Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5962z ostatnich 7 dni
22998z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa filtrów powietrza, asortymentu materiałów elektrycznych, budowlanych,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa filtrów powietrza, asortymentu materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarskich, hydraulicznych oraz kółek

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy
ul. Alpejska 42
04-628 Warszawa
powiat: Warszawa
mmarzec@ikard.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
roczne dostawy filtrów powietrza, asortymentu materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarskich, hydraulicznych oraz
kółek na potrzeby Narodowego Instytutu Kardiologii Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Państwowego Instytutu
Badawczego - w sześciu częściach.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Część 1
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy filtrów powietrza
1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu ceny rynkowej:
1.1. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto
PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C.
1.1.1. Filtry powietrza są wykorzystywane w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości
w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami filtrów wykorzystywanych w ciągu kolejnych 12
miesięcy przez Instytut.
1.1.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Instytutu.
Część 2
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów elektrycznych
1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu:
1.1. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto
PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C.
1.1.1. Asortyment materiałów elektrycznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu.
Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu
kolejnych 12 miesięcy przez Instytut.
1.1.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Instytutu.
Część 3
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów budowlanych
1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu:
1.2. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto
PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C.
1.2.1. Asortyment materiałów elektrycznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu.
Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu
kolejnych 12 miesięcy przez Instytut.
1.2.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Instytutu.
Część 4
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów ślusarskich
1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu:
1.3. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto
PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C.
1.3.1. Asortyment materiałów ślusarskich jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu.
Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu
kolejnych 12 miesięcy przez Instytut.
1.3.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Instytutu.
Część 5
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów hydraulicznych
1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu:
1.4. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto
PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C.
1.4.1. Asortyment materiałów hydraulicznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu
Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania
w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut.
1.4.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Instytutu.
Część 6
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kółek
2. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu:
1.5. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto
PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C.
1.5.1. Asortyment materiałów hydraulicznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu
Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania
w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut.
1.5.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
Instytutu.

CPV: 42514310-8, 31680000-6, 31682000-0, 44900000-9, 44100000-1

Dokument nr: IK.AG.A.065.014.2024

Składanie ofert:
6. TERMIN SKŁADANIA odpowiedzi na zapytanie w ramach szacowania wartości zamówienia: do dnia
15.05.2024 r. do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
Czas trwania umowy: planowy termin trwania umowy na każdą z części to 12 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
5. Celem niniejszego postępowania jest oszacowanie wartości zamówienia.
6. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z 23 kwietnia 1964 r.-Kodeks cywilny,
jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny lub Prawo zamówień publicznych.
7. Niniejsze zapytanie nie jest elementem jakiegokolwiek postępowania o udzielenie zamówienia w związku
z czym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie lub jego
anulowania bez podawania przyczyny.
1.1. Wynagrodzenie za realizację dostawy będzie wypłacane 60 dni od otrzymania zamówionego asortymentu.
III. SPOSÓB WYCENY
1. W odpowiedzi na niniejsze zapytanie prosimy przedstawić wycenę osobno dla każdej części 1, 2, 3, 4, 5
i 6 zamówienia, obejmującą cenę całkowitą za wykonanie całego zakresu zamówienia w poszczególnych
częściach, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie wyceny tylko dla wybranej części zapytania.
3. Wycena powinna zawierać cenę netto za każdą sztukę asortymentu, wartość netto za dany asortyment,
wskazanie stawki podatku VAT oraz wartość ceny brutto.
4. Wycenę prosimy przesłać na formularzu załączonym na adres e-mail: mmarzec@ikard.pl, w formie
załącznika excel do e-maila.
5. Zamawiający nie będzie uwzględniał wycen, które są sporządzone niezgodnie z niniejszym zapytaniem.

Uwagi:
Klauzula Informacyjna dla kontrahentów Instytutu
1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy
Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, przy ul. Alpejskiej 42 (kod pocztowy: 04-628).
2. Inspektor ochrony danych
Nad prawidłowością przetwarzania Państwa danych osobowych czuwa wyznaczony przez Administratora Inspektor Ochrony
Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod@ikard.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych czynności (w zależności od charakteru
i etapu współpracy):
podjęcia działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy zawartej z Administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b
RODO1
;
realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z prawa zamówień publicznych2 zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z konieczności udzielania informacji publicznej3 zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. c RODO;
prowadzenia ksiąg rachunkowych4 oraz rozliczeń podatkowych5 zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora w związku z prowadzoną przez niego działalnością, zgodnie z art.
6 ust. 1 lit. b oraz f RODO.
4. Okres przechowywania danych
Okres przechowywania Państwa danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie
zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, czyli przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał
obowiązek podatkowy. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli z przepisów prawa wynikać będzie dłuższy okres przedawnienia
roszczeń związanych z umową.
5. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które świadczą na rzecz Administratora usługi prawne, IT,
marketingowe oraz analityczne.
6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Państwa dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych, chyba, że taki obowiązek wynika
z przepisów prawa.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Mają Państwo również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(na adres UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia z Państwem umowy. Państwa dane nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie będą poddawane profilowaniu.

Kontakt:
4. Osoby upoważniona do kontaktów
4.1. w sprawach proceduralnych postępowania: Monika Marzec, e-mail: mmarzec@ikard.pl
4.2. w sprawach asortymentowych postępowania: Mariusz Dalba, e-mail: mdalba@ikard.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.