Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o
ul. Okrężna 9
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
tel. 014 630-06-20 / fax 626-96-42, tel. (014) 630-06-24
zamowienia@mpk.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 014 630-06-20 /
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja Warunków Zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA; Modernizacja budynku przy Ul. Wojska Polskiego w Tarnowie
III. Opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
Modernizacja budynku przy Ul. Wojska Polskiego w Tarnowie
Rodzaj zamówienia - robota budowlana
Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia określa załączniku nr 1 do SWZ i załącznik 1 a przedmiar robót - jest pomocniczy do sporządzenia końcowej oferty Wymagane warunki gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 lata - (36 miesięcy) gwarancji na prace budowlane wykonane w trakcie realizacji zamówienia.

Dokument nr: PPU-PN/8/Z/2024

Otwarcie ofert: Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego
MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, Ul. Okrężna 9, 33-100 Tarnów, pokój nr 2 Otwarcie ofert dnia 14.05.2024 r. o godz. 10:05

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego.
MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, Ul. Okrężna 9, 33-100 Tarnów, pokój nr 2 do dnia 14.05.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji zamówienia : do 120 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z poźn.zm.] - dalej ustawy PZP, zgodnie z regulaminem obowiązującym w MPK Spółka z o.o. w Tarnowie- zamówienie sektorowe.
Niniejsze zamówienie jest złożone dla realizacji przedmiotu działalności
MPK Spółka z.o.o.
IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2] Płatność przelewem na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wystawionej prawidłowo i zgodnie z umową faktury potwierdzającej wykonanie i zakończenie przedmiotu zamówienia zgodnie z podpisanym przez Strony protokołem zdawczo - odbiorczym ,,bez uwag".
3) Zamawiający akceptuje możliwość otrzymania e-faktury na adres email: faktury@mpk.tarnow.pl
4) Zamawiający akceptuje ustrukturyzowane faktury elektroniczne, o których mowa w Ustawie
z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno -prywatnym
VIII. Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące :
o posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi [dokument),
o posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oświadczenie wykonawcy w Formularzu ofertowym),
o posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - (oświadczenie wykonawcy w Formularzu ofertowym),
o spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszym SWZ.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu.
Zamawiający oceni spełnienie warunków, o których mowa w pkt VIII.l., poprzez weryfikację przedłożonych przez wykonawcę dokumentów określonych w pkt. VIII a i VIII b.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
b) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków,
c) brak jakiegokolwiek dokumentu spowoduje bezwzględne wykluczenie Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę która:
o jest niezgodna z treścią SWZ
o jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
VIII a. Dokumenty bezwzględnie wymagane:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 2 do SWZ oraz kosztorys ofertowy. Oferent musi wycenić wszystkie prace niezbędne do wykonania zakresu rzeczowego
z uwzględnieniem wszystkich kosztów. kosztów pomocniczy i organizacji robót, zgodnie z przepisami PHP. Dołączony kosztorys ofertowy jest niezbędny Zamawiającemu do porównania cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych i innymi oferentami jak i określenia robót dodatkowych . zamiennych lub zmniejszenia zakresu rzeczowego.
2. Dokument, potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Wykaz robót budowlanych: wykonał robotę budowlaną , co najmniej 1-ną na kwotę 20 000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ
4. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
VIIIb. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę
- dokumenty muszą być podpisane (pod rygorem odrzucenia oferty) przez osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu,
- dokument ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania stron w postępowaniu, podpisany przez pozostałe podmioty,
Po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy należy dostarczyć umowę konsorcjum która musi określać:
o zakres prac do wykonania i odpowiedzialności przez każdego Partnera,
o upoważnienie jednego Lidera do reprezentowania pozostałych,
o termin obowiązywania umowy nie może być krótszy od terminu realizacji zamówienia itd. Nie spełnienie warunków dotyczących żądanych dokumentów zawartych w pkt. VIII oraz VIII a i b będzie podstawą do wykluczenia lub odrzucenia oferty. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi zainteresowanego Wykonawcę.
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SWZ.
Pytania wykonawców muszą być formułowane: na piśmie na adres: MPK Spółka z o.o. w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Okrężna 9, telefonicznie: 14 630 0624, lub e-mailem: zamowienia@mpk.tarnow.pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali SWZ.
X. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. Termin związania ofertą
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
XII. Opis przygotowania oferty
1. Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego SWZ.
2. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.
3. Wykonawcy składają oferty zgodnie z wymogami SWZ.
4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
5. Oferta nie może zawierać błędów w obliczeniu ceny. Cena powinna być przygotowana z należytą starannością i uwzględniać okres określony jako termin realizacji zamówienia (pkt. VII).
6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie załączniki do oferty oraz strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli wykonawcy.
8. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
9. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.
10. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty, po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy, musi być załączona umowa konsorcyjna.
11. Wykonawca winien zamieścić ofertę oraz inne wymienione dokumenty w jednej kopercie. Kopertę należy zaadresować:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Okrężna 9, 33 - 100 Tarnów oraz napisać: ,,Modernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego w Tarnowie"
Nie otwierać przed dniem 14.05.2024 r.
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, na odwrocie koperty należy podać nazwę i adres wykonawcy.
Ofertę złożoną po upływie terminu składania ofert Zamawiający zwróci niezwłocznie wykonawcy.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty.
Oferent nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania
XIV. Opis sposobu obliczenia ceny i kryteria wyboru oferty: 1. Sposób obliczania ceny:
1.1. Koszty wszelkich materiałów i usługi w zakresie przedmiotu zamówienia pokrywa wykonawca w ramach wynagrodzenia,
1.2. Cena oferty musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny,
1.3. Cena oferty musi być podana w PLN, cyfrowo, z uwzględnieniem należnego podatku VAT, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie przeliczania(końcówki
z trzeciego miejsca od 0 do 4 zostaną zaokrąglone w dół, a cyfry od 5 do 9 zostaną zaokrąglone w górę) oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza ofertowego. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia.
1.4. Ceny oferty, musi zawierać w sobie wartość roboty budowlanej określoną w oparciu
o przedmiot zamówienia, a także wszelkie dodatkowe czynniki cenotwórcze związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, czyli:
- koszty wynikające z udzielania gwarancji,
- zakup materiałów zgodnie z SWZ (kosztorys]
- podatki itp. naliczone według aktualnie obowiązujących przepisów oraz ewentualnie zastosowane rabaty.
- wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy z materiałów własnych, zgodnych z obowiązującymi normami i wymaganiami Zamawiającego, których koszt zakupu i dostawy na teren budowy objęty jest kwotą wynagrodzenia za wykonanie umowy.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych poIskich(PLN). Cena oferty musi być podana w złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie.
2. Kryteria wyboru oferty:
2.1. Kryterium wyboru:
OPIS KRYTERIUM WAGA
Łączna cena brutto oferty 100,00%
2.2. Zamawiający oceni i porówna złożone oferty,
2.3. Wykonawca oblicza cenę (łącznie z podatkiem VAT) na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i wpisuje wynik cyfrowo i słownie do formularza, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie na poszczególne rodzaje opon , zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3. Za ofertę najkorzystniejszą w zostanie uznana oferta z najniższą ceną, która spełnia wszystkie
wymagania określone w niniejszej specyfikacji.
4. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
XV. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Po wyborze oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru.
2. Termin zawarcia umowy zostanie ustalony przez zamawiającego. Umowa zostanie zawarta w siedzibie zamawiającego.
XVI. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVII. Warunki umowy
Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający w tej umowie zawarł istotne dla niego warunki.
XVIII. Inne uwagi
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli złożona oferta przekroczy wartość jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
2. Do prowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków zapytania ofertowego bądź też zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert w dowolnym etapie postępowania przed jego rozstrzygnięciem i bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych i Handlu Paliwami Maria Wieczorek tel. (014) 630-06-24
w sprawie przedmiotu zamówienia. Godziny kontaktu: 7:30 do 14:00 oraz e-mailem: zamowienia@mpk.tarnow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.