dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa farb maskujących |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
1 Regionalna Baza Logistyczna ul. Ciasna 7 78-600 Wałcz powiat: wałecki tel. 261472424, 261 472 543 1rblog@ron.mil.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261472424, 261 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Obraz tła stopki zapraszamy do złożenia oferty na: 2. Przedmiot zamówienia: DOSTAWA farb maskujących. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 1. Dokument nr: 1/OJB/ZZ/ŚB/2024 Otwarcie ofert: 7. Termin otwarcia ofert: 15.05.2024 r., godz. 10.00. Składanie ofert: 6. Miejsce, termin złożenia oferty: Ul. Wojska Polskiego 76/5, 78-600 Wałcz, do 14.05.2024 r. godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r. 5. DOSTAWA na koszt i ryzyko Wykonawcy do Odbiorców zgodnie z planem dostaw: Załącznik nr 2. Wymagania: 8. Warunki płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury (faktura i protokół przyjęcia). 9. Termin związania ofertą: 30 dni. 11. Zamawiający dopuszczalnie dopuszcza składania ofert częściowych*. 12. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: cena -100 %. C of.n. Cn =-----------------------x 100 Cof.b. gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena C of.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej 1) Oferty za kryterium ,,cena" będą rozpatrywane w odniesieniu do każdej części (zadania). 2) Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. 13. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w postępowaniu: certyfikat zgodności z wymaganiami zawartymi w NO-80-A200;2021 wydany przez WITI. 14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) Po zatwierdzeniu przez Wnioskującego protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.1rblog.wp.mil.pl b) Osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty, c) zamówienie lub umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 15. Sposób przygotowania oferty cenowej: 1) Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2) Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby Wykonawca: a) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania), b) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty, c) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty. 3) Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert. 4) Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA CENOWA na: ,,Dostawę farb maskujących, nr sprawy według rejestru 1/OiB/ZZ/ŚB/2024 nie otwierać do dnia 15.05.2024 r. do godziny 10.00" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). 5) Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6) W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy. 7) Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9) Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt 4 i przesłać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia po następujących cenach: Dostawa farb maskujących _(zgodnie z asortymentem podanym w wykazie)_ Lp. Asortyment J.m. Ogółem Cena netto Wartość netto kol. 4x5 Stawka VAT Wartość brutto kol.6x7 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Farba epoksydowa podkładowa + utwardzacz pod farby specjalne maskujące BW 400 RAL 1011 L 360 2 Farba specjalna maskująca brązowa BW400-8027 lub Inerta 70 PN 33 L 145 3 Farba specjalna maskująca czarna BW400-9021 lub Inerta 70 PN 44 L 80 4 Farba specjalna maskująca zielona BW400-6031 lub Inerta 70 PN 11 L 800 5 Rozcieńczalnik do farb specjalnych maskujących BR-400-50 lub TEKNOSOLV 9521 L 490 6 Rozcieńczalnik do farb epoksydowych pod farby specjalne maskujące BP450-1000 lub Inerta Primer 5 L 80 OGÓŁEM (suma kol.8} słowna wartość netto:, słowna wartość brutto: 1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. 2. Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U . z 2022 r., poz. 835) 3. Do oferty załączam następujące dokumenty: a) ......................... b) ......................... (czytelny podpis osoby upoważnionej) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień klasycznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.) Uwagi: 17. Ochrona Danych Osobowych Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 2016.05.04), dalej ,,RODO" 1. Strony niniejszym oświadczają, że: a) każda ze Stron jest Administratorem danych osobowych zarówno swoich przedstawicieli, pracowników, a także wszelkich danych osobowych otrzymanych od drugiej Strony w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) każda ze stron przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 6 ust. 1 lit.b) c) RODO w celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa farb maskujących; d) podanie danych osobowych przez Strony jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, brak podania danych uniemożliwi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e) dane osobowe będą przetwarzane przez Strony przez czas obowiązywania zamówienia, następnie przechowywane przez czas określony w przepisach w zakresie przedawnienia roszczeń i przepisach archiwizacyjnych; f) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) dane osobowe przetwarzane przez Strony nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych; Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej 0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art, 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. h) dane osobowe będą przetwarzane przez Strony przez czas obowiązywania zamówienia, następnie przechowywane przez czas określony w przepisach w zakresie przedawnienia roszczeń i przepisach archiwizacyjnych; i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; j)dane osobowe przetwarzane przez Strony nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych; k) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Strony mogą być inne podmioty, którym Strony udostępnią lub powierzą dane osobowe; I) posiadają w stosunku do przekazanych przez Strony danych osobowych: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Strony uznają, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ,,Regulaminem udzielania zamówień klasycznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych" oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, m) Stronom nie przysługuję: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 2. Zamawiający informuje, że: a) na terenie obiektów do niego należących i w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest rejestracja obrazu zdarzeń w postaci monitoringu wizyjnego, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia oraz w celu zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora na szkodę, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. e) RODO; b) zapis monitoringu przechowywany jest maksymalnie przez okres 3 miesięcy, następnie podlega automatycznemu usunięciu. 3. Z ramienia Zamawiającego: 3.1 Administratorem danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78 -- 600 Wałcz, tel. 261 472 424, reprezentowana przez Komendanta; 3.2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres e -- mail: 1rblog.iod@mil.ron.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 261 472 209; 4. Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot trzeci zobowiązany jest podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny o którym mowa w art. 13 oraz art. 14 RODO, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 13 i art. 14 ust. 5 RODO. Mając na względzie treść art. 12 RODO, mówiący o tym, że obowiązek informacyjny musi być zamieszczony w łatwo dostępnej formie i opisany zwięzłym, przejrzystym, zrozumiałym, jasnym i prostym językiem; 5. Strony zobowiązują się do ochrony danych osobowych udostępnionych wzajemnie w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym do wdrożenia oraz stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających odpowiedni stopień bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych zgodnie z przepisami prawa. Kontakt: 10. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Tomasz Kozłowski, telefon kontaktowy 261 472 543. |
© eurobudowa.pl 2004-2024