Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont i doposażenie obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont i doposażenie obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowe

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminne Towarzystwo Sportowe
ul. Łagowska 25
26-035 Raków
powiat: kielecki
Tel. 600 330 476, tel: 600330476
gtsrakow@poczta.onet.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Raków
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 600 330 476, te
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na ,,Remont i doposażenie obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowe dla mieszkańców gminy Raków" realizowane w ramach działania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przesz społeczność. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 - 2020.
II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZKI WYKONAWCY:

Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja 3 pomieszczeń po Szkole Podstawowej w Rakowie na potrzeby obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowego dla mieszkańców gminy Raków. Adoptowane pomieszczenia dotyczą powierzchni gdzie będą odbywały się zajęcia świetlicowe i spotkania kulturalne.

1. Zakres prac obejmuje usługi budowlane, hydrauliczne i elektryczne, montażowe wraz ze wszystkimi materiałami i wyposażeniem technicznym, które są niezbędne do wykonania adaptacji pomieszczeń pod potrzeby obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowe. Zakres prac adaptacyjnych został wstępnie określony przez Zamawiającego w poniższym zestawieniu. Niemniej jednak każdy oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia własnej wizji lokalnej pomieszczeń do adaptacji, w celu doboru odpowiednich parametrów robót budowlanych i przygotowania odpowiedniej oferty spełniającej potrzeby i wymagania Zamawiającego. Każdy oferent we własnym zakresie dokonuje pomiaru pomieszczeń do adaptacji.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Przedmiar robót do niniejszego Zapytania

1.
Wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku- zgodnie z kosztorysem - pomieszczenie nr 1
kpl.
1,00
2.
Wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku - zgodnie z kosztorysem - pomieszczenie nr 2
kpl.
1,00
3.
Wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku- zgodnie z kosztorysem - pomieszczenie nr 3
kpl.
1,00
4.
Wykonanie instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach
kpl.
1,00
5.
Wykonanie prac na zewnątrz budynku
kpl.
1,00
6.
Wykonanie instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania
kpl.
1,00
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania ,,równoważności".
2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność zakresu. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.

CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

Dokument nr: 2/2024

Specyfikacja:
Zapytanie ofertowe można nabyć w budynku przy ulicy J. Sienieńskiego 19, 26-035 Raków. Adres strony , na której zamieszczona jest SIWZ www.bip.rakow.pl

Składanie ofert:
VI. Termin i miejsce składania ofert

Oferty należy składać nie później niż do dnia: 10.05.2024 r. do godz. 15:00
Oferty można składać:
- drogą elektroniczną na adres mailowy: gtsrakow@poczta.onet.pl
W tytule wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na Remont i doposażenie obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowe dla mieszkańców gminy Raków"
- pisemnie na adres korespondencyjny:
Gminne Towarzystwo Sportowe w Rakowie
ul. J. Sienieńskiego 19
26-035 Raków
z dopiskiem: ,,Oferta na remont i doposażenie obiektu pełniącego funkcje kulturalno - sportowe dla mieszkańców gminy Raków"

nie otwierać przed 10.05.2024 r. godz. 15.00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin zakończenia przedmiotu umowy. Zakończenie robót nastąpi w terminie do 24.06.2024 r. Harmonogram prac zostanie ustalony z Wykonawcą.

Wymagania:
I. Tryb postępowania:
Łączna wartość zamówienia oszacowana została na kwotę poniżej 130.000 złotych [w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843)] i na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będzie stosowana ustawa.
Upublicznienie zapytania nastąpi poprzez jego umieszczenie na stronie Internetowej Urzędu Gminy Raków oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Raków.
Na wizję lokalną można umówić się z p. Pauliną Szewczyk, 600330476.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty

Wymagane terminy - rękojmi wynosi 36 miesięcy i gwarancji jakości minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane. Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót i biegną równocześnie.
IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERENTÓW
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
o złożą prawidłowo wypełnioną ofertę, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Zapytaniu Ofertowym,
o posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania uprawnień (weryfikacja na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania i dołączonego KRS, CEIDG, inny dokument),
o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia w formularzu oferty),
o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia w formularzu oferty),
o nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (weryfikacja na podstawie oświadczenia w formularzu oferty),
o nie są w stanie likwidacji lub upadłości (weryfikacja na podstawie oświadczenia w formularzu oferty),
2) Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń. Oferta, która nie będzie spełniała przynajmniej jednego ww. warunku zostanie odrzucona.
3) Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY: SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY

1) Oferta musi być sporządzona na ,,Formularzu ofertowym", zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Formularz oferty powinien zawierać załącznik z wycenionymi pozycjami kosztorysowymi.
3) Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim.
4) Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentami rejestrowymi).
5) Do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) muszą być załączone następujące załączniki:
? KRS, CEIDG, inny dokument na podstawie, którego działa Oferent oraz jeśli nie wynika to z dokumentów rejestrowych, inne dokumenty poświadczające umocowanie do reprezentowania / składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta / złożenia oferty.
6) Osoby upoważnione do podpisania oferty, muszą bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. Oznacza to, że jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest wskazana wprost w powołanych dokumentach stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
7) Oferta musi zawierać pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP.
8) Oferent jest zobowiązany do wypełnienia ,,Formularza ofertowego" i określenia w nim ceny za realizację przedmiotowego zadania .
9) Ceny oferty muszą być przedstawione w PLN jako ceny netto i brutto, zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
10) Podana cena musi obejmować wszystkie koszty związane z poszczególnymi usługami budowlanymi, z uwzględnieniem wszystkich kosztów materiałów, ich dostawy do miejsca realizacji zamówienia, jak również opłat i podatków.
11) Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę.
12) Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania.
13) Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14) Oferent zobowiązany jest do podpisania oświadczenia o braku powiązań, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
15) Oferent zobowiązany jest do wskazania w ofercie wszystkich dołączonych załączników.
16) W przypadku oferty składanej w formie papierowej, za dzień otrzymania oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
17) Zamawiający uzna ofertę za nieważną jeżeli:
a. oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
b. nie spełnia warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
18) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
VII . KRYTERIA OCENY OFERT, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT

1) Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a. cena ofertowa brutto: 100%
2) Ocena ofert w oparciu o kryterium cenowe dokonana zostanie następująco:
Cena - punkty za kryterium zostaną obliczone według wzoru:

Najniższa cena
x 100 = ilość punktów
Cena ocenianej oferty

3) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Maksymalna liczba punktów 100.
5) W przypadku, gdy więcej niż jeden Oferent składający ofertę, otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów, zostaną oni wezwani przez Zamawiającego do złożenia oferty dodatkowej, co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania Oferentów i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami.

VIII . WYMAGANIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW ZAWARCIA UMOWY
1) Zamawiający informuje, a potencjalny Wykonawca składający ofertę akceptuje, że
w umowie będą znajdowały się m.in. następujące zapisy:
a. W przypadku realizacji zamówienia z wadami bądź bez zachowania należytej staranności, Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn niezależnych od niego, a Wykonawca dokona zwrotu wpłaconego wynagrodzenia.
b. W przypadku braku realizacji zamówienia w terminach określonych
w niniejszym zapytaniu, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,1% od wartości całego zamówienia, chyba że Zamawiający wydłuży termin wykonania zadania.
c. Warunki płatności:

? Po odbiorze całości prac określonych w zapytaniu i zgodnie z przedmiarem robót nastąpi rozliczenie do 100% wartości zamówienia.
? Wszystkie etapy przyjęcia prac będą odbywały się na podstawie protokołu odbioru końcowego w terminie 7 dni od zgłoszenia prac.
d. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w umowie w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT.
e. Zaproponowane w ofercie wynagrodzenie nie podlega negocjacji w trakcie trwania umowy, kwota nie może ulec zwiększeniu i jest kwotą ryczałtową dla całości zadania;
f. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działający z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
o wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2) Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana ta nastąpi w sposób odpowiadający zmianie przepisów i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie nowych przepisów i tyko w odniesieniu do części zamówienia realizowanych po tym terminie.
3) Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu obowiązywania umowy.

XI. INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1) Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie Urzędu Gminy Raków oraz zostanie wysłana drogą elektroniczną i pocztą do wszystkich podmiotów, które złożyły oferty w ustalonym terminie.
2) Informacja o wyniku postępowania będzie zawierała co najmniej nazwę wybranego Wykonawcy.
3) Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, a jej cena nie będzie przekraczać kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą o miejscu i terminie podpisania umowy, który planowany będzie niezwłocznie po przekazaniu informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej.
5) W sytuacji kiedy Wykonawca, którego ofertę wybrano za najkorzystniejszą odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych, poddanych ocenie ofert (uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów).
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z potencjalnym Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w stosunku do pozostałych ofert, w przypadku gdy wartość ofert przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zapytania Ofertowego jeśli Ceny najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych usług określonych w przedmiocie zapytania lub oferta z najniższą ceną dla poszczególnych usług określonych w przedmiocie zapytania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zakontraktował we wniosku o dofinansowanie dla poszczególnych usług, a negocjacje nie przyniosły obniżenia ceny.

X. ZAKRES WYKLUCZENIA

1) Zamawiający Wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym oraz niezłożenia wymaganych załączników.
2) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3) Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4) Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

XI. POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie upubliczniona w taki sam sposób jak zapytanie ofertowe. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez konieczności podawania przyczyny, także po terminie otwarcia ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.