Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ełk
ul. T. Kościuszki 28A
19-300 Ełk
powiat: ełcki
tel.: +(87) 619 45 00, tel. 87 619 45 53, tel. 87 619 45 36
ug@elk.gmina.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +(87) 619 45 0
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania
pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby
gospodarki komunalnej Gminy Ełk"
zapraszamydo składania ofert na opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego
dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki
komunalnej Gminy Ełk". Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130 000
zł netto, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę opracowania szczegółowych założeń wyjściowych do
projektowania i wykonania robót budowlanych w formie programu funkcjonalno-użytkowego dla
zadania inwestycyjnego pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki
komunalnej Gminy Ełk". Zadanie polega na przebudowie i dostosowaniu budynku warsztatowo-
garażowo-biurowego po byłej stacji obsługi PKS do wymaganych funkcji, aby pełnić siedzibę
Zakładu Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o. o..
Szczegółowy opis przedmiotu został zwarty w załączniku nr 1 do projektu umowy (OPZ).
22.2. INFORMACJE DODATKOWE
o Uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy - Załącznik nr 2
do zapytania.

Dokument nr: KZP.271.2.13.2024

Składanie ofert:
MIEJSCE, TERMIN i FORMA SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 09.05.2024 r. godz. 10:00. Oferty złożone po tym
terminie nie będą rozpatrywane.
6.2. Forma składania ofert:
o drogą elektroniczną na adres mailowy ug@elk.gmina.pl z nazwą zamówienia w tytule
wiadomości (podpisany skan oferty). Wskazane ustawienie w programie poczty
elektronicznej nadawcy potwierdzenie odczytu
o drogą pisemną złożyć w siedzibie zamawiającego w nieprzezroczystej kopercie
odpowiednio zabezpieczonej, opisanej wg poniższego wzoru:
6.1.
4Nazwa wykonawcy
Gmina Ełk
ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
zapytanie ofertowe
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku
zdegradowanego
potrzeby
gospodarki
Gminy Ełk"
Oferty składane
drogą pisemną na należy
dostarczyć
do komunalnej
siedziby zamawiającego:
Gmina Ełk,
KZP.271.2.13.2024
ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk, parter lub przesłać drogą pocztową na adres
NIE OTWIERAĆ DO DNIA 09 maja 2024 r. DO GODZ: 10:00

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Termin wykonania zadania: w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę jednak nie dłużej
niż w ciągu 50 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
o Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszej dokumentacji z zachowaniem zasady
konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
o Ilekroć w treści niniejszego zapytania ofertowego wskazano akty prawne należy przyjąć, że
zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego
postępowania.
1.1 Użyte w Zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie:
o
o
o
o
o
,,Zamawiający" - Gmina Ełk,
,,Zapytanie ofertowe"- zaproszenie do składania ofert - opis szczególnych zasad
udziału w postępowaniu wraz z warunkami umownymi realizacji zamówienia o
wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie
niniejszego Zapytania.
,,Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot
został opisany w punkcie 2.
,,Wykonawca" - podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na
wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania
Zamówienia.
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym
znakiem.
2.3. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY:
o nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),
wykonał należycie minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu opracowania PFU
lub projektu budowlanego dla potrzeb budowy/przebudowy budynku usługowego lub
produkcyjnego wraz z kotłownią o pow. zabudowy min. 2000 m 2 . W celu wykazania
spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada Wykaz usług
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego)
wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
należycie.
o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
o dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
5.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie
odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i
złożeniem oferty.
5.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
35.3. Zawartość oferty:
- wypełniony formularz oferty cenowej (Zał. nr 1 Zapytania),
- wypełniony wykaz usług (Zał. nr 3 do Zapytania)
Ofertę należy złożyć w formie oryginału.
5.4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć
obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
towarów i usług.
5.5. Kryteria wyboru ofert:
Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o
następujące kryteria i ich wagi, przy czym 1% = 1 pkt:
a) Cena (C) - waga kryterium 80%;
b) Termin (T) - waga kryterium 20%;
Cena (C) - waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 80 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
c)
d)
1)
2)
3)
Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia: waga 20% - Wartość punktowa T w
Kryterium Termin wyliczana będzie na podstawie informacji wskazanej w formularzu
ofertowym o skróceniu przez Wykonawcę terminu, w którym Wykonawca zrealizuje
przedmiot Zamówienia. Zamawiający zastrzega, że termin wykonania zamówienia wynosi 50
dni i Wykonawca deklarując skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, może
składać propozycję skrócenia terminu wyłącznie na okres 1/6 miesiąca lub wielokrotności
tego terminu. Punktacja będzie obliczania zgodnie z następującymi zasadami:
Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 5 do 10 dni od maksymalnego
terminu wyznaczonego przez Zamawiającego - 5 punktów,
Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 11 do 14 dni od maksymalnego
terminu wyznaczonego przez Zamawiającego - 10 punktów,
Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 15 dni i więcej od maksymalnego
terminu wyznaczonego przez Zamawiającego - 20 punktów.
UWAGA: Do umowy zostanie wpisany termin deklarowany przez Wykonawcę w Formularzu
oferty i takim terminem będzie związany Wykonawca wraz ze wszystkimi jego
konsekwencjami.
W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za
termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez zamawiającego.
Wymaga się, aby oferta była dostarczona w zamkniętej kopercie /opakowaniu/, która będzie
zabezpieczona w sposób uniemożliwiający odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia
opakowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku
oznaczenia koperty /opakowania/, w której znajduje się oferta wykonawcy.
7. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY
7.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty otrzymania
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
7.2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
7.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
8.1. Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zapytaniu lub uznania,
że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie
postępowania,
d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu ofertowym,
f) wyłącznej interpretacji zapisów Zapytania ofertowego,
g) uzupełnienia w zakresie materiałów i technologii realizacji robót,
h) rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia,
i) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub
któremu naliczył kary umowne za niewywiązywanie się z umowy,
8.2. Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.

Uwagi:
9. KLAUZULA INFORMACYJNA
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuje się, że:
5? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ełk, ul. Kościuszki 28A, 19-300
Ełk,
? Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować
się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: iod@elk.gmina.pl
lub pisemnie na adres Administratora danych,
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie Programu
Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. ,,Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby
gospodarki komunalnej Gminy Ełk", nr postępowania KZP.271.2.13.2024, prowadzonym w
procedurze zapytania ofertowego (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych),
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej
z dnia 26 września 2001 r. oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach
o archiwizacji.
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
- Szczegółowe klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem
jest Gmina Ełk reprezentowana przez Wójta Gminy Ełk zawarte są na stronie internetowej
Zamawiającego pod adresem: www.bip.elk.gmina.pl zakładka Ochrona Danych Osobowych
-----------------------------------------------------------
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.

Kontakt:
4. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
4.1. Sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - drogą elektroniczną
lub pisemną.
4.2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
W sprawach formalnych:
- Magdalena Prostko - tel. 87 619 45 53;
W sprawach merytorycznych:
- Sebastian Pyzalski - tel. 87 619 45 36.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.