wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pokrycia dachu |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Dąbrowskiej ul. Piłsudskiego 117 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański +48 32 67 229 03, +48 32 67 215 07 (wew. 21) mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 32 67 229 03, +4 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1), tj. poniżej kwoty 130 000,00 złotych netto, pod nazwą: ,,Remont pokrycia dachu nad ,,nową częścią" budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Zawierciu" I. Określenie przedmiotu zamówienia 1. 2. 3. 4. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pokrycia dachu nad ,,nową częścią" budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Zawierciu, przy Ul. Piłsudskiego 117, 42-400 Zawierciu. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności: a) Roboty rozbiórkowe i rusztowania, b) Odwóz materiałów z rozbiórki z utylizacją, c) Remont dachu, kominów i instalacji odgromowe, d) Badania i pomiary instalacji uziemiającej, e) Montaż kominków wentylacyjnych do papy termozgrzewalnej. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa mających odniesienie do przedmiotu zamówienia. Teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy protokolarnie w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca będzie miał obowiązek prowadzenia prac w sposób, który nie będzie zakłócać, dezorganizować, ograniczać lub wstrzymywać pracy placówki Zamawiającego.O wystąpieniu konieczności przeprowadzenia prac, które mogą spowodować ograniczenie dostępu osób do budynku lub zakłócenie działania placówki, Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem tych prac. Strony potwierdzają brak możliwości wyłączenia budynku z prowadzonej działalności edukacyjnej. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania, urządzenia i zabezpieczenia terenu budowy z uwzględnieniem okoliczności, że roboty budowlane będą prowadzone w placówce oświatowej. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania ładu i porządku na terenie prowadzonych robót w ramach przedmiotu umowy, a po zakończeniu każdego etapu prac do niezwłocznego uporządkowania miejsca ich wykonywania (pomieszczeń i terenu przyległego) przywrócenia do stanu pierwotnego, usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza i pozostawienia miejsca prowadzonych prac w stanie nadającym się do użytkowania. 8. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu budowy oraz zapewnienia w miejscu wykonywania robót właściwych warunków bezpieczeństwa dla ludzi i środowiska oraz do prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi. 9. Wykonawca robót dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, zapewniając bezpieczeństwo osób i pojazdów na terenie przyległym do prowadzonych robót. 10. Wykonawca do prowadzonych robót we własnym zakresie zapewni zasilanie w energię elektryczną oraz inne media, łącznie z wykonaniem ich przyłączeń i wyłączeń oraz pokryje koszty zużycia tych mediów. 11. Przez cały okres realizacji inwestycji na terenie budowy wymagana będzie stała obecność osób uprawnionych do nadzorowania robót budowlanych. 12. W okresie realizacji inwestycji, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy brutto (dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy). 13. Jeżeli termin ważności ubezpieczenia będzie krótszy od okresu obowiązywania umowy, Wykonawca dokona prolongaty ubezpieczenia i przedłoży Zamawiającemu kopię tej polisy, jednak nie później niż w ostatnim dniu ważności pierwotnego ubezpieczenia. 14. W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy, Wykonawca prolonguje ubezpieczenie do dnia zmienionego terminu obowiązywania umowy. 15. Warunki prolongowanej polisy nie mogą być mniej korzystne niż warunki polisy przedłożonej Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 16. Materiały i wyroby budowlane wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwymi w tym zakresie aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i normami dopuszczającymi je do obrotu i stosowania w budownictwie. 17. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane wykonane w ramach przedmiotu zamówienia (w tym materiały zastosowane ) na okres 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót. 18. Wybrany Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu opracowanego i uzgodnionego z Zamawiającym Harmonogram rzeczowo-finansowy. 19. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych zostały określone w przedmiarze robót (Załącznik nr 4), STWiOR (Załącznik nr 6) oraz w treści projektu umowy (Załącznik nr 5). Dokument nr: MZOEAS.105.2024 Składanie ofert: 5. Ofertę można złożyć: a) pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: mzoeas(a)mzoeas.zawiercie.eu w postaci skanu - stanowiącego cyfrowe odwzorowanie dokumentów wystawionych w wersji papierowej, tj. uzupełnionych i opatrzonych odpowiednimi pieczęciami oraz własnoręcznym podpisem - zalecany format zapisu skanu - PDF lub z podpisem elektronicznym tj. podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym lub b) w formie pisemnej do siedziby Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno- Administracyjnej Szkół w Zawierciu - Ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie 6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć dopiskiem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa). 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. 58. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 14.05.2024 r do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin i miejsce realizacji zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy 2. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 9 im. 42-400 Zawiercie III. Marii Dąbrowskiej ul. Piłsudskiego 117, Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 70 000,00 zł brutto, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie pokrycia dachowego 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. W zakresie podstawy wykluczenia z postępowania o której mowa w ust. 2 powyżej Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w Formularzu oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia. 3. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. III ust. 1 lit. a Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 2) oraz warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. III ust. 1 lit. b - wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 3). IV. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cena ofertowa na realizację zadania obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia . 2. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym należnym podatkiem VAT oraz inne opłaty, jak również ryzyko Wykonawcy z tytuły niedoszacowania kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, lub nieuwzględnienia oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Cena oferty będzie określona w złotych polskich. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej. 3V. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: 1. Każdy z Wykonawców w niżej wymienionym kryterium otrzyma odpowiednia ilość punktów wyliczona w następujący sposób. Cena ofertowa (IPc) - 100 pkt wg następującego wzoru: CN IPc = ---- x Zc CB odzie poszczególne litery oznaczają: Pc - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa", CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej), Zc - znaczenie (waga) kryterium ,,cena ofertowa" wyrażone w punktach - 100 pkt. Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. 2. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego kryterium i wagi otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu, jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. VI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 1. Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcą: pisemnie, telefonicznie lub poczta elektroniczna na adres e-mail: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu - wpisując w tytule wiadomości: ,,Remont pokrycia dachu- Szkoła Podstawowa nr 9" VII. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zaproszeniu. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki 4cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę, Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); 4. Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem formularza ofertowego (Załącznik nr 1) do Zaproszenia. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz osób (załącznik nr 2) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. b) Wykaz robot budowlanych (załącznik nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, c) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) - w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 9. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski. VIII. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany będzie: a) Przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy), zgodnie z warunkami określonymi w Zaproszeniu do składania ofert oraz w projekcie umowy, b) Złożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie wykonawcy, c) Złożyć dokument pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. IX. Termin związania ofertą. Termin związania wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. X. Informacje końcowe. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zaproszenia na każdym etapie niniejszego postępowania, do ustalonego terminu składania ofert. 2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez niego do złożenia wyjaśnień dotyczących ceny oferty, jeżeli cena złożonej oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył wymaganego pełnomocnictwa albo złożył wadliwe pełnomocnictwo - Zamawiający może wezwać do jego złożenia w terminie przez siebie wskazanym. 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży pełnomocnictwa w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wyjaśnień treści złożonej oferty lub wezwać do uzupełnienia brakujących lub wadliwych dokumentów, przy czym Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu . 67. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę bez ponownej oceny ofert. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w szczególności w następujących przypadkach: a) gdy nie będzie odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6. b) gdy jej treść nie odpowiada zaproszeniu do składania ofert, c) zawiera błędy w obliczeniu ceny, d) wykonawca w terminie 2 dni od daty doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 9 lit. c) zaproszenia do składania ofert, e) wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. 9. Zamawiający poprawi w ofercie: a) Oczywiste omyłki pisarskie b) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 10. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu drogą mailową na adres wskazany w ,,Formularzu Oferty". 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. 12. Ponadto. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności, jeżeli: a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu b) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. 13. W przypadku, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 14. Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w zaproszeniu do składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu. 15. Do niniejszego postępowania z uwagi na jego wartość nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Uwagi: 7XI. Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Marcin Muchowicz e-mail: iod@mzoeas.zawiercie.eu; tel. 32 67 215 07 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont pokrycia dachu nad ,,nową częścią" budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Zawierciu" 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (t. j. Dz.U. z 2020, poz.2176), 4) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną - B5 i B10, 5) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania*, 6) na podstawie art. 18 RODO istnieje prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** 7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO 9) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem możliwości zawarcia przedmiotowej umowy. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 83. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w ust. 2 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta została we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. *Wviaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników **Wviaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 2. Informacji dotyczących zamówienia udzielają osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Dariusz Nowak. Agnieszka Trepka - tel. 32 67 229 03, 32 67 215 07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024