wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ełk ul. T. Kościuszki 28A 19-300 Ełk powiat: ełcki tel.: +(87) 619 45 00, tel. 87 619 45 53, tel. 87 619 45 36 ug@elk.gmina.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ełk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +(87) 619 45 0 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Ełk" zapraszamydo składania ofert na opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Ełk". Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje usługę opracowania szczegółowych założeń wyjściowych do projektowania i wykonania robót budowlanych w formie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Ełk". Zadanie polega na przebudowie i dostosowaniu budynku warsztatowo- garażowo-biurowego po byłej stacji obsługi PKS do wymaganych funkcji, aby pełnić siedzibę Zakładu Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o. o.. Szczegółowy opis przedmiotu został zwarty w załączniku nr 1 do projektu umowy (OPZ). 22.2. INFORMACJE DODATKOWE o Uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy - Załącznik nr 2 do zapytania. Dokument nr: KZP.271.2.13.2024 Składanie ofert: MIEJSCE, TERMIN i FORMA SKŁADANIA OFERT TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 09.05.2024 r. godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 6.2. Forma składania ofert: o drogą elektroniczną na adres mailowy ug@elk.gmina.pl z nazwą zamówienia w tytule wiadomości (podpisany skan oferty). Wskazane ustawienie w programie poczty elektronicznej nadawcy potwierdzenie odczytu o drogą pisemną złożyć w siedzibie zamawiającego w nieprzezroczystej kopercie odpowiednio zabezpieczonej, opisanej wg poniższego wzoru: 6.1. 4Nazwa wykonawcy Gmina Ełk ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk zapytanie ofertowe Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego potrzeby gospodarki Gminy Ełk" Oferty składane drogą pisemną na należy dostarczyć do komunalnej siedziby zamawiającego: Gmina Ełk, KZP.271.2.13.2024 ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk, parter lub przesłać drogą pocztową na adres NIE OTWIERAĆ DO DNIA 09 maja 2024 r. DO GODZ: 10:00 Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 3.1. Termin wykonania zadania: w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 50 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: o Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszej dokumentacji z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców. o Ilekroć w treści niniejszego zapytania ofertowego wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania. 1.1 Użyte w Zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie: o o o o o ,,Zamawiający" - Gmina Ełk, ,,Zapytanie ofertowe"- zaproszenie do składania ofert - opis szczególnych zasad udziału w postępowaniu wraz z warunkami umownymi realizacji zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych. ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego Zapytania. ,,Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został opisany w punkcie 2. ,,Wykonawca" - podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem. 2.3. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: o nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu opracowania PFU lub projektu budowlanego dla potrzeb budowy/przebudowy budynku usługowego lub produkcyjnego wraz z kotłownią o pow. zabudowy min. 2000 m 2 . W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada Wykaz usług (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. o dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 5.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. 35.3. Zawartość oferty: - wypełniony formularz oferty cenowej (Zał. nr 1 Zapytania), - wypełniony wykaz usług (Zał. nr 3 do Zapytania) Ofertę należy złożyć w formie oryginału. 5.4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 5.5. Kryteria wyboru ofert: Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria i ich wagi, przy czym 1% = 1 pkt: a) Cena (C) - waga kryterium 80%; b) Termin (T) - waga kryterium 20%; Cena (C) - waga 80% cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 80 pkt cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu c) d) 1) 2) 3) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia: waga 20% - Wartość punktowa T w Kryterium Termin wyliczana będzie na podstawie informacji wskazanej w formularzu ofertowym o skróceniu przez Wykonawcę terminu, w którym Wykonawca zrealizuje przedmiot Zamówienia. Zamawiający zastrzega, że termin wykonania zamówienia wynosi 50 dni i Wykonawca deklarując skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, może składać propozycję skrócenia terminu wyłącznie na okres 1/6 miesiąca lub wielokrotności tego terminu. Punktacja będzie obliczania zgodnie z następującymi zasadami: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 5 do 10 dni od maksymalnego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego - 5 punktów, Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 11 do 14 dni od maksymalnego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego - 10 punktów, Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 15 dni i więcej od maksymalnego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego - 20 punktów. UWAGA: Do umowy zostanie wpisany termin deklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty i takim terminem będzie związany Wykonawca wraz ze wszystkimi jego konsekwencjami. W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez zamawiającego. Wymaga się, aby oferta była dostarczona w zamkniętej kopercie /opakowaniu/, która będzie zabezpieczona w sposób uniemożliwiający odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku oznaczenia koperty /opakowania/, w której znajduje się oferta wykonawcy. 7. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY 7.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 7.2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 7.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 8.1. Zamawiający zastrzega prawo do: a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zapytaniu lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu, b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania, d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, e) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu ofertowym, f) wyłącznej interpretacji zapisów Zapytania ofertowego, g) uzupełnienia w zakresie materiałów i technologii realizacji robót, h) rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia, i) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary umowne za niewywiązywanie się z umowy, 8.2. Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert. Uwagi: 9. KLAUZULA INFORMACYJNA 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje się, że: 5? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ełk, ul. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, ? Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: iod@elk.gmina.pl lub pisemnie na adres Administratora danych, ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Ełk", nr postępowania KZP.271.2.13.2024, prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych), ? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. ? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. - Szczegółowe klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem jest Gmina Ełk reprezentowana przez Wójta Gminy Ełk zawarte są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.elk.gmina.pl zakładka Ochrona Danych Osobowych ----------------------------------------------------------- * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 4. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 4.1. Sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - drogą elektroniczną lub pisemną. 4.2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: W sprawach formalnych: - Magdalena Prostko - tel. 87 619 45 53; W sprawach merytorycznych: - Sebastian Pyzalski - tel. 87 619 45 36. |
© eurobudowa.pl 2004-2024