Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Dąbrowskiej
ul. Piłsudskiego 117
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
+48 32 67 229 03, +48 32 67 215 07 (wew. 21)
mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 32 67 229 03, +4
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej progu
stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, określonego w
art. 2 ust. 1 pkt 1), tj. poniżej kwoty 130 000,00 złotych netto, pod nazwą: ,,Remont pokrycia
dachu nad ,,nową częścią" budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Zawierciu"
I. Określenie przedmiotu zamówienia
1.
2.
3.
4.
5.
Przedmiot zamówienia obejmuje remont pokrycia dachu nad ,,nową częścią" budynku
Szkoły Podstawowej nr 9 w Zawierciu, przy Ul. Piłsudskiego 117, 42-400 Zawierciu.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
a) Roboty rozbiórkowe i rusztowania,
b) Odwóz materiałów z rozbiórki z utylizacją,
c) Remont dachu, kominów i instalacji odgromowe,
d) Badania i pomiary instalacji uziemiającej,
e) Montaż kominków wentylacyjnych do papy termozgrzewalnej.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z najwyższą
starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz na
zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa mających odniesienie do
przedmiotu zamówienia.
Teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy protokolarnie w terminie do 7 dni od dnia
zawarcia umowy.
Wykonawca będzie miał obowiązek prowadzenia prac w sposób, który nie będzie
zakłócać, dezorganizować, ograniczać lub wstrzymywać pracy placówki Zamawiającego.O wystąpieniu konieczności przeprowadzenia prac, które mogą spowodować
ograniczenie dostępu osób do budynku lub zakłócenie działania placówki, Wykonawca
poinformuje Zamawiającego pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed
rozpoczęciem tych prac. Strony potwierdzają brak możliwości wyłączenia budynku z
prowadzonej działalności edukacyjnej.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania, urządzenia i zabezpieczenia terenu
budowy z uwzględnieniem okoliczności, że roboty budowlane będą prowadzone w
placówce oświatowej.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych
robót w ramach przedmiotu umowy, a po zakończeniu każdego etapu prac do
niezwłocznego uporządkowania miejsca ich wykonywania (pomieszczeń i terenu
przyległego) przywrócenia do stanu pierwotnego, usunięcia wszelkich urządzeń
tymczasowego zaplecza i pozostawienia miejsca prowadzonych prac w stanie nadającym
się do użytkowania.
8. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu budowy oraz
zapewnienia w miejscu wykonywania robót właściwych warunków bezpieczeństwa dla
ludzi i środowiska oraz do prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie
przepisami prawa, w szczególności przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi.
9. Wykonawca robót dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe
urządzenia zabezpieczające, zapewniając bezpieczeństwo osób i pojazdów na terenie
przyległym do prowadzonych robót.
10. Wykonawca do prowadzonych robót we własnym zakresie zapewni zasilanie w energię
elektryczną oraz inne media, łącznie z wykonaniem ich przyłączeń i wyłączeń oraz
pokryje koszty zużycia tych mediów.
11. Przez cały okres realizacji inwestycji na terenie budowy wymagana będzie stała
obecność osób uprawnionych do nadzorowania robót budowlanych.
12. W okresie realizacji inwestycji, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego
robót, Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy brutto (dla walut obcych
w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do
walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień roboczy
poprzedzający dzień zawarcia umowy).
13. Jeżeli termin ważności ubezpieczenia będzie krótszy od okresu obowiązywania umowy,
Wykonawca dokona prolongaty ubezpieczenia i przedłoży Zamawiającemu kopię tej
polisy, jednak nie później niż w ostatnim dniu ważności pierwotnego ubezpieczenia.
14. W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy, Wykonawca prolonguje
ubezpieczenie do dnia zmienionego terminu obowiązywania umowy.
15. Warunki prolongowanej polisy nie mogą być mniej korzystne niż warunki polisy
przedłożonej Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
16. Materiały i wyroby budowlane wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą
być zgodne z właściwymi w tym zakresie aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i
normami dopuszczającymi je do obrotu i stosowania w budownictwie.
17. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane wykonane w
ramach przedmiotu zamówienia (w tym materiały zastosowane ) na okres 48 miesięcy,
licząc od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
18. Wybrany Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest
do przedłożenia Zamawiającemu opracowanego i uzgodnionego z Zamawiającym
Harmonogram rzeczowo-finansowy.
19. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych zostały określone
w przedmiarze robót (Załącznik nr 4), STWiOR (Załącznik nr 6) oraz w treści
projektu umowy (Załącznik nr 5).

Dokument nr: MZOEAS.105.2024

Składanie ofert:
5. Ofertę można złożyć:
a) pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: mzoeas(a)mzoeas.zawiercie.eu w postaci
skanu - stanowiącego cyfrowe odwzorowanie dokumentów wystawionych w wersji
papierowej, tj. uzupełnionych i
opatrzonych odpowiednimi pieczęciami oraz
własnoręcznym podpisem - zalecany format zapisu skanu - PDF lub z podpisem
elektronicznym tj. podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub podpisem
kwalifikowanym
lub
b) w formie pisemnej do siedziby Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-
Administracyjnej Szkół w Zawierciu - Ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie
6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić
oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć
dopiskiem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie
wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa).
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Zamawiający uzna
zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
58. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 14.05.2024 r do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy
2. Miejsce realizacji zamówienia:
Szkoła Podstawowa nr 9 im.
42-400 Zawiercie
III.
Marii
Dąbrowskiej
ul.
Piłsudskiego
117,

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
a) Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą skieruje do realizacji
zamówienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo
ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 70 000,00 zł
brutto, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie pokrycia dachowego
2. Z
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
wyklucza
się
Wykonawcę
w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.
835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust.
3 wspomnianej ustawy.
W zakresie podstawy wykluczenia z postępowania o której mowa w ust. 2 powyżej
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią oświadczenia zawartego
w Formularzu oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
3. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. III
ust. 1 lit. a Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 2) oraz warunku udziału
w postępowaniu określonego w Rozdz. III ust. 1 lit. b - wykaz wykonanych robót
budowlanych (załącznik nr 3).
IV.
Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena ofertowa na realizację zadania obejmuje wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia .
2. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto powinna obejmować wszystkie
koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym należnym podatkiem VAT
oraz inne opłaty, jak również ryzyko Wykonawcy z tytuły niedoszacowania kosztów
związanych z realizacją przedmiotu umowy, lub nieuwzględnienia oddziaływania innych
czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty prawidłowego wykonania
przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty będzie określona w złotych polskich. Rozliczenia między Zamawiającym,
a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.
3V.
Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych oraz opis sposobu
przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1. Każdy z Wykonawców w niżej wymienionym kryterium otrzyma odpowiednia ilość
punktów wyliczona w następujący sposób.
Cena ofertowa (IPc) - 100 pkt wg następującego wzoru:
CN
IPc = ---- x Zc
CB
odzie poszczególne litery oznaczają:
Pc - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa",
CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc - znaczenie (waga) kryterium ,,cena ofertowa" wyrażone w punktach - 100 pkt.
Uwaga:
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej
cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga
cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego
kryterium i wagi otrzyma najwyższą punktację.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu, jeżeli zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
VI.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcą: pisemnie, telefonicznie lub poczta
elektroniczna na adres e-mail: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu - wpisując w tytule
wiadomości: ,,Remont pokrycia dachu- Szkoła Podstawowa nr 9"
VII.
Opis sposobu przygotowania ofert
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca przygotowuje i
przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zaproszeniu. Treść złożonej oferty
musi odpowiadać treści Zaproszenia.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania
jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod
warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki
4cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;
b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo
- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w
imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę,
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu
pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub
pełnomocnika);
4. Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem formularza ofertowego (Załącznik nr 1)
do Zaproszenia. Do oferty należy załączyć:
a) Wykaz osób (załącznik nr 2) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności.
b) Wykaz robot budowlanych (załącznik nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane; do wykazu należy załączyć dowody określające, czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane zostały wykonane,
c) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) - w przypadku jeżeli oferta
podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika
z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
9. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również
podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
10. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na
składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych
językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.
VIII. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany
będzie:
a) Przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy), zgodnie
z warunkami określonymi w Zaproszeniu do składania ofert oraz w projekcie umowy,
b) Złożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego, wskazującego wyliczenie ceny
ofertowej podanej w ofercie wykonawcy,
c) Złożyć dokument pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy,
o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnie dostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej
złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę, zgodnie ze wzorem, który
stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.
IX.
Termin związania ofertą.
Termin związania wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
X.
Informacje końcowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zaproszenia na każdym
etapie niniejszego postępowania, do ustalonego terminu składania ofert.
2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez niego do
złożenia wyjaśnień dotyczących ceny oferty, jeżeli cena złożonej oferty wydaje się rażąco
niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana
ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco
niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył wymaganego pełnomocnictwa albo złożył
wadliwe pełnomocnictwo - Zamawiający może wezwać do jego złożenia w terminie przez
siebie wskazanym.
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży pełnomocnictwa w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wyjaśnień treści złożonej oferty lub
wezwać do uzupełnienia brakujących lub wadliwych dokumentów, przy czym Formularz
ofertowy nie podlega uzupełnieniu .
67. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę bez ponownej oceny ofert.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w szczególności
w następujących przypadkach:
a) gdy nie będzie odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6.
b) gdy jej treść nie odpowiada zaproszeniu do składania ofert,
c) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
d) wykonawca w terminie 2 dni od daty doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 9 lit. c) zaproszenia do składania ofert,
e) wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
9.
Zamawiający poprawi w ofercie:
a) Oczywiste omyłki pisarskie
b) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania
ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy
złożyli oferty w niniejszym postępowaniu drogą mailową na adres wskazany w
,,Formularzu Oferty".
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie
bez podania przyczyn.
12. Ponadto. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności, jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
b) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
13. W przypadku, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega
sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
14. Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w zaproszeniu do
składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu.
15. Do niniejszego postępowania z uwagi na jego wartość nie ma zastosowania ustawa
Prawo zamówień publicznych.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Uwagi:
7XI.
Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016.
1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi
Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych - Pan Marcin Muchowicz e-mail: iod@mzoeas.zawiercie.eu; tel. 32 67 215
07
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Remont pokrycia dachu nad ,,nową częścią" budynku Szkoły Podstawowej nr
9 w Zawierciu"
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na
podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak
również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (t. j. Dz.U. z
2020, poz.2176),
4) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią
archiwalną - B5 i B10,
5) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo
ich sprostowania*,
6) na podstawie art. 18 RODO istnieje prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**
7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia
danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art.
20 RODO
9) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą
dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy
a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem
możliwości zawarcia przedmiotowej umowy.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca
bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane
dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca
zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
83. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w
ust. 2 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały
przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta
została we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do niniejszego
zaproszenia.
*Wviaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników
**Wviaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
2. Informacji dotyczących zamówienia udzielają osoby uprawnione do porozumiewania się
z wykonawcami: Dariusz Nowak. Agnieszka Trepka - tel. 32 67 229 03, 32 67 215 07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.