Z postępowania wyklucza się wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta zostanie przygotowana zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
a) formularz parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) certyfikat UDT potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie instalowania i konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych 1 pomp ciepła;
c) wyliczenia dla rocznej ilości odzyskanej energii i rocznej ilości ograniczenia emisji CO2 oferowanego rozwiązania;
d) wykaz zrealizowanych zamówień, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z dowodami określającymi, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane. Dopuszcza złożenie dowodów potwierdzających należyte wykonanie wykazywanych zamówień;
e) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
f) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
UWAGA: Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. c i d, gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w punktach c i d, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
Oferta i dokumenty o których mowa w pkt. IX.2 winny zostać przesłane w formie skanu oryginału dokumentu podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź jako dokumenty elektroniczne opatrzone podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany, podpis zaufany, podpis osobisty).
UWAGA: jeżeli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wytworzone zostały jako dokument elektroniczny, Wykonawca przekazuje te dokumenty. W przypadku dokumentów wystawionych w formie papierowej, wykonawca dokonuje potwierdzenia za zgodność.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
11. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
12. Zasady rozliczania:
Zaliczka 30% - po podpisaniu umowy;
Zaliczka 50% - przed dostarczeniem maszyny, po zgłoszeniu gotowości do transportu;
Zapłata 20% po montażu urządzenia, uruchomieniu, odbiorze technicznym i szkoleniu operatorów, potwierdzonym bezusterkowym protokołem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Dopuszcza się zmianę ww. zasad wyłącznie w przypadku zaproponowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego.
Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki. Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki.
13. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 10 000,00 PLN

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-30
Data ostatniej zmiany
2024-04-30 17:57:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 50%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji 20%
- zaoferowany termin gwarancji: 12 miesięcy: 0 pkt.
- zaoferowany termin gwarancji: 18 miesięcy: 2 pkt.
- zaoferowany termin gwarancji: 24 miesiące: 6 pkt.
- zaoferowany termin gwarancji: 30 miesięcy: 12 pkt.
- zaoferowany termin gwarancji: 36 miesięcy: 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Parametry techniczne (jakość) 10%
Ocenie podlegać będzie dodatkowa funkcjonalność oferowanego systemu - wyposażenie w moduł zdalnego dostępu.
Za zaoferowanie powyższego parametru oferta otrzyma 10 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
KRYTERIA ŚRODOWISKOWE
Roczna ilość odzyskanej energii: 10%
Roczna ilość ograniczenia emisji CO2: [tCO2]: 10%
Ocena zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krystian Andrzejewski
tel.:
e-mail: krystian.andrzejewski@diament.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.