Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty remontowe nawierzchni sportowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty remontowe nawierzchni sportowych

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
Pl. Evry 4
34-400 Nowy Targ
powiat: nowotarski
przetargi@mcsir.nowytarg.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/922679
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Targ
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu ,,Sportowa Polska 2022"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni sportowych poprzez wymianę nawierzchni piłkarskich na nową sztuczną trawę na Stadionie Miejskim im. Piłsudskiego oraz stadionie przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu w ramach programu ,,Sportowa Polska 2022".
Zakres prac obejmuje dwie części:
Część 1 - Remont nawierzchni piłkarskiej na Stadionie Miejskim w Nowym Targu.
Zadanie dotyczy remontu płyty boiska w zakresie:
Roboty remontowe obejmują wymianę całej istniejącej sztucznej murawy boiska piłkarskiego o powierzchni 7 318,00m2 na nową nisko-zasypową sztuczną murawę.
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa, na którą składa się:
Załącznik nr 6 cz. 1 - Przedmiar Robót (4 poz. koszt.) określający zakres prac remontowych;
Załącznik nr 7 cz. 1a - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w tym wymagania dotyczące nawierzchni określone w części ST 2. Nawierzchnia boiska piłkarskiego;
Załącznik nr 7 cz. 1b - Część graficzna projektu - Stadion Miejski.
Zamawiający po zrealizowaniu zadania wymaga uzyskanie certyfikacji dla wykonanej nawierzchni przeznaczonej do rozgrywek ligowych PZPN na poziomie FIFA Quality Pro.
W ramach zamówienia w cenie ryczałtowej wykonawca uwzględni wymianę na stadionie miejskim istniejącego kompletu (dwóch) bramek meczowych (7,32x2,44m) tulejowanych na nowe.
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni sportowych poprzez wymianę nawierzchni piłkarskich na nową sztuczną trawę na Stadionie Miejskim im. Piłsudskiego oraz stadionie przy Miejskiej Hali Gorce w Nowym Targu w ramach programu ,,Sportowa Polska 2022".
Zakres prac obejmuje dwie części:
Część 2 - Remont nawierzchni piłkarskiej przy Miejskiej Hali ,,Gorce" w Nowym Targu.
Zadanie dotyczy remontu płyty boiska w zakresie:
Roboty remontowe obejmują wymianę całej istniejącej naturalnej murawy boiska piłkarskiego o powierzchni 2 853,00m2 na nową bez-zasypową sztuczną murawę.
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik nr 6 cz. 2 - Przedmiar Robót (22 poz. koszt.) określający zakres prac remontowych;
Załącznik nr 7 cz. 2a - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w tym wymagania dotyczące nawierzchni określone w części ST 5. Nawierzchnia boiska piłkarskiego.
Załącznik nr 7 cz. 2b - Część graficzna projektu - Stadion Gorce.
W ramach zamówienia w cenie ryczałtowej wykonawca uwzględni dostawę i montaż nowego kompletu (dwóch) bramek (5x2m) tulejowanych oraz czterech bramek przenośnych treningowych (5x2m).
W trakcie realizacji zadania wykonawca uwzględnia zastosowanie linii pomocniczych (np. żółtych) dla wydzielenia dodatkowych pól treningowych wg wskazania i uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie linii dodatkowych - treningowych poprzez ich malowanie.

CPV: 45000000-7, 45453000-7,45236110-4,45236119-7,39293300-5

Dokument nr: 2024/BZP 00309059, MCSiR.262.1.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych" z dnia 12 kwietnia 2012r. (Dz. U. z 2017r. poz. 2247).
7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
8. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w Rozdziale XXII SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/922679
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.